09123688189
  • 2

نصب سایبان پارکینگ و فروش راحت تر خانه

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/24 16:41:52

چرا باید از سایبان استفاده کنیم؟

در اوقات گرم سال وقتی فضای داخل خانه طاقت فرسا شده و همچنین باید انرژی زیادی از جمله برق ، آب و گاز مصرف شود تا فضای داخل خانه خنک شود شما می توانید برای جلوگیری از این امر یک سایبان با عمق مناسب در نظر بگیرید و نصب کنید. منظور از عمق مناسب برای سایبان این است که عمقی در نظر بگیرید که از در اوقات گرم سال از تابش نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند ولی در فصل زمستان از تابش نور خورشید جلوگیری و ممانعتی ایجاد نکند،

شما می توانید در مواردی از سایبان افقی ، یا عمودی و همچنین یا از هردو استفاده کنید و این بستگی به نظر طراح و سلیقه ی شخصی شما دارد ، و طراح می تواند با در نظر گرفتن ابعاد مناسب حتی سقف بازشو هم برای خانه ی شما در نظر بگیرد.

سایبان در مصرف انرژی و پدیده های طبیعی نظیر باران نقش خود را به خوبی ایفا می کند که دلیلی بر مفید بودن این وسیله است.

 

خرید و سفارش انواع سایبان

09123688189

 

نصب سایبان در قسمت های مختلف خانه

قراردادن سایبان برروی پنجره ها ، کنار استخر ،  دیوار های شیشه ای، مانع تابش مستقیم خورشید می شود ودر نهایت میزان گرما را کاهش می دهد و این مقدار کاهش، به مقدار سایه ای که ایجاد می شود دارد. وقتی شما از سایبان مناسب استفاده کنید می توانید از تابش نور خورشید و محلی که سایبان را قرار داده اید از گرم شدن آن جلوگیری کنید. سایبان خارجی بر اثر تحقیقات انجام شده میتواند تا 90 درصد از حرارتی که بر اثر تابش آفتاب است را به داخل اتاق کاهش دهد.

سایبان را می توانید در  فضاهاى بيرون خانه، پاسيوها، حياط خلوت ها، باغ هاى مدرن و روف گاردن ها قرار دهید.

سایبان

معرفی سایبان چوبی

سایبان مدل چوبی ،  از يك سازه چوبى تشكيل مى شود كه مى تواند به پرده ، پارچه های مختلف ، گیاهان رونده مجهز باشد. این سایبان را میتوانید جدا از منزل و یا متصل به آن قرار دهید.

 

چگونه سایبان پارکینگ فروش خانه را راحت تر می کند؟

سایبان های پارکینگ یکی از شیک ترین و جذاب ترین سایبان های موجود در بازار است که جلوه ای بسیار خاص و ویژه داشته و می تواند با نمای ساختمان شما هماهنگ شود.

این سایبان ها به زیبایی هر چه بیشتر ساختمان شما کمک می کند و با نصب آن در پارکینگ، شاهد تغییر چشمگیری خواهید بود. پارچه های این سایبان ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و ساختاری بسیار مناسب و با کیفیت دارند.

به همین دلیل سایبان پارکینگ به فروش بیشتر و راحت تر ساختمان شما کمک خواهد کرد.

 

جهت استعلام قیمت و سفارش سایبان، با سایه سازان آوید (کلیک کنید) تماس بگیرید.

09123688189

کنترل میزان تابش آفتاب

سایبان ها برای کنترل میزان تابش آفتاب به سطوح نورگذر ساختمان به کار می روند. لزوماً در همه مناطق اقلیمی به وجود سایبان نیاز نخواهد بود. برای تعیین نیاز به وجود سایبان باید اقلیم منطقه به طور دقیق مطالعه شود تا اوقات گرم سال در منطقه مورد نظر تعیین شود.  در صورت وجود اوقات گرم باید در جبهه های مختلف ساختمان با توجه به اوقات گرم سال و زوایای تابش خورشید در اوقات مزبور زاویه سایبان افقی یا عمودی تعیین شود. به این ترتیب در اوقات ذکر شده، تمامی سطح پنجره در سایه قرار گرفته و مانع از ورود تابش خورشید به داخل و افزایش دما و ایجاد شرایط نامطلوب حرارتی در فضای داخل می شود.

علاوه بر سایبان، استفاده از عایق حرارت در پوسته خارجی ساختمان سبب می شود که حرارت حاصل از منابع گرمایشی طبیعی نظیر انرژی تابشی خورشید، گرمای حاصل از ساکنین و گرمای حاصل از وسایل الکتریکی در فضای داخل باقی بماند و به عنوان منبع گرمایش کمکی مورد استفاده قرارگیرد. در نتیجه اگر در مناطق با نیاز سرمایی زیاد بر روی پنجره ها سایبان مناسب پیش بینی نشود، در اوقات گرم سال نه فقط دمای داخل طاقت فرسا شده، بلکه بار برودتی ساختمان نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و انرژی زیادی برای تأمین سرمایش لازم خواهد بود. برای پیشگیری از این امر باید روی پنجره های ساختمان های واقع در این مناطق سایبانی با عمق مناسب تعبیه گردد. منظور از عمق مناسب سایبان، عمقی است که در اوقات گرم سال از تابش خورشید به داخل ممانعت به عمل آید و در اوقات سرد برای استفاده از گرمای تابشی خورشید امکان ورود تشعشع خورشید به داخل فراهم شود.

به همین منظور برای عرض های جغرافیایی ۲۵ تا ۳۷ درجه شمالی و برای پنجره های واقع در جهت های مختلف جغرافیایی، سایبان هایی پیشنهاد شده است که تا ۱۰۰% در اوقات گرم بر روی پنجره سایه ایجاد می کند. برای تأمین سایبان مناسب می توان با استفاده از زوایای پیشنهادی اشکال متنوعی را برای سایبان ارائه کرد تا ضمن آزادی در طراحی و حفظ زیبایی ، سه مورد نظر نیز بر روی تمام پنجره ایجاد شود.

نکته قابل توجه این است که در مواردی فقط سایبان افقی یا فقط سایبان عمودی و یا استفاده همزمان از هر دوی آنها توصیه شده است. در مواردی نظیر وضعیت عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و جهت گیری پنجره به سوی ۶۰ درجه شمال شرقی، استفاده از سایبان افقی یا عمودی بستگی به انتخاب طراح دارد.

سایبان

نورپردازی در سایبان پارکینگ

یکی دیگر از روش هایی که باعث افزایش نمای ساختمان شما و در نتیجه فروش راحت تر خانه می شود، نورپردازی سایبان پارکینگ می باشد. سایبان های پارکینگ دارای قابلیت نورپردازی هستند و شما می توانید چراغ های ال ای دی را در اطراف آن قرار دهید.

در این حالت شما می توانید در تاریکی شب خودروی خود را زیر نظر داشته باشید و ساختمان خود را به صورت چشمگیری شیک و زیبا کنید. این روش نورپردازی هزینه زیادی ندارد ولی لذت قرارگیری در فضای بیرون با نور ملایم را برای شما فراهم می کند این مورد باعث می شود قیمت سایبان شما هم بالاتر برود.

داشتن کمی مصرف برق به امنیت و زیبایی و نیز شیک شدن و درنتیجه فروش بهتر ساختمان شما کمک می کند که خود از اهمیت بسزایی برخوردار است لازم به ذکر است نمای ساختمان همانند ویترین یک مغازه است هرچه شیک تر، مشتریان بیشتر.

 

 

تاثیرسایبان بر ساختمان

ایجاد سایه برروی پنجره ها یا دیوارهای شیشه ای، مانع تابش مستقیم آفتاب به سطح شیشه می شود و در نتیجه، حرارت ایجاد شده ناشی از تابش آفتاب در فضای پشت شیشه یه شدت کاهش می یابد. این مقدار کاهش به محل سایه ایجاد شده بستگی دارد. وقتی بر روی سطح خارجی شیشه، سایه ایجاد شود، مقدار بسیار کمی از انرژی حرارتی خورشید به فضای پشت شیشه انتقال می یابد. زیرا انتقال حرارت در این حالت به صورت ((رسانش)) و ((تابش)) است و انتقال حرارت به ندرت به صورت رسانش از شیشه انجام می شود و اجسام شفاف نیز، پرتوهایی با طول موج بلند را از خود عبور نمی دهند. ولی هنگامی که برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به داخل از پرده کرکره داخلی سایبان استفاده شود، پرتو مستقیم خورشید از شیشه عبور می کند و پرده کرکره را تحت تأثیر اثر حرارتی خود قرار می دهد. پرده کرکره پس از گرم شدن، حرارت خود را به وسیله ی امواج دارای طول موج بلند به اطراف منتقل می کند و این حرارت چون نمی تواند از شیشه عبور کند، ققط به فضای داخلی منتقل شده، باعث گرم شدن این فضا می شود.

 

صرفه جویی در انرژی با سایبان

نتیجه ی آزمایش هایی که در این مورد انجام شده نشان می دهد که سایبان های خارجی می توانند تا ۹۰ درصد و سایبان های داخلی (پرده کرکره) تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد اثر حرارتی تابش آفتاب را در داخل یک اتاق کاهش دهند.

 

سایبان

عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی

برقی یا دستی بودن نوع سایبان

نوع پارچه مورداستفاده در سایبان

سایز سایبان

اسکلت ‌بندی

امکانات جانبی

سایبان باکیفیت

 

چرا باید از سایبان برقی پارکینگ استفاده کرد؟

باران و نور آفتاب می تواند آسیب بسیاری به خودروی شما وارد کند. به همین دلیل استفاده از سایبان برقی های پارکینگ می تواند عمر خودروی شما را افزایش دهد.

بسیاری از افراد برای ایجاد پارکینگ و محافظ برای خودروی خود هزینه بسیار بالایی را پرداخت می کنند و از سقف های کاذب و یا سقف های ثابت استفاده می نمایند. در این حالت فضای پارکینگ شما کاهش پیدا کرده و امکان استفاده از نور طبیعی و هوای آزاد از بین می رود. در مقابل شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایین سایبان های پارکینگ را تهیه کنید.

سایبان برقی  تنها باعث محافظت از خودرو و سایر لوازم شما در برابر انواع شرایط جوی می شود و امکان استفاده از هوای آزاد و نور طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین استفاده از سایبان ها فضای پارکینگ شما را افزایش می دهد که این ویژگی اهمیت بسیاری دارد.

سایبان

جهت استعلام قیمت و سفارش سایبان، با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

09123688189

 

سایبان پارکینگ متحرک یا همان سایبان برقی چگونه نصب می شود؟

سایبان های متحرک پارکینگ دارای پایه هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شود و شما می توانید در زمان لزوم این سایبان را باز کرده و از مزایای آن بهره مند شوید و در صورت عدم نیاز نیز این سایبان را جمع کنید.

سایبان پارکینگ های متحرک انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانند با هر شرایط آب و هوایی خود را وفق دهند و از خودروی شما در برابر باد و باران و نور خورشید محافظت کنند.

امنیت این سایبان ها با استفاده از یک سنسور تامین می شود. بدین صورت که در صورت بارش باد شدید سایبان را جمع می کند تا از پارگی و سوراخ شدن چادر سایبان شود.

لازم به ذکر است که این سنسور جزء آپشن سایبان می باشد و به صورت سفارشی رو سایبان نصب می گردد.

 

نحوه اندازه گیری ابعاد برای سایبان پارکینگ

برای نصب سایبان پارکینگ ابتدا باید ابعاد سایبان را به خوبی اندازه گیری کنید و سپس پایه های سایبان را بر روی دیوار نصب کنید. دانستن دقیق ابعاد محلی که قرار است سایبان نصب گردد بسیار حائز اهمیت است و در زیبایی و نیز کارامدی سایبان اثر دارد، لذا اگر در تعیین محل دقیق سایبان خود شک دارید، با کارشناسان سایه سازان آوید مشورت کنید.

دقت داشته باشید که پیچ های بازو و پایه های سایبان باید به صورت محکم سفت شوند تا سایبان سقوط نکند. سپس پارچه سایبان را بر روی آن قرار دهید و موتور را نصب کرده و تنظیمات مربوطه را بر روی آن اعمال کنید.

نحوه نصب به صورت مستقیم با نحوه کارکرد سایبان ها در ارتباط است. در صورتی که سایبان اتوماتیک های پارکینگ به صورت صحیح نصب نشوند پس از مدتی امکان سقوط و یا گود شدن چادر سایبان وجود دارد. حتی ممکن است که بازوهای سایبان نتواند چادر را باز و بسته کند. بنابراین در صورتی که تخصص کافی در زمینه نصب سایبان را ندارید توصیه می کنیم که این فرایند نصب را به افراد باتجربه بسپارید تا عملکرد سایبان بهبود یافته و عمری طولانی داشته باشد.

سایبان

مزایای نصب سایبان پارکینگ

نصب سایبان پارکینگ و فروش راحت خانه تنها یکی از مزایای سایبان های پارکینگ می باشد. این سایبان ها تنها ظاهر ساختمان شما را زیباتر نمی کنند بلکه مزایای دیگری را نیز به دنبال دارند که عبارت است از:

از خودروی شما در برابر تابش مستقیم خورشید و فرسودگی جلوگیری می کند.

مانع از ورود آلودگی و فضولات پرندگان بر روی خودروی شما می شوند.

سایبان های پارکینگ به راحتی جمع می شوند و نیازی به دخالت دست نیست.

جنس پارچه های این سایبان ها در برابر آب و آفتاب بسیار مقاوم هستند و آسیبی نمی بینند.

کیفیت و ساختار این سایبان ها بسیار ایده آل بوده و عمری طولانی دارد.

جنس بازوهای این سایبان ها از فلز و آلومینیوم است تا در برابر نم و رطوبت از خود مقاومت نشان دهد.

 

سایه سازان آوید دارای نصابانی کاملا حرفه ای و با تجربه هستند که می توانند فرایند نصب را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 

خرید و سفارش انواع سایبان

09123688189

 

 

 

برچسب ها : سایه بان-سایبان-سایهسازان-خریدسایبان-سایبانبرقی-خریدسیابانبرقی-سایبانخودرو-سایبانپارکینگ


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN