09123688189
  • 2

سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/6/22 15:50:26

وقتی صحبت از خرید یک سایبان پیش می اید اولین موضوعی که به ذهن خطور می کند ، وجود نور شدید خورشید است ما در کشوری آفتابی و گرم زندگی می ‌کنیم. به همین دلیل نور خورشید و تابش مستقیم آن بر منازل مغازه‌ها حیاط ویلا ها و غیره یکی از معضلات همیشگی ما می باشد . ضمن اینکه این موضوع  در شهرهای نواحی شمالی کشور به جز تابش نور خورشید بارش باران های شدید و مداوم که تقریباً در نصف بیشتر فصول سال جاری می گردد  نیز معضل دیگری به حساب می آید.به هر حال برای مقابله ساده تر با این موارد تهیه و خریداری یک سایبان مناسب بهترین راه  حل خواهد بود و تا حدی آثار جانبی این معضلات را کمرنگ تر خواهد کرد .

 

سایبان برقی برای حیاط مسکونی

 

سایبان برقی چیست و چه کاربردی دارد ؟

سایبان برقی به نوعی یک سقف سازه ای می باشد که از جنس پارچه یا پوششی فلزی بوده و به عنوان سایه یا پناهگاه جهت محافظت از شرایط آب و هوایی مانند آفتاب، تگرگ، برف و باران استفاده می شود.در واقع سایبان ها برای محافظت از آب و هوا و یا تزئینات و تبلیغات کاربرد دارند.بعضی  از سایبان ها دارای حداقل دو پایه یا پایه های نگهدارنده قائم  هستند. همچنین می توانند به صورت یک آلاچیق پارچه باشند که از پارچه پوشانده شده اند. سایبان های پارچه ای دارای طرح های مختلفی  هستند و برای رفع نیاز های متنوعی کاربرد دارند. پارچه های استفاده شده در سایبان ها از پارچه هایی با ماندگاری بالا، محکم و ضد شعله تشکیل شده اند و در برابر خوردگی، وزن و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. سایبان ها به طور کلی در دو نوع ثابت یا جمع شونده هستند که باز و بسته کردن آن ها هم از طریق دستی و هم از طریق برقی و با استفاده از کنترل برقی انجام پذیر می باشد. از سایبان ها در استخرها، پارکینگ ها، رستوران ها، هتل ها، بالکن ها، فروشگاه ها، مغازه ها و ... استفاده می شود.

 

سایبان برقی و انواع آن

همان طور که گفتیم از سایبان برقی می توان جهت آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه های مضر استفاده نمود. لازم به ذکی می باشد در روز های بارانی و سرد سال نیز می توان برای جلوگیری از رطوبت باران و برف، گرد و خاک اضافی هوا و از آن ها استفاده کرد. سایبان ها از تنوع گوناگونی برخوردار هستند و می توان از آن ها به عنوان یکی از عوامل زیبایی فضا نام برد. از همین رو در هنگام انتخاب و خرید سایبان باید به هماهنگی آن با مکان و فضا توجه کافی کرد.

به عبارتی سایبان برقی به دو نوع ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. نوع متحرک نیز خود به دو نوع دستی و برقی تقسیم خواهد شد. به طور کلی چادر سایبان ها از سه مدل برزنتی، فلکسی و ترانزیتی تشکیل شده اند.

 

سایبان برقی اتومبیل

سایبان برقی خودرو  به علت زیبایی ، راحتی و عملکرد مناسب و قیمت عالی جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات در دسته سایبان برقی محسوب می شود. این نوع سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی انتخاب هوشمندانه ای می باشد. به طور کلی  بیشتر در فضای باز حیاط ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری می توان از این دسته سایبان برقی بهره مند شد. طراحی و ساخت این سازه بسیار مهم و حساس بوده و باید زیر نظر مشاور و کارشناسان فنی در این زمینه صورت گیرند.

 

سایبان برقی متحرک :

این نوع از سایبان برقی که یک نوع نورگیر سقفی نیز معرفی می گردد  در مکان‌هایی مانند حیاط،پارکینگ.باغ واستخرو ... پرکاربرد می باشد. این سایبان را می ‌توان به شکل دستی و یا موتوری باز و بسته کرد از مزایای سایبان می توان به امکان ایجاد تغییر زاویه برحسب سلیقه مشتری اشاره کرد.

 

سایبان برقی متحرک

 

انواع سایبان متحرک برقی :

در مورد سایبان متحرک توضیح دادیم اما این نوع سایبان خود در دو نوع تاشو و کشویی در بازار موجود می باشد .

سایبان برقی متحرک تاشو :

یکی از پرکاربردترین انواع سایبان در نوع خود می باشد به علت امکان تاشوندگی که دارد قابلیت استفاده در هر مکانی چه کوچک و چه بزرگ را دارد. ولی کاربرد اصلی این نوع سایبان استخر  و حیاط ها همچنین سایبان پارکینگ می باشد.

سایبان برقی متحرک کشویی :

این نوع سایبان که به تازگی مورد محبوبیت پیدا کرده از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و امکان باز و بسته شدن به صورت عقب و جلو را دارد. این سایبان  دارای موتور الکتریکی هستند. سهولت در باز و بسته کردن، مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه های نگهداری، قابلیت جداسازی آسان از روی سقف و دیوار در شرایط نامساعد آب و هوایی و انعطاف پذیری بالا از جمله مزایای این سایبان به شمار می روند .

 

قیمت سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی  

شما بر حسب نیازتان می توانید سایبان برقی و سقف های اتوماتیک را سفارش دهید و از آن ها بهره مند شوید. مزایا و کاربرد بسیار زیاد سایبان برقی منجر شده است تا استفاده از آن ها رواج بیشتری داشته باشد،  این نوع سایبان را در هر جایی می توان نصب کرد ،  مثل در کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، بالکن ها و زمین های بازی و .. می توانید این وسیله مدرن و زیبا را داشته باشید.  با نصب سایبان برقی می توانید لذت صرف یک صبحانه با عزیزانتان در فضای باز و به دور از اشعه مضر خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم کنید.

 

ویژگی های سایبان برقی برای حیاط

همان طور که می دانید سایبان ها سازه هایی محکم و مقاوم می باشند که با پوشش خود خودرو و سایر وسایل موتوری را در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط جوی نامساعد در حیاط منزل یا اداره ، محافظت و مراقبت می کنند. از مزایای سایبان برقی اتومبیل می توانیم به عملکرد عالی و جا به جایی آسان و بدون دردسر اشاره کرد.

سایبان برقی به علت برخورداری داشتن موتور الکتریکی در هر زمان می توان آن را حرکت و جا به جا کرد. کنترل از راه دور سایبان، تنوع در طراحی و مدل و رنگ سایبان، قیمت مناسب، انعطاف پذیری و پارچه ضد آب همه از موارد مهم و ویژگی منحصر به فرد سایبان خودرو می باشند.

در ادامه به موارد دیگری از این ویژگی ها اشاره می نماییم:

  • قابلیت عرضه و طراحی در 150 رنگ و طرح مختلف پارچه
  • قابل تنظیم شیب تا 40 درجه و تنظیم میکرو سویچ ها در انتهای باز و بسته شدن
  • استفاده از لامپهای فلوروسنت درهنگام شب به همراه دو عدد ریموت کنترل و گیرنده جهت باز و بست از فاصله 30 متری
  • قابل نصب در ارتفاع بالا جهت سردرب مغازه ها ، روی پنجره بالکن یا پنجره هایی که در ارتفاع بالا و نیاز به تبلیغ دارند.
  • قابلیت تنظیم زاویه بازشو به صورت دستی تا 50 درجه
  • قابل تولید در اندازه های دو طرفه5/2 در 3 متر و یکطرفه3 متر در80/1
  • برخورداری از قطعات آلومینیومی با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

 

نصب و اجرای سایبان برای حیاط مسکونی

 

نصب و اجرای سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی

بهترین سازه های برقی سایبانی را می توانید از مجموعه سایه سازان آوید بخواهید. این مرکز علاوه بر طراحی و ساخت انواع سایبان برقی ، خدمات راه اندازی و نصب سازه سایبان را در محل توسط نصاب های حرفه ای و مجرب با قیمت مناسب در مدت زمان کوتاه انجام می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه نصب و راه اندازی سایبان و چگونگی محاسبه قیمت خدمات نصب و اجرای سازه در محل می توانید با کارشناسان فنی ارتباط برقرار نمایید.

 

سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط یکی از کاربرد های سقف برقی در منزل می باشد. یکی از المان لاکچری برای محوطه منزل که توسط معماران طراحی می شود ، ایجاد یک سقف متحرک در ورودی ساختمان حیاط می باشد.

هدف از نصب سقف متحرک حیاط خلوت

از جمله اهداف نصب سقف متحرک در فضای باز سبز:

  • تغییر دکوراسیون خارجی منزل ویلایی
  • محافظت فضای خارجی و مبلمان فضای باز در برابر نور آفتاب ، ورزش باد شدید و . . .
  • محافظت افراد ساکن در ویلا از اشعه های مضر نورخورشید
  • ایجاد فضای منحصر به فرد در حیاط پشتی با استفاده از سقف برقی
  • ایجاد فضای آرام برای اوقات فراغت، مهمانی ها و …
  • استفاده از فضای مطبوع در ایام سال

 

قیمت سایبان برای حیاط مسکونی

 

طراحی سقف پارچه ای حیاط

در طراحی سقف متحرک پارچه ای از دو فرم مایل و قوس دار بهره برداری می شود. با توجه به  فضای موجود کارفرما، در طراحی و نصب سقف متحرک پارچه ای این منزل ویلایی از فرم مایل مصرف می شود. شیب ایجاد شده در سقف تاشو حیاط ضمن زیبای فوق العاده ای که به محوطه می بخشد، منجر می گردد  که آب باران نیز از روی سقف جمع شونده به طور کامل خارج شود. این سقف جمع شونده برقی علاوه بر یک موتور که می توان آن را با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد، دارای یک پارچه کششی با کیفیت است. کارفرما با نصب این سقف متحرک با متراژ ۱۲*۱۲ متر مربع در حیاط پشتی منزل خود فضای مسقف خانه خود را نیز گسترش داده است.

در نهایت

تولید سایبان برقی با قیمت ارزان به همراه نگرش مشتری مداری حاکم بر فعاليت‌ های شرکت از همان ابتدای راه موجب افزايش خوشنودی مشتريان و بهبود کيفيت انواع سایبان و نوآوری و خلاقيت مستمر برای ارائه ‌ی خدمات نوين سایبان اتوماتیک شده است. ما در این مقاله قصد بر این داشتیم تا ویژگی و کاربرد سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی را برای شما همراهان همیشگی خود به اطلاع برسانیم. لازم به ذکر این موضوع می باشد که متخصصین  ما همواره آماده اطلاع رسانی بیشتر می باشند . چنانچه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در رابطه  با نصب و سایر مسائل سایبان ها بودید، می توانید با مجموعه سایه سازان آوید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام فرمایید.

 

برچسب ها : سایه بان برقی,سایهبان برقی متحرک,سایه بان متحرک,سایهبان تاشو,سابهبان کشویی,سایهبان متحرک,سایهبان حیاط,خریدسایه بان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN