09123688189
  • 2

نکات مهم در نصب سایبان برقی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/5 9:58:54

نکات مهم در نصب سایبان برقی

همان طور که می دانیم سایه بان یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود. می توان این را نیز بیان کرد که سایبان ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر ، پارکینگ، رستوران ، بالکن، تراس ، تالار، ویلا،هتل…. نمایی زیبا می بخشند.

پارچه سایبان ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت ، پلی استر یا پنبه ، پی وی سی و…می باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان  از هر یک استفاده می شود .پارچه ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می شود. در ادامه با سایه سازان آوید برای آشنایی با نکات سایبان برقی همراه شوید.

نکات مهم در نصب سایبان برقی

سایبان را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.

 

یکی از نکات مهم درباره ساخت سایبان برقی باید دقت شود این است که از قطعات اورجینال و موتور برقی مناسب استفاده کنید . هرچه قطعات مورد استفاده از نظر جنس  و کیفیت بالا باشد طول عمر سایبان برقی بالا میرود.

موتور توبلار نوع های مختلفی دارد که بنابر نیاز مشتری و شرایط جوی آن محیط باید سنجیده شود تا بهترین موتور سایبان برقی با کاربرد بالا در نظر گرفته شود. همچنین به نوع پارچه ی به کار رفته هم باید دقت کنید.

بعد از پارچه به اسکلت سایبان میرسیم باید طوری در نظر گرفته شود که در صورت بارش باران و یا تابش مستقیم آفتاب دچار رنگ پریدگی و زنگ زدگی نشود ظاهر سایبان بهم نریزد پس دقت کنید که چه نوع اسکلتی را در نظر میگیرید.

البته باید توجه کنیم همه ی این موارد به شرایط جوی محیط محل نصب بستگی دارد که بعد از بررسی محیط یک پارچه سایبان مناسب در نظر بگیرید، هم طول عمر بالا داشته باشد هم ظاهر زیبا که بستگی به سلیقه ی مشتری دارد.

 

طرح سایبان برقی

در هنگام خرید سایبان برقی، باید به طرحی که نیاز دارید، توجه کنید. سایبان را برای چه مکانی می خواهید؟ آیا در این مکان بیشتر روزها ابری است و یا آفتاب سوزان دارد؟ ابعاد سایبان نیز اهمیت ویژه ای دارد. برخی از سایبان ها به صورت چتری و برخی دیگر به شکل کالسکه ای هستند. پیش از خرید، از انواع طرح های سایبان، دیدن کنید تا مناسب ترین سایبان را بر حسب نیاز، انتخاب کنید.

نکات مهم در نصب سایبان برقی

پارچه سایبان برقی و سقف متحرک پارچه ای

انتخاب پارچه سایبان هم در هنگام خرید خیلی مهم است. ایران کشوری چهار فصل است و هر شهر، ممکن است آب و هوای متفاوت تری را تجربه کند. گرمای شدید در جنوب کشور تا باران ها و نسیم خنک در شمال کشور، گواه این موضوع است. پس در انتخاب سایبان باید آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید و بعد، با توجه به شرایط جوی، بهترین پارچه را انتخاب کنید.

تفاوت سقف متحرک پارچه ای با سایبان ها در نوع باز و بسته شدن و اجرای ان هاست اگر دقت کرده باشید سایبان ها عموما از یک سمت به دیوار متصل هستند ولی سقف های متحرک به صورت کشویی در یک ریل جا به جا میشوند علاوه بر آن سقف متحرک پارچه ای مقاومت بیشتری نسبت به باد و برف دارد تا سایبان ها، به همین دلیل در مناطقی که باد زیادی میوزد بهتر است از سقف متحرک پارچه ای استفاده شود.

پارچه هایی که در مناطق گرم مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا پارچه های مقاوم در برابر نور خورشید هستند. این پارچه ها اشعه یو وی را عبور نمی دهند و همچنین، به مرور زمان، دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی شوند. در حالی که پارچه هایی که در شمال کشور مورد استفاده قرار می گیرند، باید از نوع پارچه هایی باشد که ضد آب هستند. این پارچه ها با رطوبت هوا، دچار پوسیدگی نمی شوند. حتی سازه هایی که سایبان بر روی آن قرار می گیرد، همگی در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

 

شرکت فروشنده سایبان

در هنگام خرید سایبان باید به شرکت سازنده سایبان و یا وارد کننده آن، توجه کنید. سایبان ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که برخی از آن ها در ایران تولید می شوند و برخی از اجزای آن ها از کشورهای خارجی وارد ایران می شوند. شرکت سایه سازان آوید مجری سقف های اتوماتیک با بیش از چند سال سابقه در این زمینه و داشتن پروژه های مختلف توانسته عملکرد قابل قبولی از خود نمایش دهد.

این که شرکت سازنده، خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد، اهمیت بالایی دارد. سایبان ها معمولا عمر بالای 10 سال دارند. قیمتی که برای سایبان های بزرگ پرداخت می کنید، باید ارزش خرید آن را داشته باشد. خدمات پس از فروش و گارانتی سایبان، در هنگام خرید، باید مد نظر قرار گیرد. به ویژه برای افرادی که از سایبان ها در محیط هایی همچون رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می کنند، این موضوع حائز اهمیت است. چرا که این افراد ممکن است سالانه نقل مکان کنند و نیاز به نصب مجدد این سایبان ها داشته باشند.

 

نصب صحیح سایبان

سایبان ها انواع متفاوتی دارند اما در همه نوع آن ها بهتر است که نصب این سازه را بر عهده متخصص بگذارید. اول این که اگر شرکت سازنده گارانتی ارائه دهد، زمانی این گارانتی به شما تعلق می گیرد که نصب اولیه این سازه، برعهده شرکت فروشنده باشد. دوم این که نصب سایبان ها، به همین سادگی ها نیست. هر سایبانی، قلق خاص خود را دارد. تنها پرده های شید که به عنوان سایبان در پشت پنجره و ویترین ها قرار می گیرد، قابلیت نصب ساده را دارد. از این پرده ها می توانید در تراس، بالکن و یا پشت پنجره استفاده کنید. این سایبان ها دقیقا همچون سایه گیر هستند و به صورت اتوماتیک بالا و پایین می روند و نصب ساده ای دارند.

 

 

در نظر گرفتن محیط نصب سایبان برقی

برای سفارش سایبان برقی دلخواه باید محیط اطراف و دفعات استفاده از فضای باز را در نظر بگیرید. اگر مایل به استفاده از فضای باز خود در تمام فصول و تمام شرایط آب و هوایی هستید، باید سایبان برقی را سفارش دهید که بتواند در برابر تمامی شرایط مقاوم باشد. اگر تنها در برخی فصول و برخی روزها می خواهید از فضای باز خود استفاده کنید، شاید مدل های کم هزینه تر برای شما مناسب تر باشد که با کمک مشاوران سایبان ما میتوانید بهترین سایبان برقی متناسب با محیط را در نظر بگیرید.

نکات مهم در نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی توسط نصاب ماهر

اگر می خواهید مطمئن شوید سایبان برقی شما به درستی نصب شده است بهتر است از یک نصاب ماهر برای این کار کمک بگیرید. وقتی از شرکت معتبر سایبان برقی را خریداری کنید آن ها خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه خواهند داد یکی از این خدماتی که پس از فروش به شما ارائه داده می شود نصب سایبان برقی توسط نصاب ماهر می باشد.

پس انتخاب یک شرکت معتبر براری خرید سایبان برقی نیز از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. کسی که متخصص باشد بهتر از هر کسی می داند سایبان برقی شما را در کجا نصب کند که اتفاقی برای آن نیافتد. فراموش نکنید سایبان برقی وقتی مناسب باشد می تواند در برابرعوامل مختلف مانند باران، برف و… می تواند از شما محافظت کند.

برای مشاوره رایگان و خرید سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

 

هدف از نصب سایبان برقی

فضای شما در انتخاب نوع سایبان اهمیت زیادی دارد. سایبان برقی با پارچه سایبان از جنس PVC شفاف می تواند مناسب هتل ها و رستوران هایی در بالای برج ها باشد. این نوع سایبان با ارائه چشم انداز بدون نقص، از مهمانان در برابر تمام شرایط آب و هوایی محافظت می کند. مدل های قابل حمل مناسب فضاهای کوچک حیاط خلوت و استخرها است. سایبان  برقی بازویی مناسب مناطقی است که در برخی فصول به آفتاب بیشتری نیاز دارند. باز و بسته کردن سایبان برقی آسان تر از سایر مدل ها است. سایبان چتری برای مناطق ساحلی و خانه های مدرن مناسب تر است. برای انتخاب بهترین سایبان برقی بر اساس بودجه و نیازهای خود با مشاوران سایبان برقی آوید در ارتباط باشید.

 

قطعات استفاده شده در سازه سایبان برقی

یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایبان برقی را خریداری کنید که از قطعات باکیفیت تولید  شده است. وقتی یک سایبان برقی کیفیت بالایی نداشته باشد نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند و قطعا شما از خرید آن پشیمان خواهید شد. شرکت سایبان برقی آوید از قطعاتی برای تولید سایبان برقی استفاده می کند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و مشتریان می توانند سال ها از سایبان خود استفاده کنند.

اگر می خواهید باکیفیت ترین سایبان برقی را خریداری کنید باید به جنس قطعات توجه داشته باشید. باکیفیت سایبان ها از جنس فلز آلومینیوم تولید می شود. همانطور که می دانید فلز آلومینیوم ضد زنگ می باشد یعنی هر چقدر در یک فضای پر رطوبت باشد امکان ضد زنگ آن صفر می باشد. فلز آلومینیوم از مقاومت بالایی برخوردار می باشد پس در زمان خرید سایبان برقی به این نکته توجه داشته باشید.

 

 

شرایط سایبان برقی مورد نیاز

 

 در اقلیم گرم و خشک :

-در این اقلیم عمق سایبان ها در جهت غرب بیشتر است.
-در اقلیم گرم و خشک بیشتر سایبان افقی کاربرد دارد.
-در اقلیم گرم و خشک نیاز به سایبان در تمام جهات تقریبا بی یك اندازه است

 

در اقلیم گرم و مرطوب :

-در این اقلیم عمق سایبان در جهت غرب بیشتر از جهات دیگر است غرب .
– در این اقلیم در جهت جنوبی به سایبان بیشتری احتیاج است.
-در این اقلیم سایبان های عمودی بیشتر استفاده می شود.

 

در اقلیم معتدل و مرطوب :

-در اقلیم معتدل و مرطوب عمق سایبان در جهت غرب بیشتر است شمال .
-در جهت شمالی و جنوبی از سایبان عمودی و در جهت جنوبی و شرقی از سایبان افقی بیشتر استفاده می شود
در این اقلیم از سایبان افقی و عمودی به یك اندازه استفاده می شود.
-در اقلیم معتدل و مرطوب در عرض جغرافیایی 32 درجه هرچه طول جغرافیایی افزایش یابد میزان نیاز به سایبان و عمق سایبان افزایش می یابد.

 

در اقلیم سرد و کوهستانی :

-در اقلیم سرد عمق سایبان در جهت غرب بیشتر از جهات دیگر است.
-در این اقلیم در جهت جنوب نیاز به سایبان بیشتر است.
-در این اقلیم به سایبان های افقی نسبت به سایبان های عمودی بیشتر احتیاج است.
-در اقلیم سرد در عرض جغرافیایی 35 درجه با افزایش طول جغرافیایی عمق سایبان ها کمتر میشود.

نکات مهم در نصب سایبان برقی

چرا در انتخاب شرکت سایبان برقی باید دقت کنیم؟

نکات قبل از سفارش سایبان برقی را در بالا با هم بررسی کردیم حالا برای انتخاب سایبان برقی دقت کنید ، اگر دقت لازمه را نکنید یک سایبان برقی خوب نصیبتان نخواهد شد و حرص پولی که پرداخت کردید را میخورید پس از اول درست تصمیم بگیرید که این مشکلات پیش نیاید .

سایبان آوید میتواند یک انتخاب مناسب برای افرادی است که میخواهند برای اولین بار سایبان برقی سفارش دهند ، زیرا سایبان آوید با در نظر گرفتن بهترین آلومینیوم و کیفیت بالا در ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باعث خوشنودی شما میشود.

پس در نظر گرفتن بهترین شرکت برای خرید سایبان برقی کمک بزرگی به شما میکند تا یک سایبان برقی با کیفیت داشته باشید.

 

 

خرید و نصب سایبان برقی برای خانه

اگر برای محل زندگی خود به دنبال یک سایبان برقی مناسب و مقاوم هستید، با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان آوید یکی از اولین تولید کنندگان انواع سایبان در ایران، میتواند محصول مناسب با سلیقه و نیاز شما را فراهم نماید. ما با سالها تجربه در زمینه ساخت و فروش سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سقف متحرک و … آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان هستیم.برای ارتباط با ما و ثبت سفارش از طریق این لینک اقدام کنید. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود با ما تماس بگیرید.

 

برچسب ها : سایه بان-خریدسایبان-نکاتسایبان-نکاتسایبان برقی-مشاورهسایبان-دربارهسایبان-انتخابسایبان مناسب-جنسسایبان-سایبانبرقی-نکاتمهم سایبان برقی-خریدسایبان برقی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN