09123688189
  • 2

سقف جمع شونده

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/30 9:8:51

نوع دیگر سقف جمع شو، سقف پرگولا چوبی است که طرح سازه ستون ها در جلو قرار دارد و سقف های چوبی آن به صورت یکدست است و شیب بسیار کمی دارد. سقف پرگولا چوبی بیشتر برای تراس ها و حیاط خلوت های کوچک و متوسط اجرا می‌شود. سقف پرگولا نوع فلزی آن نیز وجود دارد که مناسب ترین طرح برای حیاط خلوت ها و پاسیوهای بزرگ است.

سقف های پارچه ای، سازه ای مهندسی شده متناسب با پروژه شما می باشد که پوشش قابل جمع شدن برروی برخی از املاک مسکونی و تجاری را متناسب با متراژ مورد نظر و انتخاب گزینه های مختلف پارچه ، شیشه و نصب  فراهم میکند و فضای بیرونی را به فضای کاربردی و جذاب بدون نگرانی از شرایط جوی و حفاظت از مبلمان زیبا ، میزهای ناهارخوری و ....برای راحتی بیشتر در منزل و همچنین افزایش مشتری در محیط کارتبدیل میکند.

برای ثبت سفارش سایبان جمع شونده پارچه ای و یا انواع سایبان ثابت چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان کلاسیک ، سایبان بازویی ، سایبان تمام اتوماتیک و .. می توانید به وبسایت مجموعه مراجعه فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید و یا با مشاورین بخش فروش سایه سازان آوید در تماس باشید 09123688189.

 

سقف برقی

سقف تاشو پارچه ای ممکن است برقی و یا مکانیکی و دستی باشد. پوشش تاشو برقی دارای یک موتور الکتریکی است که با یک ریموت کنترل می‌توان سقف را باز و بسته کرد. سقف جمع شونده مکانیکی به جهت کم شدن هزینه ساخته می‌شود که تفاوت آن با نوع برقی در این است که سقف با دست و به طور مکانیکی جمع و باز می‌شود.

سقف  های جمع شونده از کاربران در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند و شرایط بهینه را برای انجام فعالیت های مختلف ایجاد می کند. محیط های تجاری  با ساختار سقف جمع شونده می توانند فعالیت های بیشتری داشته  باشند و کیفیت اجرای کار آنها و رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان را بهبود بخشند.

 

سازه سقف متحرک

سقف جمع شونده یک سازه متحرک است که به کمک آن می‌توان دمای محیط را با توجه به نیاز خود برای حفظ آرامش محیط تنظیم کرد. این سازه از متریال مختلفی ساخته می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا از تابش مستقیم و آزار دهنده خورشید و یا از نفوذ سرما، باد و باران جلوگیری کنید. استفاده از سقف متحرک جمع شونده این مزیت را دارد که در هر زمانی که بخواهید آن را جمع کرده و از آب و هوای محیط بهرمند شوید.

سقف تاشو

در زمان استفاده از سقف های متحرک جمع شونده نگران کاهش نور نباشید. سقف متحرک پارچه‌ ای به نوعی طراحی شده است که نور از آن رد می‌شود و مانند سقف‌های پلاستیکی باعث داغ شدن محیط زیر چادر نمی‌شود. سقف جمع شونده یک انتخاب مناسب برای بالکن‌، پشت بام و حیاط ساختمان های اداری، مجموعه های تفریحی، استخرهای رو باز و… است.

 ساختار سقف جمع شونده امکان نورپردازی طبیعی و تهویه مکان را فراهم می کند . سقف جمع شونده پارچه ای می تواند کاملا جمع ، باز یا در هر موقعیتی متوقف شود، مناسب برای تمام روزهای سال است تا ضمن ایجاد حفاظت از مشتریان، تجربه دلنشینی را در برابر آفتاب شدید، باد، باران، برف،در فضای باز فراهم کند و از ضد آب بودن فضا اطمینان حاصل کنید.
چشم انداز جدید و خارق العاده ای در فضای باز با سقف های پارچه ای جمع شونده آوید، یک راه حل هوشمند و همه جانبه برای محافظت در برابر باران ، آفتاب و کنترل نسبی نور است.

سقف-تاشو

همچنین بخوانید: سایبان برقی فول باکس

 

جنس سقف متحرک

تمام سازه پوشش های سقف متحرک از جنس پروفیل های متنوع آلومینیومی که برای این منظور خاص، در مقاطع مختلف طراحی و تولید شده اند ساخته می شوند. پروفیل های آلومینیومی با آلیاژ ۶۰۶۳ از بلت های استاندارد خارجی و یا با کیفیت ایرانی و با عملیات سخت کاری ویژه جهت افزایش استحکام سازه و تحمل بار برف سنگین تا بیش از صد کیلوگرم برمتر مربع تولید میگردند.

ضخامت دیواره پروفیلهای تولید شده از ۲ تا ۵۵ میلیمتر متغیر بوده ودرجه سختی اعمال شده بر آنها در حد ۹۰ برینل می باشد. سازه ساخته شده سقف جمع شونده دارای رنگ آمیزی مخصوص آلومینیوم برای جلوگیری از سیاه شدن وشوره زدن پروفیل ها در محیط گرم ومرطوب میباشد. یراق آلات مورد استفاده از قبیل شفتها، واشرها، پیچ و مهره ها از جنس استیل بوده و چرخ های مورد استفاده از جنس مواد تفلون پلی آمید ساخته شده اند. در هیچ قسمت از پوشش سقف متحرک امکان زنگ زدگی وجود ندارد.

سقف-تاشو

ریلهای مخصوص آلومینیومی دردو طرف طول مکان مورد نظر شما و در حاشیه آن بر روی زمین ثابت گردیده و با حرکت چرخهای پلی آمیدی و بلبرینگهای داخل آن حرکت نرم و روانی را برای قطعات  سقف متحرک فراهم مینمایند. تعداد قطعات متحرک پوشاننده سقف پارچه ای متحرک با توجه به طول فضای تحت پوشش تعریف میگردد و طول هر کدام از قطعات نیز با توجه به فرم اجرا و ضرورت های لازم میتواند ۲۱۴ ، ۲۲۳ ، ۳۲۴ ، ۴۲۸ سانتیمتر باشد.

با افزایش تعداد قطعات متحرک تعداد ریلهای مورد نیاز برای حرکت آنها نیز افزایش پیدا کرده وباعث اشغال فضای بیشتری از حاشیه جانبی جهت ریل گذاری خواهد شد. ابعاد قطعات سقف متحرک از قبیل ارتفاع دیواره ها و یا قوس ها از پیش تعیین شده نبوده و با توجه به نیاز مشتری طراحی و محاسبه میگردد. جهت حرکت قطعات سقف کشویی و سمت جمع شدن آنها بر روی هم با توجه به انتخاب کارفرما میتواند به یک سمت و یا به هر دو سمت مختلف در طول باشد و یا اینکه پوشش متحرک از وسط به سمت طرفین در طول باز گردد که در این صورت از تعداد ریل های حاشیه و اشغال فضای اضافی کاسته میشود.

با توجه به وزن سبک سازه و ورقهای مورد استفاده در پوشش حرکت دادن آن بسیار آسان بوده و به راحتی توسط یک و یا دو نفر از افراد خانواده قابلیت جابجائی را دارد. در صورت نیاز بصورت اتوماتیک وبا سیستم الکترومکانیکی و با ریموت کنترل نیز میتواند باز و بسته گردد. در کلام عموم انواع اسم ها از جمله سقف جمع شو ، سقف ریموتی ، سقف جمع شونده ، سقف متحرک ، سقف کشویی ، سایبان برقی و سقف پارچه ای برقی برای این محصول گذاشته می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

 

انواع سقف جمع شونده

 

سقف جمع شونده تاشو پارچه ای

یکی از سبک ترین سازه هایی که برای انواع سقف جمع شونده در نظر گرفته می شود، مدل پارچه ای است. این مدل سازه بسیار منعطف بوده و از نظر مقاومت در شرایط خوبی قرار دارد و در برابر بارندگی و طوفان و همینطور آتش گزینه خوبی است. جنس این مدل از سقف ها معمولاً از نوع پی وی سی بوده و شامل مدل های عایق های حرارت و رطوبت هستند. 

سقف جمع شونده تاشو پارچه ای

سقف تاشو پارچه ای برای محیط هایی از قبیل تراس و پاسیو و کافه و حیاط خلوت و همینطور آلاچیق ها گزینه خوبی محسوب می شود. به طور کلی این مدل از سقف ها به واسطه سبک بوده برای پروژه های مختلف استفاده می شوند. البته در این سبک می تواند از موتور الکتریکی نیز استفاده کرد تا پوشش متحرک پارچه ای به خوبی اجرا شود. 

 

سقف جمع شونده شیشه ای

نوع دیگر، سقف جمع شونده شیشه ای است که شفافیت زیادی داشته و بسیار مستحکم است و وزن زیادی دارد. این مدل از سقف ها ترکیبی از مهندسی و هنر هستند و برای مجتمع های تجاری گزینه بی نظیری است.

سقف جمع شونده شیشه ای با زیبایی خیره کننده خود، نظرها را جلب کرده است. این محصول استحکام خوبی دارد و شیشه های مورد استفاده نیز بر اساس استانداردهای بین المللی ارزیابی می شود. چنین سقف هایی به طور کلی دارای چارچوب مشخصی هستند و برای پاساژها و مکان های تفریحی بسیار ایده آل طراحی می شوند.

سقف جمع شونده شیشه ای

 

همچنین بخوانید: سایبان دوطرفه چیست؟

 

سقف جمع شونده پلی کربنات

سقف جمع شونده پلی کربنات با حالت ضربه پذیری خوبی که دارد می تواند برای ساخت نورگیر استفاده شود. این سقف ها وزن سبکی دارد و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند. مقاومت آن در برابر ضربه نیز ۲۵۰ برابر شیشه است. 

سقف جمع شونده پلی کربنات

 

چرا استفاده از سقف جمع شونده؟

سقف های جمع شونده با جنس آلومینیومی، پارچه ای و شیشه ای در بازار داخلی ایران وجود دارد، سقف های متحرک در رنگ ها و طرح های متنوعی برای هر سلیقه و مطابق با نیاز هر فرد طراحی می‌شود. این سازه متحرک امکان نصب به صورت ریلی، روی دیوار حاشیه مجموعه و یا ایستادن بر روی یک پایه را دارد. در بسیاری از مدل‌های سقف‌های جمع شونده پروفیل‌های آلومینیومی طراحی شده و در بخش جلویی سیستم، لوله‌هایی وجود دارد که هنگام بارش باران، نقش ناودان را ایفا کرده و آب باران را به سمت زمین و یا به داخل فاضلاب هدایت می‌کند.

نصب سقف تاشو یک انتخاب بی‌نظیر برای محیط‌های کاری است؛ زیبایی و نظم موجود در  طراحی این محصول تاثیر زیبایی در دکوراسیون محیط دارد. با استفاده از سقف متحرک جمع شونده می‌توانید از یک فضای خالی و غیرقابل استفاده، به طور مثبتی بهره‌ مند شوید.

 

سقف جمع شونده

سایبان

سقف جمع شونده نوعی سایبان است که به دلیل پارچه ای بودن یا استفاده از مواد نازک، قابلیت جمع شدن و کنار رفتن را دارد، سقف جمع شونده به نوعی شبیه به دیگر سایبان ها همانند سایبان فول باکس یا سایبان مغازه یا سایبان کالسکه ای عمل می کند و علاوه بر زیبایی و به دلیل جمع شدن، کاهش فضای اشغال شده را سبب می شود که این امر، کاربرد پذیری آن را بالا برده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

کاربردهای سقف جمع شونده

سقف  جمع شونده یا همان سقف برقی کاربرد های زیادی دارد. در ادامه به تعدادی از کاربردها و ویژگی های  سقف  جمع شونده اشاره می کنیم:

سقف جمع شونده در بالکن خانه ها، استخر های روباز، حیاط های بزرگ یا حیاط خلوت منازل نصب میشود.

سقف جمع شونده یا سقف برقی، با ریموت به آسانی قابل جمع شدن و باز کردن است.

سقف جمع شونده در رستوران های سرباز نیز جایگاهی ویژه داشته و همینطور برای استخر های روباز نیز بکار میرود.

سقف جمع شونده

مزایای سقف جمع شونده

👈دارای قابلیت تنظیم تا شیب 90

👈مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

👈مقاومت بالادر برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران

👈زیبایی و قابلیت فرم پذیری

👈ایجاد فضای مناسب در منزل برای دورهمی های خود

👈کاهش مصرف انرژی

👈قابلیت نصب برای مکان های مختلف

 

سقف تاشو پارچه ای در محیط های مختلف کاربرد دارد و باید در اجرا و نصب آن دقت لازم را به عمل آورد. چنانچه در انتخاب سقف جمع شو دقت شود ولی در نصب سقف جمع شو پارچه ای دقت لازم به عمل نیاید، در اجرا و بهره برداری کاربران از آن دچار مشکل می‌شوند.

بسیاری از افراد که از کمبود فضا در محیط کار یا منزل خود رنج می‌برند به دنبال بهینه کردن بهره وری از محیط های بلا استفاده هستند، با نصب سقف جمع شو پارچه ای نه تنها مشکل فضای این افراد برطرف شده بلکه به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک می‌شود. با نصب سقف تاشو از فضاهای بسیار کوچک مانند بالکن گرفته تا محیط های بسیار بزرگ مانند رستوران عمومی، استفاده از هر فضای روبازی در هر موقع از سال فراهم می‌شود.

سقف جمع شونده

روش نصب سقف تاشو

نصب سقف جمع شو پارچه ای برقی یک ایده بسیار مفید و ضروری به شمار می‌رود. زیرا با استفاده از یک ریموت کنترلی و یا فشار دادن یک دکمه می‌توان سقف را باز و بسته کرد. نصب سقف متحرک پارچه ای به علت داشتن اجزای مختلف باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام گیرد. روش نصب سقف متحرک به این ترتیب است که در ابتدا محیط مورد نظر توسط کارشناسان بررسی می‌شود. سپس طراحان خبره بسته به مساحت و محدودیت های احتمالی، سقف متحرک را طراحی کرده و برای نصب آماده می‌کنند. در آخر قطعات و اجزای سقف جمع شونده توسط تکنسین ها نصب می‌شود.

عملیات نصب ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد و این کار بستگی به فضای موجود دارد. هر چقدر در اجرا و نصب سقف جمع شو پارچه ای دقت شود، بهره برداری از آن راحت تر و اصولی تر انجام می‌شود.

 

خرید سقف جمع شو پارچه ای

خرید سقف جمع شو پارچه ای برای مکان های روباز ایده بسیار خوبی است. با خرید سقف تاشو بر روی محیط روباز امکان استفاده و بهره وری از فضا ایجاد شده و زمان استفاده از محیط را نیز بیشتر می‌کند. سقف تاشو پارچه ای برای مکان هایی مانند استخر روباز، پارکینگ روباز، کافه و رستوران روباز بسیار لازم است زیرا کاربری محیط تقریبا دو برابر می‌شود.

هنگامی که زمان بارندگی و یا تابش شدید نور خورشید است امکان استفاده از استخر و رستوران روباز وجود نداشته و این مکان ها بلا استفاده می‌شوند. ولی خرید سقف جمع شو پارچه ای، نه تنها محیط را زیبا و جذاب می‌کند بلکه محافظت و امکان کاربری محیط را ایجاد می‌کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

 

 

 

برچسب ها : سایبان-خریدسایبان-سایبانتاشو-سایبانجمع شونده-سفارشسایبان جمع شونده-مزایایسایبان-سایبانپارچه ای-سایبانپارچه ای جمع شونده-خریدسایبان پارچه ای متحرک-نصبسایبان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN