09123688189
  • 2

سایه بان فنری (سایه بان بازویی)

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/6/31 19:17:25

سایه بان فنری (بازویی) چیست؟

سایبان فنری به عنوان یکی از جدیدترین انواع سایبان‌های تولید شده است که مزیت اصلی و مهم آن متحرک بودن آن است. منظور از متحرک بودن سایبان، قابلیت باز و بسته شدن آن است. حال این باز شدن و جمع شدن هم می‌تواند توسط موتور برقی صورت گیرد و هم می‌تواند توسط نیروی انسانی و توسط اهرم باز و بسته کننده بازوهای سایبان این عمل صورت گیرد. در نتیجه به سایبان‌های فنری، بازویی و یا برقی نیز گفته می‌شود.

سایه بان فنری

سایه بان بان فنری را در بازار معمولا با نام های مختلفی از جمله سایه بان بازویی می شناسند

سایبان فنری معمولا از فلزات تولید نمی شود و دوخت این سایبان ها از برزنت و پارچه های رنگی جذاب است سایبان صندلی های آفتاب گیر در کنار ساحل از این نوع است سایبان فنری اتوماتیک به صورت جمع شونده طراحی شده است و با گیربکس کار می کند از این سایبان ها به عنوان سایبان های بازویی یاد می شود گیربکس سایبان فنری به وسیله روغن کار می کند و باعث بسته شدن یا باز شدن کامل سایبان می شود. لازم به ذکر است که استفاده از سایبان فنری بازویی در همه مناطق با هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر است با توجه به این که باید در مناطق مرطوب از متریال آلومینیوم برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده شود .

 سایه بان فنری یکی از انواع روش های تبلیغاتی شرکت ها است البته استفاده از این سایبان ها به دلیل محدود شدن دید نوشته ها بر روی آنها کمتر در موارد تبلیغاتی استفاده می شود اما برای محصولات خوراکی و طراحی گرافیکی روی آنها می توانند مناسب باشند بیشترین تولید سایبان فنری از برزنت و پارچه های مقاوم است که به راحتی بتوان با استفاده از گیربکس های مخصوص و کوچک آنها را باز و بسته کرد در بدنه این سایبان ها از فنر استفاده می شود که به شکل بازویی طراحی شده است در نتیجه این بازوها به فضای کمتری نیاز دارند و راحت تر حمل می شوند.

سایبان فنری از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها در کنار هم قرار داده می‌شوند و به طور حرفه‌ای مونتاژ می‌شوند. مونتاژ سایبان فنری می‌تواند در محل نصب آن و یا در شرکت و کارگاه انجام بگیرد. اگر این عملیات در کارگاه انجام شود مزایای بسیار بیشتری هم خواهد داشت. به طور کلی میتوان گفت یکی از عواملی که باعث می‌شود عمر سایبان فنری بیشتر شود، انجام طراحی و ساخت و نصب آن توسط افراد متخصص این کار است. همچنین در اجرای سایبان فنری لازم است تا از تجهیزاتی ویژه نیز استفاده شود.

سایه بان فنری

روکشی که در سایبان فنری استفاده می شود معمولا در 3 نوع طراحی میشود: روکش پلی استر با روکش دورو، روکش پارچه‌ای در طرح‌ها و رنگ های مختلف، روکش فلکسی با چاپ دیجیتال برای طراحی بر روی سایبان و استفاده از آن به عنوان سایبان تلبیغاتی در مغازه ها.

 

چرا به نام سایبان فنری بازویی شناخته می شود ؟

درون بازوان این سایبان فنرهایی طراحی شده است که مقاومت و توان تحمل وزن را افزایش می دهد به همین دلیل به آن سایبان فنری بازویی گفته می شود .

 

خصوصیات سایبان فنری بازویی

سایبان فنری بازویی را می توان با انواع روکش pvc ، نانو ، پارچه ، روکش فلکسی با چاپ مختلف استفاده نمود. یکی از خصوصیات مناسب سایبان فنری بازویی که باعث استقبال مشتریان شده است جزء ظرافت وزیبایی این است که امکان باز شدن تا 2.5 متر جلوتر از خود را دارد شیب آن عموما 45 تا 50 درجه می باشد که شیب بسیار مناسبی جهت ایجاد سایه است.

سایه بان فنری

انواع سایه بان فنری از نظر سیستم باز و بسته شدن

مقدمه

سایه بان فنری به خاطر کاربردهای بسیاری که دارد و همچنین طراحی منحصر به فرد آن، که موجب می شود علاوه بر تامین سایه، به زیبایی محیط نیز کمک کند. سایه بان فنری به دلیل سادگی می تواند به راحتی جایگزین انواع سایه بان ها باشد. بنابر کاربردها و قیمت مناسب سایه بان فنری و تقاضاهایی که از سمت مشتریان برای تولید این نوع سایه بان وجود دارد، افراد زیاد به طراحی و تولید آن مشغول هستند.

سایه بان فنری دستی

این از سایه بان را می توان ساده ترین نوع آن ها دانست. در این نمونه معمولا هیچ گونه موتور برای باز وبسته شدن سایه بان وجود ندارد و در صورت نیاز به باز و بسته شدن، این کار به صورت مکانیکی و با کمک نیروی انسان انجام می شود. در حال حاضر استقبال از این سایه بان ها کمتر شده اما قیمت مناسبی که دارند باعث شده هنوز هم برخی از افراد این مدل را انتخاب نمایند. سایه بان های دستی نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی نداشته و هزینه استفاده از آن ها بسیار مناسب است.

 

سایه بان فنری برقی

این مدل از سایه بان ها به سایبان اتوماتیک نیز معروف می باشند. در این نوع سایه بان ها از سیستم های الکترونیکی به روز و مدرنی استفاده شده است. موتور الکتریکی که برای سایبان فنری مورد استفاده قرار می گیرد از بهترین شرکت های سازنده انتخاب می شود تا این موضوع باعث شود مصرف کننده بتواند برای مدت زمان بیشتری بدون این که دغدغه خاصی داشته باشد از این سایه بان ها استفاده نمایند. کیفیت و کارایی باعث شده تا اغلب مشتریان در سال های اخیر این نوع سایه بان را انتخاب نمایند.

سایه بان فنری

انواع سایه بان از نظر سیستم بازو

سایه بان یا چادر فنری از نظر بازو به دو دسته

سیم بکسلی

و

 فنری زنجیری

 تقسیم بندی می شوند که در ادامه به شرح هرکدام می پردازیم:

 

سایه بان فنری سیم بکسلی

این نوع سایبان یکی از بهترین نمونه های سایه بان فنری محسوب می شود. سیم بکسل به خاطر استحکام بسیار خوبی که دارد در این نوع سایه بان ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسب و کارایی بسیار خوب از جمله مزایای این نوع از سایه بان ها محسوب می شود. سایه بان های سیم بکسلی علاوه بر کیفیت، زیبایی منحصر به فردی نیز دارند. بدین ترتیب برای افرادی که هم کیفیت و هم زیبایی حائز اهمیت بوده، این سایه بان ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

سایه بان فنری

سایه بان فنری زنجیری

سایه بان فنری زنجیری نمونه ای دیگر از سایه بان های فنری می باشد. استحکام بالا می تواند بارز ترین ویژگی این نوع از سایه بان ها باشد. امکان استفاده ساده و آسان از دیگر ویژگی های این مدل از سایبان ها می باشد. بدین ترتیب افراد زیادی در سال های اخیر سایه بان های زنجیری را برای مغازه یا هر مکان دیگری انتخاب کرده اند. اگر نگهداری از این سایه بان ها به درستی انجام شود برای مدت زمانی طولانی می توان از این سایه بان ها استفاده کرد.

 

نام های مختلف سایه بان فنری

سایه بان فنری به نام های سایه بان برقی، سایه بان بازویی، سایه بان مفصلی، سایبان اتوماتیک و سایبان بازشو، چادر فنری و چادر جکی در بازار سایبان شناخته می شوند.

سایه بان فنری

سایه بان فنری با روکش پی وی سی

سایبان های فنری از نظر روکش نیز دارای انواع مختلفی هستند. یکی از روکش های با کیفیت و کاربردی که می توان برای سایبان های فنری مورد استفاده قرار داد، روکش های پی وی سی هستند. این نوع از روکش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف جوی دارند. بدین ترتیب در هر نقطه از کشور با هر نوع شرایط آب و هوایی می توان از سایه بان های با پوشش پی وی سی استفاده کرد. کیفیت و کارایی سایه بان های فنری باعث شده تا افراد زیادی از این نوع سایه بان ها استفاده نمایند.

 

سایه بان فنری

سایه بان فنری با روکش نانو


روکش نانو یکی از بهترین و کاربردی ترین روکش های مورد استفاده در صنعت سایبان سازی است. روکش های نانو هم در برابر رطوبت و هم در برابر نور مستقیم آفتاب دارای مقاومت بسیار بالایی است. این روکش ها با توجه به نقص ها و مزیت های سایر روکش ها تولید شده اند تا بدین ترتیب بیشترین میزان رضایت را در بین مصرف کنندگان ایجاد نمایند. روکش های نانو ممکن است دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر روکش های موجود در بازار باشند، اما مزایای بسیار زیادی که این روکش ها دارند باعث شده تا از قیمت آنها صرف نظر شده و اغلب افراد از این نوع روکش ها برای سایبان فنری استفاده نمایند.

 

اجزای سایه بان فنری

سایه‌بان فنری از بخش‌های مختلفی شکل گرفته است. این بخش‌ها در کنار هم قرار داده می‌شوند و به طور کاملا حرفه‌ای مونتاژ می‌شوند. نکته قابل ذکر در این زمینه این است که کار مونتاژ این نوع از سایه‌بان می‌تواند در محل نصب آن و یا در شرکت و کارگاه انجام بگیرد. چنانچه این عملیات در کارگاه انجام شود مزایای بسیار بیشتری هم خواهد داشت. از طرف دیگر طراحی و اجرا و نصب سایه‌بان فنری کاری تخصصی است و از عهده افراد غیر متخصص ساخته نیست. به طور کلی یکی از عواملی که باعث می‌شود عمر سایبان فنری بیشتر گردد انجام طراحی و ساخت و نصب آن توسط افراد خبره این کار است.از طرف دیگر در اجرای این کار لازم است تا از تجهیزاتی ویژه نیز استفاده شود. هم‌چنین در تهیه و طراحی سایبان فنری باید برخی از اطلاعات نیز در محاسباتمان منظور گردند تا نتیجه کار مورد رضایت مشتری قرار بگیرد.

اطلاعاتی که باید در طراحی این نوع سایه بان در محاسباتمان مورد ارزیابی قرار بگیرد

مواردی از قبیل:

دستی و یا موتور دار بودن سایه‌بان فنری، شکل ظاهری آن و… مورد محاسبه قرار گیرد.

 

سایه بان با قابلیت نصب موتور برقی و ریموت کنترل

یکی از دلایل اصلی استفاده سایبان فنری، امکان نصب موتور بر روی این نوع از سایه بان ها می باشد. موتوری که بر روی سایبان فنری نصب می شود این قابلیت را دارد که با فشار دادن یک دکمه یا با استفاده از ریموت کنترل می توان نسبت به باز و بسته کردن سایبان اقدام کرد. معمولا با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، افراد بسیار زیادی در شهر های مختلف از سایه بان فنری استفاده می کنند.

سایه بان فنری

تبلیغات روی سایه بان فنری

یکی دیگر از دلایل اصلی استفاده از چادر فنری، امکان درج تبلیغ برای فروشگاه ها می باشد. افرادی که در مکان تجاری از سایبان فنری استفاده می کنند، قطعا به دنبال درج تبلیغ بر روی سایه بان می باشند. زیرا معمولا سایه بان یکی از نقاط کانونی موجود در یک خیابان به شمار رفته و توجه اغلب افراد به قسمت از خیابان می باشد. بدین ترتیب تبلیغات از طریق سایبان می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی مراکز تجاری از جمله مغازه ها داشته باشد. معمولا می توانند برای مدت زمانی طولانی باقی بمانند و این موضوع باعث می شود تا هر فردی بتواند از سرمایه خود بیشترین بهره را ببرد.

 

 

سفارش سایه بان فنری (چادر فنری)

سفارش و نصب سایه بان فنری تنها با یک تماس با شرکت سایه سازان آوید امکان پذیر است و شما می توانید پس از صحبت و مشاوره با کارشناسان ما نسبت به خرید و نصب سایه بان فنری با مشخصات دلخواه خود از طریق قسمت تماس با ما در سایت اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

برچسب ها : سایه بان فنری,خرید سایه بان فنری,فروش سایه بان فنری,چادر,چادر فنری,خرید ریموتکنترلسایه بان,سایه بان با روکش نانو,نصب سایه بان,سایه بان پی وی سی,سایه بان فنری سیمبکسلی,سایه بان فنری زنجیری,درباره سایه بان بازویی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN