09123688189
  • 2

طراحی و ساخت انواع سایبان خودرو در حیاط

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/6/19 21:1:13

وجود سایبان خودرو در حیاط  بخصوص در فصول گرم سال یک مزایای بزرگ به شمار می رود. از این  حیث می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز استفاده نمود. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید در قعر جهنم حضور دارید! سایبان خودرو در حیاط به عنوان  یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردو شما در حیاط  از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود.

به طور معمول می توان  این مدل سایبان خودرو در حیاط  را هم در فضاهای کوچک و محدود و هم در حیاط هایی بزرگ و وسیع نصب نمود ، اصولاً طراحی آن به گونه ای است که می تواند در تمامی فضاها استفاده شود. اولین دلیل طراحی و ساخت اینگونه سایبان ها نیز، استفاده مناسب از تمامی فضا، ایجاد سایه برای خودرو در هر شرایطی و متغیر بودن شرایط قرارگیری سقف آن برای حفاظت بیشتر است که به خوبی و با طراحی بی نظیر قابل استفاده می باشد.

 

سایبان خودرو در حیاط

 

سایبان خودرو در حیاط

سایبان حیاط مورد نیاز بسیاری از خانه ها می باشد .به علت متنوع بودن شرایط آب و هوایی در کشور موجب شده تا  افراد برای گذراندن لحظاتی شاد در حیاط منزل خود به فکر ساخت سایبان حیاط منزل باشند و نصب آن را یک موضوع ضروری بدانند .برای مثال عموما افراد در  مناطق شمالی اکثرا فصول مرطوب و بارانی را تجربه می کنند، نواحی مرکزی چهار فصل و نسبتا خشک می باشند . بنابراین ساخت یک سایبان با قابلیت جمع شدن و ضد اب می تواند از شما در برابر آب و هوا برای گذراندن لحظاتی شاد در کنار خوانواده محافظت نماید.

 

 سایبان خودرو در حیاط چه کاربردی دارند؟

با شنیدن عنوان ساخت سایبان خودرو نهایت عملکرد سازه ایجاد شده برای همه افراد مشخص می باشد ولی  موارد کاربرد سایبان خودرو با توجه به نوع ماشین‌ ها و محل قرارگیری سایبان پس از ساخت بسیار متنوع می باشد. در مجاورت کارخانه‌ ها، زمین ‌های زراعی، برخی ساختمان ‌های اداری و همین طور منازل مسکونی ویلایی و آپارتمانی شرایط ساخت سایبان خودرو با موازین و اصول متفاوتی در نظر گرفته شده است.

به طور کلی، افراد از سایبان ها برای حفاظت کردن از اشیا و ابزار مورد نظر خودشان استفاده می کنند. از پرفروش ترین و مهمترین سایبان ها تولید شده، سایبان خودرو است. سایبان خودرو معمولا توسط اکثریت افراد و در تمام نقاط جهان کااربرد دارند. از کاربردهایی که سایبان ماشین دارند، می توان به حفاظت کردن از خودروهای افراد در برابر آفتاب، سرما و یخ زدگی، باد و باران و سقوط ابزار و اشیای مختلف بر روی آن اشاره داشت. به علت آنکه در طول روز یک خودرو به میزان زیادی در برابر این خطرات قرار می گیرد، بهتر است که افراد دارای ماشین شخصی و خودرو، حتما از سایبان خودرو استفاده نمایند  از دیگر کاربردهایی که سایبان ها دارند این است که علاوه بر حفاظت کردن از فضایی که تحت پوشش خودشان است، می توانند یک نمای بسیار خوب و زیبا را برای حیاط  بوجود آورند.

 

مزایای سایبان خودرو در حیاط

 

طراحی سقف پارکینگ حیاط

محوطه منازل مسکونی یک فضای اختصاصی می باشد. بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است سازه ای در این فضا ایجاد گردد باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون حیاط طراحی گردد. در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نگردد. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان خودرو ایده خوبی برای این سازه می باشد. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب منازل مسکونی می باشند. این طرح ها به صورت ثابت یا متحرک در بخشی از حیاط قابلیت اجرا دارند.

 

انواع سایبان خودرو

سایبان ماشین شامل انواع مختلف می باشد .همانطور که می دانید سایبان خودرو به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می گردند. مدل ثابت سایبانی است که در مکان نصب شده و امکان جا به جایی یا باز و بسته شدن و هم‌ چنین انتقال به مکان‌های دیگر را ندارد.

مدل متحرک نوعی است که قابلیت حمل و نقل و استفاده در مسافرت و باز و بسته شدن یا حتی گسترده شدن اندازه سایبان را دارا می باشد. این مدل سایبان خودرو بسیار انعطاف پذیر بوده و به دو صورت دستی و برقی تولید می‌شوند. همچنین این دسته از سایبان خودرو ها از نظر جنس به  انواع فلزی، آلومینیومی، چوبی، پی وی سی، فولادی و غیره تقسیم می گردند.

سایبان‌های فلزی بسیار مقاوم هستند اما امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایبان پی وی سی نیز قابلیت جدا شدن اجزا و اتصال چند باره آن‌ها به یکدیگر را دارد و به سایبان همراه خودرو معروف است.سایبان‌ ماشین هم چنین به لحاظ اندازه به دسته‌های بزرگ گسترده، متوسط و کوچک جهت پارکینگ خانه گروه بندی می‌شود.

سایبان ماشین بدون پایه

سایبان خودرو بدون پایه در حیاط ها و یا محیط هایی  که کمبود فضا دارند  و امکان نصب پایه در زمین نیست کاربرد دارند. امروزه انواع مختلفی از این سایبان در دسترس می باشد .

 

مهم ترین ویژگی ساخت سایبان خودرو در حیاط

استفاده از طراحی مناسب برای ساخت سایبان خودرو  در کنار آلاچیق و سایبان‌های نصب شده در حیاط بر روی دکوراسیون محوطه منزل تاثیر مثبت دارد.

  • طراحی سقف سایبانبا الگو گرفتن از اشکال هندسی خاص و انواع طرح‌های منحنی و زاویه‌ دار
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و ضد زنگ برای ساخت بدنه مستحکم
  • کاربرد پوشش سقف پارکینگ از نوع upvc یا انواع سقف‌های پلی کربنات و پلیمری
  • ایجاد طراحی‌های جذاب و مناسب بر سقف برای انواع سایبان خودرو
  • به کارگیری خلاقیت در انتخاب انواع سازه چوبی و فلزی برای ایجاد هماهنگی بین لوازم به کار رفته در حیاط منزل وساخت سایبان خودرو

 

طرح های مدرن در قالب رنگ های متنوع سایبان خودرو در حیاط

شما می توانید هر قسمت از حیاط خود را از برای سایبان در نظر بگیرد و از میان طرح های بسیار مدرن و جدید امروزی سایبان مد نظر خود را که دارای تنوع و گوناگونی زیادی می باشد انتخاب نمایید. ضمن اینکه هر یک از طرح های موجود را می توانید در قالب رنگ بندی های متنوعی خریداری نمایید.

 

نصب سایبان خودرو در حیاط

 

پوششی حرفه ای به جهت جلوگیری از کثیف شدن درب و نمای منزل

در واقع می توان این موضوع را یک مزیت بزرگ برای نصب سایبان خودرو در حیاط دانست. سایبان خودرو در حیاط منزل شما به عنوان سقف کاذب روی درب ورودی منزل شما عمل خواهد کرد . به این صورت که درب و نمای منزل و آپارتمان شما را از هر گونه کثیفی در طول سال محفوظ نگه می دارد و کلیه سر درب منزل شما را تحت پوشش خود قرار می دهد. به دلیل همین مزایای منحصر به فرد است که امروزه آمار استفاده از این نوع سایبان  روز به روز در حال افزایش  می باشد. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایه سازان آوید در تماس باشید.

 

در چه مواردی از سقف برقی خودرو استفاده می کنیم ؟

یکی از مشکلاتی که بسیار می تواند حساس باشد نداشتن پارکینگ و یا پارکینگ مسقف است، شرکت سایه سازان آوید  توانسته با تولید سایبان برقی تمامی مشکلات در این زمینه را رفع نموده اما لازم به ذکر این موضوع می باشد که در زمینه ساخت سقف برقی خودرو ، سایبان برقی ابزاری بسیار پرکاربرد محسوب می شود  که می توان هنگامی که دارای پارکینگ های مسقف نمی باشید و یا خودروی خود را در حیاط ویلا و منزل پارک می نمایید ،  با استفاده از سقف برقی یا همان سایبان برقی می توان  از اتومبیل خود محافظت نمایید.

 

نحوه نصب سقف پارکینگ و سایبان حیاط

سقف‌های پارکینگ و حیاط معمولاً به وسیله  نصاب حرفه ‌ای و بسته به نوع پوشش سقف نصب می گردند ولیکن  اگر خودتان فنی می باشید  و دست به آچار می باشید می توانید این کار رابه راحتی انجام دهید . در بسیاری موارد پس از سوراخ ‌کاری چارچوب با دریل، پوشش با پیچ و مهره مناسب نوع پوشش نصب می گردد.

 

هزینه نصب سایبان خودرو در حیاط

 

قیمت سایبان خودرو در حیاط

 برای بدست اوردن قیمت ها کافیست با ما تماس برقرار نمایید . تفاوت قیمت ها در  جنس سایبان، کیفیت و میزان واسطه گری در این عرصه بستگی دارد. شرکت سایه سازان آوید همواره در تلاش می باشد که با حذف واسطه ها به صورت مستقیم با مواد مرغوب و با بهترین قیمت سایبان خودرو در حیاط را  بدست شما عزیزان برساند.  

در آخر لازم به ذکر این نکته می باشد که  سایبان خودرو در حیاط به عنوان یکی از بهترین تولیدات گروه سایه سازان آوید محسوب می شود . امروز با ایده هایی برای پوشاندن فضای باز حیاط  با شما همراه هستیم تا میزان استفاده شما از محیط بیرون را بیشتر کنیم . گاهی زمانی که افراد به مبلمان فضای باز خود فکر می کنند، ساخت سایبان در حیاط آخرین موضوعی می باشد  که به آن فکر می کنند. همه به ساخت باربیکیو و خرید مبلمان های سفید فلزی فکر می کنند. اما اگر بهترین دکوراسیون را هم داشته باشید، بهترین نما را برای دیوارها انتخاب کنید و دور و اطراف پر از گل و گیاه باشد، هیچ کس حاضر نیست زیر آفتاب و نور شدید بیرون بماند پس از این رو به شما توصیه داریم با این مزایا و مواردی که توضیح داده شد، در اولین فرصت به سفارش سایبان خودرو درحیاط خود اقدام نمایید. ساخت  سایبان حیاط می تواند هم کاربرد و هم زیبایی فضای باز شما را بهبود دهد.

همچنین این مجموعه  تولید کننده  انواع سایبان پارکینگ اداری ،سایبان استخر ، سایبان انبار و...  به صورت کاملا  حرفه ای می باشد.برای سفارش انواع سایبان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام نماییدو از تمام مزایای نصب سایبان ها بهره مند شوید. 

 

برچسب ها : سایه بان خودرو,خرید سایه بان خودرو,سایهبان حیاط,روکش حیاط,نحوهایجادسایه,سقفخودرو,سقفحیاط,سقفمنزل,سقف خانه


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN