09123688189
  • 2

سایبان برقی دوطرفه سامفی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/29 11:5:7

این نوع از سایبان به دلیل استفاده از موتور سامفی، سایبان سامفی یا سایبان دو طرفه نیز نامیده می شود. سایبان برقی دوطرفه سامفی در ابعاد و اندازه مختلف قابل طراحی و اجرا توسط مجموعه سایه سازان آوید می باشد.

برای ثبت سفارش سایبان برقی و یا انواع سایبان ثابت چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان کلاسیک ، سایبان بازویی ، سایبان تمام اتوماتیک و .. می توانید به وبسایت مجموعه مراجعه فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید و یا با مشاورین بخش فروش سایه سازان آوید در تماس باشید 09123688189.

مجموعه سایه سازان آوید با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی توانسته است علاوه بر حفظ کیفیت و مقاومت محصولات خود رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب نماید و بهترین و با کیفیت ترین سایبان های تولیدی خود را به بازار فروش عرضه کند.

سایبان سامفی

 

سایبان دوطرفه

سایبان ها، انواع مختلفی دارند که هرکدام بسته به نیاز، ابداع و ساخته شده اند همانند سایبان برقی که برای سهولت در باز و بسته شدن سایبان، ابداع گردیده است مزیت سایبان برقی این است که در صورتی که شما از سیستم خانه هوشمند استفاده کنید، می توانید سایبان را به کامپیوتر مرکزی خانه متصل نمایید و در ساعات مشخصی از روز یا موارد دیگر نظیر بارندگی یا گرمای هوا، سایبان توسط برنامه ای که به کامپیوتر مرکزی خانه داده اید، به صورت اتوماتیک باز یا بسته شود که این موضوع خود سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز سهولت افراد می شود.

نوع دیگر سایبان، سایبان برقی فول باکس می باشد که یکطرفه بوده و برخلاف سایبان سامفی از دوطرف باز نمی شود، مزیت سایبان فول باکس همانند سایبان سامفی این است که در صورتی که سایبان بسته شود، به صورت یک باکس کوچک و بعضا دور از چشم در می آید که این موضوع زیبایی و کاربرد پذیری آن را دو چندان کرده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

سایبان سامفی

لوازم جانبی سایبان سامفی

 

ماژول روشنایی سایبان

این ماژول امکان نور پردازی و جلوه بخشی بیشتر بر رو سایبان های خود را به وجود آورده است . در صورت تمایل میتوانید سایبان برقی خود را به نورافکن شیک و کم مصرف ال ای دی تجهیز نمایید.

 

سنسور خورشیدی سایبان

این حسگر خورشیدی به طور اتوماتیک پس از تشخیص نور خورشید دستور باز شدن وسایبان و پس از غروب خورشید فرمان بسته شدن آنرا میدهد.

 

سنسور باد سایبان

سنسور باد کمک میکند تا در هنگای که سرعت باد از حد معمول بیشتر شود بصورت اتوماتیک دستور بسته شدن سایبان را ارسال نماید و از شکسته شدن احتمالی آن جلوگیری میکند.

سایبان سامفی

نصب سایبان برقی دوطرفه سامفی

همان طور که می دانید سایبان ها دارای دو نوع سایبان ثابت و سایبان اتوماتیک هستند.هر یک از این نوع از سایبان ها نیاز به راه اندازی و نصب در محل مورد نظر دارند. سایبان های برقی به دلیل نصب تجهیزات و موتور الکتریکی روی آن نسبت به سایبان ثابت برای نصب و راه اندازی نیاز به تخصص بیشتر دارد.

مجموعه سایه سازان آوید با کادر حرفه ای و مجرب در این زمینه می تواند بهترین خدمات نصب و راه اندازی انواع سایبان را برای مشتریان خود داشته باشد.

 

قیمت سایبان برقی دوطرفه سامفی

برای تعیین قیمت سایبان های برقی و سایبان ثابت، فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مواردی چون متراژ و مساحت سایبان طراحی و تولید شده ، نوع ماده به کار رفته در ساخت سایبان ، جنس و نوع پارچه ، ابعاد و اندازه سازه سایبان ، شرکت سازنده و برند محصولات تولید شده توسط شرکت های معتبر سایبان، همه، از موارد مهم و اساسی در تعیین قیمت سایبان محسوب می شوند.

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات سایبان برقی دوطرفه سامفی سایه سازان آوید می توانید با برقراری ارتباط با بخش فروش سایه سازان آوید، قیمت محصولات مجموعه سایه سازان آوید را استعلام کنید و در صورت نیاز بهترین سایبان را برای پوشش فضای باز مورد نظر انتخاب نمایید.

سایبان دوطرفه سامفی مجهز به موتورهای سامفی فرانسه  که تضمین کننده بالاترین سطح رضایت مندی برای مشتریان عزیز خواهد بود و نگرانی از بابت خرابی یا ایرادات موتور به دلیل کیفیت بالای آن وجود نخواهد داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

 

سایبان برقی دوطرفه

قیمت سازه هایی که از آلومینیوم ساخته می شوند نسبت به سایر متریال های به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان قیمت پایین تری دارند. سایبان برقی دوطرفه سامفی سازه های سبک وزن آلومینیومی می باشد که اغلب برای پوشش فضای باز رستوران ، هتل ، کافی شاپ ، آلاچیق خانه های ویلایی ، ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری استفاده می شود.

 

همچنین بخوانید:  سایبان برقی حیاط

سایبان سامفی

سایبان برقی دوطرفه در کافه

کافه و رستوران هایی که فضای بیرونی برای پذیرایی از مشتریان خود دارند می توانند با انتخاب و خرید انواع سایبان برقی دوطرفه سامفی از فضای باز محوطه بیرونی خود استفاده کنند. این فضا برای مشتریان علاوه بر زیبایی، هوای تازه و شادی را در مقابل فضای بسته داخل ساختمان به همراه دارد. سایبان برقی دوطرفه سامفی برای کافه و رستوران های شیک گزینه مناسبی هستند.

با پوشش فضای بیرونی رستوران و کافی شاپ می توان از هوای دلپذیر و آفتابی در روزهای گرم سال و هم چنین با نصب تجهیزات گرمایشی در روزهای سرد سال فضای گرم و دلنشینی را برای مشتریان و خانواده آن ها فراهم کرد.مجموعه سایه سازان آوید اولین و با کیفیت ترین محصولات سایبان برقی دوطرفه سامفی و سایبان ثابت را در کشور تولید می کند.

آن دسته از افرادی که قصد خرید محصولات با کیفیت و مقاوم سایه سازان آوید را دارند می توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشند. همکاران ما در سایه سازان آوید تمام موارد را بررسی کرده و با توجه به شرایط و بودجه در نظر گرفته شده توسط مشتری بهترین و با کیفیت ترین سایبان برقی را به آن ها معرفی می کند.

کارشناسان مجموعه سایه سازان آوید به مدیریت کافی شاپ و رستوران هایی که دارای فضای باز بیرونی هستند پیشنهاد می کنند که با طراحی شیک و زیبایی این فضا با ساخت سایبان تمام اتوماتیک دوطرفه بیشترین دسترسی و استفاده را از این فضا داشته باشند و برای برگزاری مراسم و دورهمی های دوستانه این محیط را آماده کنند.

 

نمایندگی سایبان برقی دوطرفه سامفی

مجموعه سایه سازان آوید با سال ها تجربه و فعالیت فراوان در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان بازویی ، سایبان ۱۸۰ درجه ، سایبان مغازه یا سایبان فروشگاهی توانسته است بهترین و مقاوم ترین سازه های سایبان را برای پوشش فضای باز رستوران ف کافی شاپ ، ویلا و حیاط ساختمان ها به بازار فروش عرضه کند. سایه سازان آوید ارائه دهنده انواع سایبان، آماده همکاری با نهادها، شرکت ها و دیگر مشتریان عزیز است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

 

 

 

 

برچسب ها : سایبان-سایبانسامفی-سایباندوطرفه-خریدسایبان دو طرفه-سایبانچیست؟سایباندوطرفه-خریدسایبان دوطرفه-نصبسایبان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN