09123688189
  • 2

انواع سایبان برقی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/20 8:42:33

یکی از انواع سایبان که امروزه زیاد از آن استفاده می‌شود، سایبان برقی نام دارد. سایبان برقی به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و افراد زیادی از انواع مختلف این نوع استفاده می کنند.

 

سایبان برقی

سایبان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد. سایبان برقی در منزل، مغازه ها، ویلا و هر جای دیگری که شما بخواهید در هر ابعاد، طرح و رنگی قابل اجرا و نصب است. مثلا در بالکن اگر از سایبان برقی استفاده کنید دیگر دغدغه آسیب دیدن به گلدان ها، ریختن آشغال توسط همسایه ها در طبقات بالا، داغ شدن بیش از حد بالکن و عدم توانایی گذراندن اوقات فراغت و … نخواهید داشت و از همه مهمتر با نصب سایبان بالکن یا هر نقطه ی دیگری که سایبان برقی نصب می کنید را از ظاهری ساده به زیباترین و مدرن ترین ظاهر تبدیل خواهید کرد.

انواع سایبان برقی به انگلیسی All kinds of electric canopies برای راحتی و زیبایی و محافظت از تابش مستقیم خورشید و شرایط جوی ناپایدار در فضای باز ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، رستوران و کافی شاپ هایی که دارای فضای بیرونی هستند، استفاده می شود. عوامل مختلفی بر روی قیمت انواع سایبان های برقی موثر است اما به طور کلی می توان به مواردی چون متریال به کار رفته در طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و برقی، نوع کاربرد آن و جنس پوشش مورد استفاده در آن و متراژ و مساحت سایبان اشاره کرد. در ادامه به بررسی انواع سایبان برقی موجود در بازار می پردازیم، با سایه سازان آوید همراه باشید. برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

انواع سایبان برقی

 

 سایبان برقی چتری

ساختار سایبان برقی چتری به طور کلی از سازه های متفاوت سنگین و سبک درست شده است. در سایبان های برقی چتری مدل های مختلفی وجود دارد که کاربرد مختلفی دارند. نصب و راه اندازی انواع سایبان های برقی چتری متفاوت است. به طور کلی سایبان چتری به صورت ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شود و نوع سایبان متحرک دستی به راحتی قابل جا به جایی و تغییر موقعیت می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع سایبان برقی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 09123688189

سایبان چتری

در این تصویر شما سایبان چتری دستی را مشاهده می کنید، کاربرد سایبان چتری برقی بسیار محدود بوده و اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد


همچنین بخوانید: مقاله سایبان چتری


سایبان برقی فول باکس

سایبان های برقی فول باکس به انواع سایبان های برقی گفته می شود که داری پوشش شیک و حرفه ای بوده و جهت جلوگیری از ورود آب، گرد و غبار و پوشش فضای باز استفاده می شود علاوه بر این ویژگی ها سازه بسیار سبک و محکمی می باشد که طول عمر بالایی دارد.

سایبان برقی فول باکس

میزان صادرات و واردات به کشورهای خاورمیانه و همسایه ایران به جهت زیبایی و کیفیت بسیار بالای سایبان برقی باکس زیاد است. طرفداران و مشتریان بسیاری دارد و این امر موجب تولید بیشتر سازه در داخل و صادرات به خارج از کشور شده است.

قیمت انواع سایبان برقی فول باکس

قیمت سایبان های برقی فول باکس در مقایسه با انواع سایبان ثابت به دلیل راحتی و استحکام و آسایش کاربران قیمت بالاتری دارد. به طور کلی قیمت انواع سایبان های تولید شده با توجه به ابعاد و اندازه آن، جنس و نوع پوشش، مساحت و متراژ محیط، نوع کاربرد و متریال استفاده شده در ساخت سایبان برقی محاسبه می شود.

سایبان برقی فول باکس

یکی از دلایل بالابودن قیمت انواع سایبان های برقی را می توان به نصب موتور الکتریکی بر روی آن دانست. با نصب موتور برقی بر روی سایبان می توان آن را از راه دور کنترل کرد و در شرایط و موقعیت خاص زاویه و شیب سایبان را تغییر دهیم.

سایبان های برقی فول باکس طرفداران فراوانی به دلیل استحکام سازه، نوع پوشش و سبک بودن و طول عمر زیاد در میان کاربران خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان ثابت و سایبان های برقی بازویی، سایبان تبلیغاتی ، سایبان تمام اتوماتیک، سایبان چتری و سایبان کلاسیک و ۱۸۰ درجه می توانید با کارشناسان مجموعه آوید در ارتباط باشید.

سایبان برقی فول باکس

فروش انواع سایبان برقی باکس

سایبان های برقی در انواع مدل مختلف در بازار عرضه می شوند که می توان به مواردی چون سیستم های سایبان های برقی باکس یا پوشش دار اشاره کرد. فروش سایبان برقی باکس در مقایسه با سایبان های ثابت به دلیل محکم بودن سازه و طول عمر بالا، ایمنی و میزان بازشوی عالی فروش خوبی دارد. کیفیت انواع سایبان های برقی باکس به دلیل دارا بودن سازه آلومینیومی سبک بسیار بالاست و در بازار طرفداران خاص خود را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان وبسایت آوید در تماس باشید .

همچنین بخوانید: مقاله سایبان فول باکس

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

سایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان بازویی را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان برقی معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود. با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب و همچنین عوامل موثر بر قیمت چادر بازویی بیشتر آشنا شوید.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان بازویی به نام های سایبان فنری، سایبان مفصلی، سایبان اتوماتیک و سایبان بازشو شناخته می شود این مدل سایبان با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری مورد توجه قرار گرفته است. سایبان بازویی یا همان سایبان برقی بازویی علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای را تحت پوشش خود قرار می دهد و معمولا دو متر و نیم، دو متر و هشتاد سانت و سه متر و سی سانتیمتر متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد. شیب سایبان بازویی(سایبان برقی) از ده درجه تا حدود ۴۵ درجه قابل تنظیم است. قطعات مفصلی سایبان بازویی(سایبان برقی) با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکاست تهیه شده است و سایر قطعات سایبان بازویی از جنس الومینیوم با استفاده از قالب اکزود ساخته شده است.

همچنین بخوانید: مقاله سایبان بازویی


سایبان برقی دو طرفه

سایبان دو طرفه به دلیل قرار گیری بخش جمع کننده و سازه اصلی آن در وسط سایبان به این نام شناخته شده است. برای رستوران هایی با فضای باز بسیار مناسب است، از این سایبان می توان در تمامی فصل ها استفاده کرد. از پارچه با کیفیت کره ای برای این نوع از سایبان برقی استفاده می شود که مقاومت خوبی دارد و در شرایط محیطی سازگار است.

سایبان برقی دو طرفه
همچنین بخوانید: مقاله سایبان بازویی دوطرفه

 

سقف برقی

انواع سایبان برقی ریلی نمونه ای از سایبان های برقی که علاوه بر زیبایی با تامین آسایش و راحتی برای کاربران به یک وسیله پرطرفدار تبدیل شده است که از آن به عنوان پوشش محافظتی قسمت بیرونی ساختمان در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و وارد بازار می شود.

سقف برقی از دیدگاه مصرف کنندگان یکی از موثرترین سقف های مورد استفاده برای حیاط، مغازه، فروشگاه، رستوران، کافه و… است. سقف متحرک برقی را با توجه به یراق آلات و قطعات مورد استفاده، با قیمت های مختلفی می توان تهیه کرد. برای آشنایی بیشتر با سقف متحرک، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

سقف برقی

سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود.

سقف برقی سازه ای بسیار سبک است، زیرا در اغلب مواقع از پروفیل آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود. پروفیل های آلومینیوم علاوه بر سبکی مزیت های دیگری را نیز برای این نوع سازه به همراه دارند. برای مثال زیبایی منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به پروفیل های فولادی را می توان مثال زد. با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان در زمان ساخت سقف برقی صرفه جویی کرد. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که زمان برای شرکت های سازنده سقف متحرک دارد، استفاده از پروفیل های آلومینیوم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

سقف برقی بر خلاف برای فضاهایی که بسیار بزرگ هستند نیز کارایی دارد، بدین ترتیب استفاده از سقف برقی بسیار بیشتر از سایبان برقی است. برای مثال اگر بخواهیم یک استخر که در فضای آزاد قرار دارد را مسقف کنیم تا بتوانیم لذت بیشتری از شنا و سایر تفریحات آبی در فضای باز ببریم، می توان سقف متحرک بر روی استخر نصب کنیم. با توجه به عدم محدودیتی که در ساخت سقف های متحرک وجود دارد، هر چقدر استخر بزرگ باشد، مانعی برای نصب سقف جمع شو برقی بر روی استخر نخواهد بود.

دلیل نامگذاری سقف برقی وجود یک موتور الکتریکی برای باز و بسته شدن سقف متحرک می باشد. زمانی که سقف متحرک برقی نصب می شود، باید به این موضوع توجه شود که شرایط آب و هوایی منطقه چگونه است. اگر در مناطق گرمسیری این نوع سقف ها نصب می شوند، باید توجه شود که از متریالی با مقاومت مناسب در برابر گرما و نور آفتاب مستقیم استفاده شود. اگر در شمال کشور سقف متحرک نصب می شود، باید ضد آب بودن قسمت های مختلف آن را مد نظر داشته باشیم. رعایت این نکات کمک می کند تا عمر سقف متحرک برقی بیشتر شود.

همچنین بخوانید: مقاله سایبان جمع شونده یا سقف جمع شونده



سایبان برقی استخر

این مدل از سایبان جهت پوشش استخر و حفاظت از آن در مقابل عوامل جوی کاربرد دارد، این مدل پوشش سبب دیر آلوده شدن استخر و نیز متعادل نگهداشتن دمای محیط آن می شود، همچنین علاوه بر زیبایی سبب افزایش قیمت بنا و لاکچری تر شدن آن خواهد شد.

سایبان برقی استخر

همچنین بخوانید: مقاله سایبان برقی استخر



قطعات سایبان برقی

وقتی بحث قطعات و ساختار سایبان برقی می شود اولین فکری که به ذهنمان می آید این است که سایه ای مناسب برای ما ایجاد کند و اینکه در باز و بست کردن آن راحت باشیم. همچنین نه تنها ظاهر فضای مورد نظرمان را زیبا می کند بلکه سایه ای امن و مطمئن هم ایجاد کند. اگر میخواهید تمام این تصوراتتان عملی شود و به چشم ببینید کافیست با شرکت سایبان آوید در ارتباط باشید تا تجارتتان را گسترش داده و مشتری ها بیشتری در مغازه ی خود جای دهید و اینکه فضایی مناسب برای اوقات فراغت خانواده فراهم کنید.

 

پارچه سایبان برقی

سایبان از اجزای مهم برای صرفه جویی در مصرف انرژی است که بیشتر خانه ها و مغازه ها باید از آن استفاده کنند. پارچه سایبان در این زمینه نقش بسیار اساسی دارد که درجه حرارت را 8 تا 15 درجه کاهش دهد تا سایه ای بسیار لذت بخش برای شما ایجاد کند و بتوانید از اشعه مضر آفتاب دوری کنید. انتخاب پارچه سایبان کار راحتی نیست پس این کار را به آوید بسپارید. 

 

بدنه یا سازه سایبان

کیفیت و جنس سازه سایبان باید مطابق با شرایط آب و هوایی آن منطقه باشد تا به اندازه ی کافی بتواند در برابر شرایط جوی مقاومت از خودش نشان دهد و اینکه پارچه و موتور سایبان را به طور ایمن در جای خودش نگه دارد و اینکه عملکرد سایبان در هر فصلی از سال حفظ شود و خدمات کاملی به شما ارائه دهد.

 

موتور سایبان

از اصلی ترین قطعات سایبان برقی است و با وجود این موتور برقی سایبان های معمولی تبدیل به سایبان برقی شده اند. البته انتخاب موتور مناسب بسیار مهم است بنابراین نیروی کارکشته و حرفه ای توانایی اینکار را خواهد داشت. سایه بان آوید با بررسی نیاز شما بهترین موتور را برای سایبان در نظر خواهد گرفت.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

 

 

برچسب ها : سایه بان-سایبان-معرفیانواع سایبان-خریدسایبان-مزایایسایبان-انواعمدلهای سایبان-مقالهسایبان-خریدانواع سایبان برقی-سایبانبرقی-مدلهای سایبان برقی-سایبانبرقی چیست؟-انواعمدلهای سایبان برقی موجود


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN