09123688189
  • 2

آلاچیق پرتابل، قابل حمل، متحرک، تاشو، مسافرتی یا پارچه ای

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/7/10 13:55:25

 

در مورد آلاچیق در پست قبل به توضیح کامل پرداختیم، در اینجا با آلاچیق پرتابل آشنا می شویم

معمولا مشکلی که اغلب سایبان‌ ها دارند این است که قابل حمل نیستند. آلاچیق پرتابل سازه ای است که این مشکل را حل کرده است.

 

آلاچیق پرتابل، قابل حمل، متحرک، تاشو، مسافرتی یا پارچه ای

 آلاچیق پرتابل یا قابل حمل، آلاچیقی است که جنس پارچه ای داشته و به راحتی می‌توان آن را جابه جا کرد و در مکان مورد نظر خود قرار داد.

با سایه سازان آوید تا انتهای این مقاله همراه شوید تا بیشتر با این نوع آلاچیق آشنا شویم.

آلاچیق پارچه ای پرتابل یا متحرک از جمله سازه های پارچه ای پرکاربرد می باشد که در محیط های روباز از قبیل حیاط، محوطه رستوران و کافه، روف گاردن و حتی در طبیعت و پارک ها مورد استفاده قرار میگیرند.

ابن آلاچیق ها همان طور که از نامشان مشخص است، پرتابل و قابل حمل بوده و به آسانی می توان آنها را باز و بسته کرد.

همانطور که گفت شد، نام دیگر آلاچیق قابل حمل، آلاچیق مسافرتی می باشد. هنگام طبیعت گردی و مسافرت با استفاده از آلاچیق تاشو می توانید در مکان های مختلف بدون ترس از تابش مستقیم نور خورشید به استراحت بپردازید. علاوه بر این پوشش روی سایبان آن ضد آب است و در مواقع بارش باران نیز می توان از آن استفاده کرد. 


آلاچیق پرتابل بسیار مقرون به صرفه است به طوری که می توان با انواع مواد مانند پلاستیک های سبک و انعطاف پذیر، و حتی وینیل آن را ساخت. می توانید یکی از آنها را متناسب با سلیقه، بودجه یا سبک خانه خود بسازید.
این واقعیت که چندین انتخاب دارید به این معنی است که می توانید یکی از گزینه های مناسب خانه خود را به راحتی در مراکز فروش پیدا کنید.
می توانید آن را به راحتی نصب کنید: اگر عاشق گشت و گذر در طبیعت هستید، آلاچیق پرتابل برای شما مناسب است.
سایه سازان آوید معتبرترین و با تجربه ترین تولید کننده انواع آلاچیق پرتابل در کشور است که با دانش و تخصص خوبی که در این زمینه دارد، می تواند بهترین آلاچیق ها را متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید کند.

آلاچیق پارچه ای یا پرتابل که معمولا از جنس پارچه است برای مکان‌هایی که فقط نیاز است که از نور خورشید در امان بود مناسب است. این نوع آلاچیق به دلیل پارچه ای بودن، در مکان‌هایی که وزش باد زیاد خواهد بودمناسب نیست. زیرا وزش باد به راحتی ممکن است که استحکام این نوع آلاچیق را خراب کند.

 روکش این نوع سایبان اغلب از جنس برزنت است. از مزایای آلاچیق پرتابل می‌توان به وزن کم و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. از این آلاچیق می‌توان در ویلا، حیاط خانه‌ها و یا باغ استفاده کرد.

 

چرا باید از آلاچیق پرتابل استفاده کرد ؟

آنها مکانی برای سرگرمی در بیرون ایجاد می کنند، همه افراد مهمانی های فضای باز را دوست دارند و آلاچیق ها یک مکان تفریحی در فضای باز را به شما ارائه می دهند که جذاب و همه کاره است. ایده های فوق العاده زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها فضایی ایجاد کنید که بتوانید عزیزان را دور هم جمع کنید، خواه یک مکان غذاخوری باشد یا یک سالن برای نشستن و نوشیدن قهوه هنگام تعامل با یکدیگر.


آنها زیبا هستند: لازم به ذکر است که آلاچیق پرتابل یک افزودنی جذاب برای هر حیاط، ویلا، کنار استخر، باغ، فضای آزاد است. با افزودن لوازمی مانند گلدان های آویز، چراغ، پرده و موارد دیگر می توانید آنها را حتی زیباتر کنید. شما می توانید با افزودن عناصر متناسب با شخصیت و سبک خود، یک فضای زندگی در فضای باز ایجاد کنید که عاشق آن باشید.

 

 

آلاچیق پرتابل چه نوع ساختاری دارد ؟


آلاچیق پرتابل یا متحرک به سازه هایی با بدنه فلزی گفته میشود که روکش پارچه ای مقاوم و ضد آب برای آنها در نظر گرفته میشود.

این آلاچیق ها دارای چهار ستون فلزی بوده و سقف آنها به گونه ای طراحی شده است که به صورت آکاردئونی قابل باز و بسته شدن باشد.

علاوه بر بدنه فلزی و پایه های مقاوم، روکش پارچه ای نیز برای آنها در نظر گرفته میشود تا از تابش نور خورشید و بارش باران و برف جلوگیری کنند.

آلاچیق پرتابل ساختاری آسان و در عین حال زرق و برق دار دارد که جذابیت زیادی برای حیاط خانه ها ایجاد می کند. شما می توانید فضای بیرونی خود ر به راحتی با این نوع سایبان ها تغییر شکل دهید و یک فضای مناسب ایجاد کنید که در آن می توانید دوستان و خانواده خود را سرگرم کنید یا بعد از یک روز طولانی استراحت و آرامش پیدا کنید. مهم نیست که برای چه چیزی از سایبان متحرک استفاده می کنید، مطمئن باشید که با خرید این نوع آلاچیق عاشق آن خواهید شد.

 

آلاچیق پارچه ای پرتابل چه مزایایی دارد؟

استفاده از فضای باز پارک و حیاط منازل مسکونی و حتی طبیعت به شدت در دنیای امروز مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که به شیوه های مختلف از این محیط ها برای دورهمی و استراحت و نشست های کوتاه استفاده میشود.

از مهم ترین ویژگی های این نوع از آلاچیق پارچه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به دلیل استفاده از پایه های فلزی، این سازه ها بسیار مقاوم بوده و وزش شدید باد و برخورد ضربه به آنها منجر به خرابی و شکستگی در بدنه نمیشوند.

وزن آلاچیق پرتابل به گونه ای تعیین می گردد که بتوان به آسانی آنها را جا به جا نمود.

تنوع در رنگ و جنس پارچه روکش این سازه ها بسیار زیاد بوده و متناسب با شرایط محیط می توان گزینه های متعددی را خریداری نمود.

پارچه های مورد استفاده در این آلاچیق ها پارچه برزنت و پلی استر بوده و ضد آب و نسوز می باشند.
قابلیت استفاده در فعالیت های مختلف در فضای باز
پوشش مناسب برای در امان ماندن از باران و برف و نور آفتاب
زیبا به نظر می رسند و تاثیر خوبی بر دکوراسیون اطراف دارند
با باغ شما ادغام می شود و زیبای آن را دو چندان می کنند
سایه ای مناسب در روزهای آفتابی ایجاد می کنند
قابلیت جابجایی دارند و به راحتی باز و بسته می شوند
ارزان و مقرون به صرفه هستند
نگهداری از آنها راحت و کم هزینه است
ایده خوبی برای ایجاد غرفه در نمایشگاه ها هستند 

 

طریقه نصب آلاچیق تاشو

طریقه نصب آلاچیق آماده متحرک بسیار آسان و سریع است و با باز کردن آلاچیق از داخل بسته بندی میتوانید از 4 گوشه الاچیق را به سمت بیرون بکشید و چهار گوشه برزنت سقف را به 4 طرف پایه ها به وسیله بست ها محکم ببندید و سپس پایه ها را به سمت بالا بکشید ، در این قسمت از نصب تعدادی پیم قرار دارد که با تنظیم پیم ها و قرار دادن آنها بر روی سوراخ هایی که بر روی پایه قرار دارد پارچه برزنتی سقف در جای مشخص خود قرار میگیرد . 

آلاچیق پرتابل، قابل حمل، متحرک، تاشو، مسافرتی یا پارچه ای

دلیل محبوب بودن آلاچیق پرتابل چیست؟ 

آلاچیق پرتابل یکی از کاربردی ترین راه حل ها برای محافظت در برابر باران و نور آفتاب هستند. آنها در مقایسه با آلاچیق های سنتی ارزان قیمت هستند و همچنین بسیار با دوام هستند.

نگهداری از آلاچیق پرتابل ساده است و به راحتی بعد از استفاده می توانید آنها را باز کرده و در یک فضای سربسته انبار کنید و یه به یک مکان دیگر منتقل کنید. این نوع غرفه ها می توانند دارای مبلمان مخصوص چوبی و فلزی، پلاستیکی و یک میز پیک نیک مستقل نیز باشند تا برای صرف غذا از آن استفاده کنند.

 

سایه سازان آوید

برای کاهش هزینه های خرید هر نوع محصول و کالا، یکی از بهترین راهکارها شناسایی نمایندگی های اصلی می باشند. نمایندگی ها نه تنها تنوع زیادی در محصولات دارند، بلکه بدون واسطه و با کمترین سود اجناس را ارائه می دهند.

این مساله مخصوصا برای خرید عمده آلاچیق پارچه ای پرتابل که توسط فروشندگان انجام میشود اهمیت خود را نشان می دهد.

تفاوتی ندارد که قصد خرید یک آلاچیق داشته باشید یا به عنوان فروشنده هدف خرید عمده آنها باشد، در هر صورت سایه سازان آوید تخفیف ها و شرایط ویژه ای را برایتان فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش سایه سازان آوید تماس گرفته و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت نمایید.

 

برچسب ها : آلاچیق پرتابل,آلاچیققابل حمل,آلاچیقمتحرک,آلاچیقتاشو,آلاچیقمسافرتی,آلاچیقپارچه ای,سایهبان,سایهبان قابل حمل,خریدسایبان,خریدسایبان تاشو,خریدسایبان مسافرتی,خریدسایبان سبک,خریدسایانمزار,خریدسایبان خانوادگی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...

مریم‌کاویانی

6/2/2023 12:04:53 PM
سلام خسته نباشید یه سایه بان‌مسافرتی تاشو با ابعاد ۳ در ۴ و ارتفاع استاندارد قیمتش چنده ؟و آیا ارسال به رشت هم دارید؟

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN