09123688189
  • 2

سایبان ویلا

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/5/14 2:15:14

سایبان ویلا در جهت ایجاد شرایطی مناسب هم در زمان آفتاب سوزان و هم در زمان بارندگی بسیار کاربردی می باشد. این نیاز نه فقط در جهت کاربردی بودن بلکه برای دکوراسیون حیاط ویلا نیز مهم است و بر ارزش ویلا نیز می افزاید. بنابر این دلیل مدل هایی زیبا از این ابزار کاربردی خانه های ویلایی دیده می شود که افراد با سلیقه های مختلف می توانند از مدل های زیبا و برتر آن در حیاط خانه ویلایی بزرگ خود بهره مند شوند.

معمولا در فضای خارجی ویلا  نیز با  آفتاب گرم تابستان یا برف و باران زمستان را باید تحمل کنیم . راه حل این موارد استفاده از سایبان ویلا می باشد تا به راحتی از منظره و محوطه خارجی ویلا لذت ببرید. در حیاط بعضی از خانه های ویلایی امکان قرار دادن آلاچیق های ثابت وجود ندارد. در این حالت نیز  می توان  به سراغ آلاچیق پارچه ای چتری یا سایبان های چتری بروید.

 

چنانچه قصد دارید همه چیز در ویلای شما طبق اصول و چیدمان صحیح صورت گیرد  باید جزء به جزء قوانین طراحی ویلا را رعایت کنید. از دکوراسیون داخلی گرفته تا محوطه سازی و طراحی سایبان پارکینگ خودرو در ویلا. سایبان ویلا یکی از موارد ضروری در طراحی ویلا محسوب می شود چرا که یکی از ارزشمندترین دارایی های شما قرار است در محوطه ی ویلا قرار گیرد و در معرض همیشگی تابش نور خورشید یا بارش برف و باران قرار گیرد. بنابراین اگر می خواهید از خودروی خود نهایت محافظت را صورت دهید باید یک سایبان پارکینگ خودرو نصب نمایید.

 

قیمت سایبان ویلا

 

انواع سایبان ویلا

به طور کلی و صرف نظر از جنس مواد به کار رفته در این وسیله، به دو نوع ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. نمونه های ثابت بر روی قاب یا قالب چوبی و یا فلزی اتصال دارند و به شکل ثابت در فضای مورد نظر نصب می گردد و امکان جمع آوری بخش قاب سایبان و یا انتقال آن به محل دیگر ممکن نیست.

سایبان متحرک به نمونه هایی گفته می شوند که بتوان بخشی که سایه های دلچسب می سازد را جمع کرد و یا زاویه آن را تغییر داد. در این مدل از محصول جمع کردن آن به حالت های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام پذیر بود که در نوع نیمه اتوماتیک با استفاده از ابزار کمکی و نیروی یدی و در نوع اتوماتیک با استفاده از ابزار برقی تعبیه گردیده و کنترل از راه دور این عملیات صورت می گیرد. ضمن اینکه در مدل های متحرک اتوماتیک، امکان تنظیم این وسیله برای تغییر وضعیت بر اساس شدت نور به صورت خودکار است که راحتی زیادی را برای فرد استفاده کننده به همراه دارد. محصول ذکر شده برای فضا سازی های متغیر و استفاده چند منظوره از فضای بیرونی و حیاط ها گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی محسوب می شود.

همچنین در این دسته سایبان های متحرک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به سه دسته کشویی، تاشو و رولی تقسیم می شوند. در مورد نمونه های متحرک دستی، موارد دیگری مانند مدل های چتری نیز وجود دارد.

 

سایبان ویلا

 

سایبان ویلایی چتری

سایبان ویلا چتری از لوازم ضروری ویلا استخر دار می باشد که به دو شکل پایه از وسط و پایه از کنار تقسیم می شود  که عمده کاربرد آن با مبلمان باغی  و استخر است  که می تواند در روزهای آفتابی یا بارانی برای حاکم شدن بر وضعیت جوی هوا کاربردی باشد .تا به این شکل به خوبی از دیدن بارش باران و نوشیدن چای و غذا در هوای بارانی بر روی مبلمان باغی و زیر چتر خود لذت ببرید و یا در کنار تخت استخری از آن استفاده کرد.

همچنین چتر ویلایی با پارچه رنگ متنوع و جنس ضدآب نانو و با بدنه های فلزی، چوبی و آهنی قابل انتخاب بوده که در وسط میز و یا کنار آن جای گرفته و به راحتی قابل جابجایی و بازو بسته شدن می باشد.

 

نصب سایبان برقی در بالکن ویلا

امروزه نصب سایبان برقی در بالکن ویلا  یا در اکثر ساختمان هایی که دارای حیاط و فضای باز در بیرون ساختمان نیستند انجام می شود.  به عبارتی نصب سایبان برقی بالکن در جهت جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده باران و برف انجام می گیرد.

مزایای نصب سایبان برقی بالکن

مزایای نصب سایبان برقی بالکن بسیار زیاد هست به طوری که قابل وصف نیست، اما به طور مختصر می توان به مواردی از جمله راحتی و آسایش،کنترل از راه دور جهت باز و بسته کردن سایبان برقی بالکن،امنیت و ایمنی، استاندارد وطراحی مناسب از جمله مزایای مهم نصب سایبان برقی بالکن می باشد.

از دیگر مزایای آن می توان به مجهز کردن سایبان تمام اتوماتیک به سیستم و سنسور هوشمند ، نصب سیستم گرمایش و سرمایشی که بتوان در هر موقع از سال بدون نگرانی از گرمازدگی یا سرماخوردگی از فضاس باز بیرون بالکن نهایت استفاده را کرد.

 

مزایای نصب سایبان ویلا

 

قیمت سایبان محوطه ویلا

تعیین قیمت انواع سایبان تولید شده توسط مجموعه های تخصصی تولید سایبان با توجه به عوامل موثر بر قیمت سازه مشخص می شود.فاکتور و عوامل مختلفی در تعیین قیمت انواع سایبان موثر می باشد .این موارد شامل:

ابعاد و اندازه سایبان، جنس و نوع پارچه به کار رفته در سایبان، متریال یا مواد اولیه استفاده شده در تولید سازه سایبان، برند و شرکت تولید کننده سایبان، نصب موتور الکتریکی و تجهیزات هوشمند بر روی سایبان همه از موارد مهم در تعیین قیمت نهایی محصول محسوب می شود.

مزایا سایبان ویلایی

مزیت بزرگ آلاچیق و سایبان چتری این است که گلوگاه بالایی آن قابلیت تغییر زاویه را دارد. هنگام استفاده کاربر می تواند زاویه چتر یا سایه بان را با زاویه تابش نور یا بارش باران هماهنگ کند تا محدوده پوششی سایه بان افزایش یابد. همچنین قابلیت جمع شدن و جابجایی ویژگی دیگر آن هست. این موضوع باعث می شود که هر زمان هر جایی که دوست داشتید سایبان را قرار دهید و از فضای دنج زیر آن نهایت لذت را ببرید.

از دیگر استفاده سایبان ویلایی ،سایبان پارکینگ خودرو در ویلا می باشد که می توان به طور ثابت یا متحرک طراحی نمود. سایبان پارکینگ ویلا ساخته شده از سازه های کششی ، فضایی مناسبی را برای پارک خودرو ها ایجاد می کند. چنانچه می خواهید از فضای ویلا استفاده ی مفید تر داشته باشید بهتر است نوع متحرک آن را انتخاب نمایید هرچند که نوع متحرک سایبان پارکینگ خودرو دارای قیمت بیشتری است اما اگر از نظر محوطه سازی ویلا دارای محدودیت هستید و می خواهید گاهی اوقات سایبان خودرو را باز کنید نوع متحرک آن انتخاب بهتری برای ویلای شما خواهد بود.

 

قیمت سایبان ویلا

 

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ ویلا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سازه های پارچه ای نسب به سقف ها با متریال های دیگر ایجاد دهانه های بلند با کمترین ستون و تامین سایه مناسب با ایجاد فضایی خنک و دور از آفتاب برای خودرو ها می باشد.

 

سایبان ویلایی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

این محصول را می توان خیلی راحت و به سادگی باز و بسته کرد. معمولا از این نوع، برای پوشش دهی یک وجه بیرونی از ساختمان استفاده می شود، اما در نمونه های مستقل، می توان آن را بر روی قاب فلزی مخصوص، اجرا کرد و از آن استفاده کرد. جنس مواد به کار رفته برای بخش های متحرک و جمع شونده این مدل می تواند از مواد مشابه سازه های چادری و غشایی، قطعات فلزی سبک و مقاوم، پارچه و یا مواد پلی استر باشد. مهم ترین مزیت این نوع سایبان، باز و بسته شدن بسیار آسان و فضا سازی موقت در کوتاه ترین زمان ممکن است.

 

مزیت سایبان متحرک ویلا

  • مزیت بزرگ این سایبان های ویلایی است که گلوگاه بالایی آن ها قابلیت تغییر زاویه را دارد و هنگام استفاده کاربر می تواند زاویه چتر را با زاویه تابش نور یا بارش باران هماهنگ کند تا محدوده پوششی سایه بان افزایش یابد.
  • این سایبان مدرن به لحاظ بصری از چشم انداز خوبی برخوردار است ،بخصوص وقتی در شب با سیستم نورپردازی روشن می شود.
  • این سایبان ها در فرم و اشکال سه بعدی بمنظور ایجاد سایه و محیطی ایمن از تابش نور خورشید و نزولات جوی برای معابر قابل استفاده هستند.
  • این سازه ها علاوه بر این که میتوانند بعنوان سقف معبر و چشم اندازی زیبا مورد استفاده قرارگیرند، توانایی ایجاد دیوار های پیرامونی و حتی ایزوله کردن محیط را نیز دارند.
  • سایبان متحرک هرگز ترک نمیخورد، رنگشان دچار پوسته شدن نمی شود و در برابر انقباض و سوراخ شدگی مقاوم هستند و انعطاف‌ پذیری و مقاومت بالا در برابر ضربات ناگهانی دارند.

 

سایبان استخر ویلایی

در گرم ترین نقاط روز های تابستان نیز ، با سایبان استخر از شنا کردن در استخر خود لذت ببرید.کاربرد اصلی سایبان استخر پیشگیری از تابش مستقیم نور آفتاب که موجب آفتاب سوختگی در هنگام شنا کردن می شود ، می باشد. با نصب سایبان استخر شما می توانید در گرمترین روز های تابستان هم مشغول شنا کردن شوید. لازم به ذکر است سایبان استخر از بارش باران و برف در استخر جلوگیری می کند. اینکه چرا از سایبان استخری باید استفاده کرد، ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر نیز از جمله کاربرد های سایبان استخر می باشد.

سایبان متحرک ویلا

مصالح به کار رفته در ساخت انواع سایبان چیست؟

در ساخت انواع سایبان، از مصالح مختلفی استفاده می شود. پوشش یا کاور سایبان‌ها از الیاف پلی استر ساخته می ‌شوند. این الیاف، مقاوم بوده و در برابر نور خورشید و نفوذ رطوبت و آب، بسیار مقاوم می باشند.

از رنگدانه‌های آکریلیک برای رنگ‌آمیزی الیافی که در ساخت کاور به کار می‌رود، استفاده شده است. این رنگ ه‌ها بسیار با کیفیت بوده و ثبات خود را در طولانی مدت حفظ می‌کنند.از دیگر انواع مصالح اولیه در ساخت انواع سایبان، فلزات می باشد. فلز آلومینیوم برای پروفیل‌ها و فولاد گالوانیزه، ۲ فلز پر کاربرد در این تجهیزات می ‌باشند.

 

نکات مهم در خرید انواع سایبان ویلا

یکی از مهمترین ابزار معماری رنگ است. با داشتن سازه ای رنگی که حس شاد و متفاوتی به انسان می دهد روحیه ما بهتر می شود. البته سایبان های پارچه ای در فضای باز ویلا فضایی بسیار دلنشین و راحت را برای نشیمن ایجاد می کند.

وقتی سایبان را خریداری می‌کنید به تنهایی قادر به نصب آن نخواهید بود.

خدمات انواع سایبان برای نصب در حیاط، محوطه ویلا، روف گاردن و سایبان مناسب برای کسب و کارهای تجاری نظیر رستوران یا کافی شاپ در فضای باز ارائه می گردد.

اگر در دنیای طراحی انواع سایبان یک جستجوی ساده داشته باشید متوجه می‌شوید که طرح‌های خلاقانه برای این تجهیزات وجود دارد. به طور مثال، سایبان‌هایی هستند که از طریق ریموت باز و بسته می گردند ولی چهارچوب آن‌ها از جنس چوب مرغوب می باشد.همچنین این دکوراسیون برای محوطه سازی ویلا به همراه آلاچیق چوبی یا مبلمان حصیری بسیار جذاب خواهد بود.

لازم به ذکر است که انواع سایبان، توجه به شرایط آب و هوایی می باشد. اگر می‌خواهید سایبان برای خودروی شخصی خود داشته باشید توجه کنید که مکان نصب کجاست؛ سایبان‌ خودرو در محل کار با سایبان‌های مخصوص حیاط ویلا یا خانه متفاوت هستند.

قبل از خرید سایبان سعی کنید یک مشاوره دقیق با نمایندگی فروش داشته باشید. به این ترتیب بهتر می‌توانید انواع آن را انتخاب کنید.

شرکت سایه سازان آوید با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و با  طراحی انواع سایبان ثابت و سایبان استخر،سایبان چادری و... با در نظر گرفتن شرایط محیطی و نیاز و درخواست مشتریان بهترین و با کیفیت ترین سایبان های برقی و ثابت را با بودجه مورد نظر آن ها طراحی و تولید می نمایند.

 

برچسب ها : ویلا,خریدویلا,خریدسایبان ویلا,ساختسایبان ویلا,خریدسایه بان ویلا,ساختسایه بان ویلا,سایهبان اتوماتیک,سایباناتوماتیک,سایهبان برقی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN