09123688189
  • 2

سایبان چادری

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/5/5 23:26:52

سایبان چادری یک پوسته یکپارچه می باشد که توسط متریالی همچون  یک میله و یا ستون ها حفظ و نصب می شود که میی تواند در نقش یک سایبان چادری برای افراد ظاهر شود.از جمله استفاده از سایبان های چادری می توان به استفاده از آن در پارک ها سازه های ساختمانی و ویلا ، استخر ها  اشاره نمود. بعضا به جای یک ساختار سفت و سخت سنتی، سایبان چادری به وسیله یک اسکلت زیرین متصل می شود که چادر آن بسیار منعطف و سبک وزن می باشد.  ضمن اینکه جنس آن ها ممکن است از  فایبرگلاس با روکش پلی تتلو فلورو اتیلن (PTFE) که بیشتر به عنوان تفلون معروف ساخته شده باشند.این نوع سایبان ها از نظر ظاهری نیز به شکل های ظریف و سبک ظاهر می شوند اما در مقابل این ظاهر فریبنده به گونه ای ساخته شده اند که برای چندیدن دهه در شرایط سخت به خوبی  قابل استفاده می باشند. بنابراین با این اوصاف سازه‌های چادری  از نظر بصری خیره‌کننده می باشند.

 

افزودن یک سایبان به خانه که می توان سایبان خانگی  نیز آن ها را معرفی کرد  سرمایه گذاری بسیار خوبی خواهد بود چرا که می توانند  بر روی درها، پنجره ها، پاسیو ها یا روی حیاط نصب نمود  که این امر به خوبی از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد . زمانی که از سایبان روی بالکن یا حیاط ، پاسیو و .. استفاده شود، این روش با محافظت از شما در برابر خورشید و باران، میزان استفاده شما از فضای باز را نیز افزایش می دهد. پس از اتخاذ تصمیم برای بهبود فضای خانه یا کسب و کار خود با یک سایبان، باید سبک، پوشش و انواع سایبان را با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی خودتان انتخاب کنید.ضمن اینکه سایبان ها به خوبی قابلیت نصب به روی پارکینگ ها ی رو باز به عنوان سایبان چادری را نیز دارند. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

سایبان های مختلفی ازجمله سایبان چادری و پارچه ای با کاربری های مختلف سایبان حیاط، سایبان چتری، سایبان پارکینگ، سایبان برقی و غیره طراحی می گردند.

همانطور که می دانیدسازه های چادری دارای تنوع زیادی می باشند که  ممکن است این سازه ها را به طور طبیعی در طول روز در مکان های عمومی و خصوصی مشاهده نمایید.از جمله موارد کاربردی سایبان چادری می توان به  سایبان سقف، آلاچیق، روفگاردن، دکوراتور و بسیاری دیگر اشاره نمود.

 

سایبان چادری

 

مزیت سایبان چادری

در بحث مزیت سایبان چادری می توان گفت در مقایسه با سایر سایبان ها از مزیت های مناسب و کاربردی بیشتری برخوردار می باشد که در موارد ذیل به اطلاع می رسانیم :

  • از فضای روشن بیشتری برخوردار خواهید بود.
  • در برابر گرد و غبار مقاومت بالایی دارند.
  • دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه قابل کنترل می باشد.
  • در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید به خوبی محافظت به عمل می آید و دارای خاصیت ضد قارچ و ضد کپک زدگی می باشد.
  • به دلیل خواص پارچه قابلیت تمیز کردن را دارند.
  • نورپردازی در شب امکان پذیر می باشد.
  • سرعت اجرای بسیار بالا و ساده می باشد.
  • قابلیت نصب آسان با کمترین تخریب را دارد.

  • دارای قابلیت حمل و جابجایی

  • تحمل کشش و فشار بسیار زیاد

  • مقاوم در برابر آتش سوزی و کاهش گسترش حریق و دودهای ساطعه

  • دارای مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های مضر خورشید

  • بدون نیاز به استفاده به روشنایی مصنوعی در طول روز و صرفه جویی در مصرف انرژی

  • امان ساخت و ایجاد فضاهای هنری و معماری و تنوع فرم و آزادی عمل در ارائه بهترین راه حل کاربردی در مسئله پوشش

  • کاهش آلودگی و تخریب محیط زیست

  • قابلیت بازیافت دارد.

  • سازه و فونداسیون سبک و مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله

 

انواع سایبان چادری

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189


انواع سایبان چادری

یکی از سرمایه گذاری های مناسب منزل می تواند بکارگیری سایبان در قسمت های مختلف منزل باشد. سایبان را می توان روی درب و پنجره ها، پاسیوها یا روی حیاط نصب کرد. الالخصوص، این سایبان ها پس از نصب روی پنجره ها با کاهش نور خورشید، سبب افزایش انعکاس نور و بهره مندی بیشتر از انرژی می شوند.

 

همچنین با استفاده از سایبان چادری ضمن دادن زیبایی خاص و منحصر به فرد به بالکن یا حیاط موجب کاهش  میزان آسیب به مبلمان و وسایل موجود در فضای باز خود شوید. اکنون با توجه به انواع مختلف سایبان چادری و موقعیت استفاده از آن ها در ادامه شما را با انواع سایبان ها آشنا خواهیم کرد که در  سایبان خود را متناسب با سبک، پوشش و نوع کاربری سایبان انتخاب کنید.

 

سایبان ثابت

سایبان های ثابت دارای یک قاب جوش می باشند که به شکل دائم به دیوار جوش داده شده اند. نمی توان این سایبان ها را حرکت داد و قابل جابجایی نمی باشند. به همین علت به عنوان متعلقات دائمی خانه یا کسب و کار شما به حساب می آیند. انواع سایبان حیاط، سایبان چتری، سایبان ویلا، سایبان پارکنیگ و ..از جمله موارد این نوع سایبان می باشند.

از مزایای سایبان ثابت می توان موارد زیر را نام برد:

  • محکم و با دوام هستند.
  • درمقابل انواع آب و باران محافظت می کنند.
  • برای نواحی کوچکتری همچون پنجره ها و درب ها ایده آل هستند.

 

سایبان چادری متحرک برقی

اگر بخواهیم نحوه کار سایبان چادری متحرک برقی را توضیح دهیم، به این شکل می باشد که هر سایبان از یک سازه و پارچه ساخته شده که توسط سایر قطعات و اتصالات موجود در آن به کمک لولا ها و جک ها به یکدیگر مرتبط می شوند. موتور برقی و ریموت می تواند کامل کننده یک سایبان برقی باشد.این نوع سایبان دارای یک موتور است وظیفه بالا یا پایین بردن را برعهده دارد. در این نوع سایبان برقی می توان به کمک یک ریموت، حرکت موتور را کنترل نمود. یعنی با فشردن یک دکمه می توان سایبان را به سمت بالا یا پایین حرکت داد.

 

 سایبان فنری بازویی یا همان سیم بکسلی

دو بازوی اصلی دارد که داخل هرکدام، فنری قرار گرفته که وظیفه باز و بسته کردن را دارد.

 

سایبان باکسی

این سایبان که به صورت باکس بر روی دیوار قرار گرفته که که در صورت نیاز، باز و در صورت عدم استفاده داخل باکس جمع می شود.

 

سایبان چتری

این نوع سایبان چادری بیشتر در معابر وجود دارند که به شکل چتر هستند  و دارای پایه اصلی هستند که چتر روی آن قابلیت باز و بسته شدن دارد. البته گفتنی است که موتور الکتریکی آن در نوع برقی، عمل باز و بسته شدن را ایفا می کند.

 

 

سایبان دوطرفه

سایبان دو طرفه دارای دو سمت مجزا هست که این امکان را به کاربر می دهد که با توجه به شرایط محیطی یک طرف از سایبان را باز یا بسته کند.

 

سایبان کشویی

سایبان کشویی با قابلیت اتصال به دیوارهای منزل می تواند باز شده یا به عقب برگردد و به میزان دلخواه سبب پوشش منطقه موردنظر شود. این سایبان های قابل انعطاف را می توان بصورت موتوری یا دستی به سمت عقب یا جلو به حرکت در آورد سایبان کشویی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که عبارت اند از :

  • امکان نصب روی دیوار یا سقف
  • قابلیت جمع کردن در آب و هوای بد
  • دارای هزینه نگهداری بسیار کم
  • قابل استفاده برای حیاط و ویلا های شخصی
  • اما دارای هزینه اولیه و هزینه تعمیر بالا هستند
  • تحمل آب و هوای بد را ندارند

 

سایبان ماشین

 

سایبان ماشین

بدلیل اینکه بدنه بسیاری از ماشین ها بسیار ظریف بوده و درمقابل نور خورشید آسیب پذیر هستند، استفاده از سایبان ماشین ضروری می باشد. آزمایشات نشان داده اند که نور خورشید یکی از عوامل مخرب برای ماشین ها می باشد که لازم است  ، شما برای طول عمر ماشین خود به سایبان خودرو احتیاج داشته باشید. می توانید این نوع سایبان را از شرکت های تولیدی تهیه کرده و باتوجه به نوع و مدل ماشین خود سایبان ماشین را خریداری نمایید.

 

سایبان چادری متحرک

سایبان چادری متحرک پارچه ای با طرح مدرن و لاکچری که کمتر شرکتی ممکن است با این خلاقیت پیدا شود و این نوع خلاقیت را در پارچه ی سایبان به کار ببرد .شرکت سایه سازان آوید توانایی طراحی و ساخت انواع  سایابن چادری متحرک را دارا می باشد.

 

سایبان چادری استخر 

از جمله مزایای سقف پارچه ای استخر عملکرد ضد آفتاب ، ضد آب ، ضد باد و محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش هست.در تابستان گرم ، استخر شنا مکان خوبی برای تعطیلات تابستانی خواهد بود. با این اوصاف ، ما در معرض نور شدید خورشید نیز می باشیم که لذت شنا را  دو چندان می کند. سایبان جادری محافظ خوبی در برابر uv  در ایتخر شنا خواهد بود  ، که نه تنها عملکرد عملی را حل می کند ، بلکه منظره ای زیبا در لبه استخر بوجود می آورد.

لازم به ذکر می باشد که سایبان چادری استخر شنا نوع جدیدی از ساخت و ساز است . این ماده از ترکیبی از مواد جدید با مقاومت بالا مانند PVC ، PVDF ، PTFE و آلیاژ تیتانیوم – آلومینیوم ساخته شده است.

 

سایبان

قبل از اینکه راجع به قیمت سایبان به شما توضیحاتی ارائه دهیم لازم است این نکته را ذکر کنیم که سایبان در قدیم فقط مخصوصا اعیان نشین ها و شاهان بود که از آن ها در مقابل گرمای آفتاب تابستان محافظت می کرد و کارگرانی که آن ها را زیر این سایبان ها باد میزدند می شد لذا اکنون که با پیشرفت تکنولوژی سایبان هایی بسیار بهتر از سایبان های شاهانه قدیمی به وجود آمده اند لازم است تا قدر این پوشش زیبا و کاربردی را بدانیم.

 

قیمت سازه های چادری

از مزیت های مهمی که سایبان چادری دارد  قیمت مقرون و بسیار مناسب آن ها می باشد که در مقابل مدل های دیگر سایبان بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود .همچنین سزه های چادری با توجه به نوع انتخابی آن برای پروژه و اندازه و کیفیت مواد وارد شده در آن دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود. سازه های چادری و غشایی به صورت صنعتی آن مدت ها می شود که  بسیار مورد استفاده  قرار می گیرد. ضمن اینکه تاریخچه استفاده از این نوع سایبان ها در ایران نیز سابقه ای طولانی دارد  و استفاده از نمونه ی سنتی آن را در عشایر می توانیم مشاهده نماییم .مواد سازنده ی این نوع سازه از الیاف،پلیمر،،کامپوزیت و… می باشد که با استفاده از ترکیبی از علوم مکانیک، معماری و فیزیک در دسترس طراحان قرار دارد.

 

قیمت سایبان چادری

 

قیمت سایبان چادری حیاط مسکونی

 قیمت سایبان چادری  باتوجه به نوع پارچه به کار رفته در سایبان پارچه ای، کیفیت طراحی و دوخت، متراژ مورد نظر برای نصب چادر و بست ها و سازه های به کار رفته بسیار متفاوت می باشد. به طور معمول برای سایبان ها پارچه های بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی کاربرد دارد. به عنوان مثال پارچه های برزنتی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان یک  چادر و پارچه ضد آب می باشند.

 

تعمیرات سایبان چادری

از مزایای خوب سایبان چادری  در مقابل هزینه نصب به صرفه ، قابلیت تعمیر آن ها می باشد که پارگی های کوچک یا آسیب های ناشی از تخریب عمدی را معمولاً می توان در محل تعمیر نمود اما پارگی های بزرگ را باید به سازنده یا نصاب سپرد زیرا ممکن است لازم باشد سازه جهت تعمیر از حالت نصب خارج گردد.

مرکز سایه سازان آوید ضمن داشتن سال ها تجربه ، دارای کارشناسان متخصص و کار بلد در جهت طراحی انواع سایبان در می باشد. مفتخریم به اطلاع برسانیم که توانایی طراحی، تولید و نصب انواع سایبان اعم از سایبان چادری، سایبان برقی, خیمه سایبان, سایبان بازویی, سایبان برقی, فروش سایبان پارکینگ خودرو, سایه بان تبلیغاتی, سایبان چتری, سایبان پارکینگ و... را دارا می باشیم.لازم به ذکر است که طراحی انواع سایبان و چادر ها در مجموعه ما متکی بر خلاقیت طراحان جوان و همچنین اعتماد مدیران مجموعه به نسل جوان و تحصیلکرده می باشد.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایه بان خانگی,سایبانخانگی,انواعسایبان,انواعسایه بان,مزایایسایه بان,مزیتهای سایبان,فروشسایه بان,سایهبان ثابت,سایهبان باکسی,سایبانباکسی,سایهبان کشویی,سایبانکشویی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN