09123688189
  • 2

سایبان برقی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/10/14 11:44:44

سایبان برقی دارای موتور الکتریکی است تا بتوان به صورت اتوماتیک و از راه دور نیز سایه بان را با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته کرد. سایه بان برقی را در هر جایی می توان نصب کرد،  به عنوان مثال در کنار استخر، محوطه باز رستوران ها و هتل ها، بالکن ها و زمین های بازی و .. میتوانید این وسیله مدرن و زیبا را داشته باشید.

 

مزایای سایبان برقی

سایبان برقی در هر نوع و مدلی که باشد مزایای بسیار زیادی دارد که بستگی به نیاز شما میتواند خدماتی که میخواهید را به شما ارائه دهد. هرکدام از سایبان ها کارایی و مزایای مختص به خود را دارند. برای سفارش هر مدل سایه بان که خواستید میتوانید با شرکت سایبان آوید در ارتباط باشید. در ادامه شما با کارایی مختلف سایبان برقی آشنا خواهید شد. 

سایبان برقی سایه ای امن و مطمئن برای شما ایجاد می کند.

سایبان برقی مغازه زینت بخش مغازه ی شما خواهد بود.

سایبان برقی بالکن هوایی مطبوع در قسمت بالکن خود داشته باشید.

سایبان برقی پارکینگ بهترین محافظ برای خودروی شماست.

با نصب سایبان برقی پاسیو محیطی دلچسب در پاسیو ایجاد کنید.

سایبان برقی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

مشخصات فنی سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک است که با استفاده از جریان برق به موتور متصل می شود. سایبان می تواند به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد. در هر صورت، نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد و می توانیم از یک ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده کنیم.

 

نحوه کار سایبان برقی

سایبان برقی از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می کند. استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند.

سایبان برقی
اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی

سایبان متشکل از سازه و پارچه است، به طور دقیق تر، یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولاها و جک ها به هم متصل می شوند. این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده آن هستند.

همچنین بخوانید: مقاله معرفی انواع سایبان برقی

ویژگی های سایبان برقی

👈 تنوع رنگی فراوان در انتخاب سایبان برقی

👈 امکان اجرای سایبان برقی تا عرض ۶ متر و باز شوندگی ۳ متر در شرکت سایبان برقی آوید

👈 سازه های آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک

👈 سایبان برقی دارای قابلیت تنظیم شیب از ۰ تا ۴۵ درجه

👈 مقاومت سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی

👈 زیبایی و قابلیت فرم پذیری

👈 مقاوم در برابر عوامل طبیعی مانند باران،برف،آفتاب

👈 پارچه ضد اشعه ماوراء می باشد

 

سایبان برقی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

صرفه جویی در مصرف انرژی به کمک سایبان برقی

همه ی ما در فصل تابستان و زمستان از وسایل سرمایشی و گرمایشی استفاده می کنیم اما بهتر است بدانیم استفاده زیادی از این وسایل می تواند انرژی را از بین ببرد. سایبان برقی باز هم مشکل را برطرف می کند!  سایبان برقی به دلیل ساختاری که دارد می تواند مشکلات شما را در فصل تابستان و زمستان حل کند. در فصل تابستان هوای داخل منزل شما را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان فضای داخلی منزل شما را گرم نگه می دارد.

در این صورت شما دیگر نیازی ندارید که به صورت مداوم از وسایل سرمایشی و گرمایشی خود استفاده کنید و به راحتی می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. زمانی که بتوانید به کمک سایبان برقی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توان گفت که سایبان برقی در کمتر کردن هزینه های شما نیز تاثیرگذار می باشد!

 

سایبان اتوماتیک یا هوشمند

سایبان دستی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم، شکل تازه‌ای پیدا کرد و این امکان را به شما می‌دهد که به جای استفاده از سایبان دستی از نوع برقی آن استفاده کنید و باز و بسته شدن آن را به راحتی انجام دهید. در بعضی از سایبان ها با اتصال یک حسگر، می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران، باز یا بسته شود.

شیوه استفاده از سایبان برقی با توجه به جایی که در آن استفاده می شود، متفاوت است اما وجه شباهت آن‌ها این است که با برق و ریموت کنترل کار می‌کنند. به طور کلی برای بسیاری از مکان‌ها مثل مغازه و فروشگاه‌، استخر و ویلا، بالکن و تراس، کافه‌ها، رستوران‌ها، نمایشگاه و پارکینگ قابل استفاده است. می‌توان با توجه به سلیقه ‌تان در مورد رنگ سایبان، اندازه، سازه، نوع پارچه تصمیم بگیرید. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

طول عمر سایبان برقی

از آنجا که عمر مفید هر دستگاه برقی بسیار مرتبط با نحوه کارکرد آن است، در ادامه می‌خواهیم به مواردی که موجب افزایش طول عمر سایبان برقی می‌شود، اشاره کنیم.

توجه داشته باشید که از باز و بسته کردن مکرر سایبان آن هم به صورتی که تا آخر باز شود، موجب کاهش طول عمر آن می‌شود.

حتماً بعد از چند وقت پارچه‌ سایبان را بشویید یا لکه های ایجاد شده روی سایبان برقی را به سرعت پاک کنید زیرا امکان دارد تابش نور خورشید به پارچه سایبان برقی آسیب وارد کند.

اگر بارندگی یا شست ‌وشو و … موجب خیس شدن سایبان شد، به هیچ عنوان آن را بسته نگه ندارید، چرا که این عمل موجب پوسیدگی پارچه می‌شود. حتماً آن را به صورت باز در مجاورت نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.

اگر سایبان برقی در ویلا، تراس یا بالکن نصب شده است، توجه کنید که به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید.

اگر باد و طوفان شدید وزیدن گرفته است، حتماً آن را بسته نگه دارید.

سایبان برقی

 

نصب سایبان برقی

به همان اندازه که جنس و متریال سایبان مهم است؛ نحوه نصب نیز بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهتر است نصب سایبان توسط یک شخص حرفه ای انجام شود. سایه سازان آوید دارای متخصصین کار بلدی است که نصب سایبان شما را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

 

 

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی به موارد زیر بستگی دارد:

جنس پارچه انتخاب شده

کیفیت پروفیل و سازه ها

انتخاب نوع سیستم حرکتی

هزینه نصب و اجرا

 

نحوه اندازه گیری سایبان برقی

اندازه گیری سایبان برقی باید خیلی با دقت انجام شود چون سایبان برقی باید به اندازه ای همان محلی باشد که قرار است نصب شود. بسیاری از افرادی که در شهرستان ها زندگی میکنند همیشه این سوال را از ما میپرسند که خودمان چگونه باید اندازه گیری کنیم؟

اول از همه متر و یک کاغذ و قلم در دستتان باشد بعد از آن فرض کنید می خواهیم برای مغازه ای سایبان برقی سفارش دهیم  اول از همه باید فاصله ای که میخواهید سایبان برقی از بالای درب باشد را اندازه گیری میکنیم و در برگه ای یادداشت می کنیم ، بعد از این مرحله عرض بیرونی مغازه را اندازه گیری میکنیم که کامل بیرون مغازه را پوشش دهد بعد دوباره یادداشت کنید ، سپس میزان بازشو سایبان را باید از وسط بالای درب و مقداری که میخواهید جلوی درب مغازه را پوشش دهد اندازه گیری کنید سپس تمام اندازه هایی که یادداشت کرده اید را به ما اعلام کنید تا برای شما سایبانی با اندازه های مشخصی که ارسال کرده اید را برای شما بسازیم.

اگر باز هم نتوانستید اندازه گیری دقیق را انجام دهید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنیم هیچ جای نگرانی نیست خودتان به راحتی می توانید برای اندازه گیری اقدام کنید.

سایبان برقی

 

مزایای کاربرد سایبان برقی در زندگی

با استفاده از سایبان برقی در مکان های مختلف که ذکر شد شما از مزایای زیادی بهره مند می شوید.

مزایای کاربرد سایبان برقی شامل: ایجاد سایه و خنکی، جلوگیری از بارندگی، استفاده در چهار فصل سال،  ایجاد گرما با نصب هیتر، زیبایی و تاثیر آن بر طراحی دکوراسیون و صرفه جویی در مصرف انرژی

با کاربرد سایبان برقی در زندگی می توانید در مصرف بخشی از انرژی صرفه جویی کنید به این صورت که از تابش نور خورشید در فصل گرما جلوگیری شده و استفاده از وسایل سرمایشی کاهش می یابد. حتی میتوانید از سایبان ها روی کولرهای آبی استفاده کنید تا از تبخیر بیش از حد آب جلوگیری کند.

با نصب سایبان برقی در پنجره خانه ها نیز باعث خنک ماندن بیشتر خانه می شوید. استفاده از سایبان برقی در هر مکان مناسبی می تواند باعث رضایت و رفاه شما باشد.

 

فروش و نصب سایبان برقی آوید

شرکت آوید با سال ها سابقه کاری در تولید و نصب سایبان با بهره گیری از جدید ترین فناوری روز دنیا توانسته ارائه دهنده ی برترین خدمات در رابطه با انواع سایبان برقی در ایران باشد .

در هنگام خرید سایه بان باید به شماری از نکات از لحاظ کیفیت و کاربری سایه بان توجه داشته باشیم. امروزه مراکز فروش سایه بان محصولات متعددی را به لحاظ نوع پرداخت و تکنولوژی به کار رفته در آن ها، به مشتریان عرضه می کنند؛ اما ما چگونه باید سایبانی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنیم. متخصین سایبان آوید شما را در امر راهنمایی خواهند کرد افتخار ما ارائه محصولات با کیفیت و نصب آسان و با کمترین هزینه و صرف وقت است.

 

 

نصب سایبان

در بسیاری از موارد بهتر است که کار نصب سایبان را به تکنسین های مرکز فروش سایه بان (در صورت وجود) بسپارید. زیرا در این شرایط گذشته از صرفه جویی در هزینه های نصب سایبان، نسبت به نصب صحیح آن نیز اطمینان خواهید داشت.

گروه حرفه ای آوید با تکیه بر تجربه ی درخشان خود در زمینه نصب سایبان از قبیل انواع سایبان برقی ، سایبان بالکن ، سایبان مغازه ، سایبان رستوران و هتل ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتری و … در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه نماید. شرکت سایبان آوید با سابقه درخشان خود توانسته مشتریان بسیار زیادی در زمینه های مختلف کسب کند که این موضوع کمک کرده است که کیفیت محصولات به حدی بسیار مطلوبی برسد که مورد پسند مشتریان قرار گیرد. ما ارائه دهنده انواع سایبان در سراسر ایران به شما هموطنان عزیز هستیم با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

 

برچسب ها : سایبان برقی-خریدسایبان-سایبان-فروشسایبان برقی-ساختسایبان برقی-سایبانبرقی مغازه-سفارشسایبان-سایبانبرقی اتوماتیک


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN