09123688189
  • 2

سایبان آکاردئونی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/24 10:52:34

سایبان آکاردئونی به انگلیسی Accordion Shades  یا سایبان های جمع شونده به آن دسته از سایبان هایی گفته می شود که با قابلیت جمع شوندگی خود به افراد این اجازه را می دهد که از شرایط آب و هوایی در منطقه هر جور که خودشان دوست دارند با تنظیم موقعیت سایبان استفاده کنند. در شرایط بد آب و هوایی یا تابش مستقیم نور خورشید می توان از سایبان های آکاردئونی استفاده کرد. سازه این سایبان ها به گونه ای است که در زمان باز و بسته شدن، پارچه های سایبان شبیه به آکاردئون تا می شوند.

سایبان آکاردئونی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189


از این سایبان ها می توان برای راه اندازی نمایشگاه های موقت، پارکینگ های عمومی در هتل ها و تالارها استفاده کرد. این سایبان به صورت دستی قابل جمع شدن هستند. سایبان آکاردئونی، معمولا در بخشی که روی زمین قرار گرفته است، دارای چرخ است که علاوه بر پرتابل شدن آن ها، باز و بسته شدن آن ها را تسریع می بخشد. در صورتی که موتور و بازویی روی سازه نصب شود، این سایبان به سایبان برقی تبدیل می شود که باز و بسته شدن آن، بسیار ساده تر خواهد بود. سایبان آکاردئونی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین سایبان ها می باشد که این سایبان ها از نوع جمع شونده است و بیشتر در ورزشگاه ها، استادیوم آزادی، ورودی هتل ها، باغ ها و تالارها از این نوع سایبان استفاده می شود به همین منظور در این مقاله به بررسی این نوع سایبان می پردازیم چون سایبان پرکاربرد است.

 

سایبان آکاردئونی چه نوع سایبانی است؟

سایبان های آکاردئونی نوعی از سایبان های جمع شونده محسوب می شوند که برای نصب در مکان های مختلف گزینه مناسبی به حساب می آیند. این سایبان می تواند از منطقه مورد نظر در برابر عوامل و شرایط محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران محافظت کند. مشخصات سایبان آکاردئونی و ویژگی هایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شیب آن را تنظیم کنید و در مواقع مختلف استفاده بهتری از آن ببرید.

سایبان آکاردئونی

انواع سایبان آکاردئونی

سایبان های آکاردئونی مانند سایر مدل های سایبان دارای دو نوع ثابت و متحرک است. سایبان های ثابت اغلب به وسیله ریموت کنترل مدیریت می شوند. سایبان های ثابت قابل نصب در دیواره هستند و جابجایی آن ها نیاز به زمان بیشتر و تخصص دارد. نقل و انتقال سایبان های ثابت امری دشوارتر نسبت به سایبان های متحرک است. هزینه این نوع از سایبان بیشتر است اما کیفیت و دوام آن ها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

سایبان های آکاردئونی دارای نوع متحرک نیز هستند که بر خلاف مدل های ثابت معمولا به صورت دستی باز و بسته می شوند. جابجایی و نقل و انتقال آن ها آسان است و نیاز به زمان و دشواری زیادی ندارد. سایبان های متحرک آکاردئونی قابل نصب در هر مکانی هستند و از قیمت پایین تری برخور دارند. لایه پوششی آن ها از جنس پارچه است که کیفیت های مختلفی را شامل می شود.

موتورهایی که بر روی سایبان برقی نصب می شوند از نوع توبلار است و در نمونه هایی با ابعاد بسیار بالا نیز می توان از موتورهای ساید استفاده کرد. باز و بسته کردن سایبان به وسیله ریموت کنترل باعث افزایش رفاه اطرافیان خواهد شد و نوعی ابزار رفاهی محسوب می شود که در سال های گذشته مردم عادی از آن محروم بودند و تصور نمی کردند که در سال های بعد تکنولوژی تا این حد پیشرفت می کند.برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

سایبان آکاردئونی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

سایبان آکاردئونی

سایبان آکاردئونی همان سایبان های جمع شونده هستند که به منظور مراقب و حفاظت یک مکان از بارش مستقیم باران و برف و نور خورشید استفاده می‌شوند. سایبان آکاردئونی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. یکی از پرطرفدارترین سایبان های آکاردئونی، سایبان برقی آکارئونی است.

این نوع سایبان که با متصل کردن یک موتور الکتریکی بر روی سایبان آکاردئونی تولید می‌شود، علاوه بر زیبایی و جلوه خوب آن، آسایش و راحتی را برای شما فراهم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از کنترل از راه دور، سایبان آکاردئونی را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید.

 

طراحی سایبان آکاردئونی

طراحی این نوع سایبان ها به گونه ای است که در هنگام بارش باران و برف شما می توانید آن را تنظیم و بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنید و با طراحی زیبا و منحصر به فرد آن می توان به زیبایی محیط اطراف اشاره کرد و دارای رنگ های متنوع است که محیط رستوران ، کافی شاپ و حیاط منزل شما را زیباتر و جذاب تر می کند.

سایبان آکاردئونی

کاربرد سایبان آکاردئونی

به علت اینکه سایبان آکاردئونی زمانی که باز و بسته می شود فضای کمتری را اشغال می کند برای پنجره ها بسیار مناسب می باشد که در پنجره های کوچک به صورت ثابت و دستی می باشد و قابلیت جا به جایی ندارد ولی در مورد پنجره های بزرگ از مدل سایبان برقی استقاده می شود تا در زمان باز و بسته شدن آن زمان زیادی صرف نشود البته کاربرد آن برای پنجره ها محدود است و بیشتر از سقف جمع شونده استفاده می شود.

این نوع سایبان برای خودرو هم بسیار مناسب می باشد به ویژه در جاهای که پرتردد است می توان از این سایبان آکاردئونی استفاده کرد و این سایبان ها قابلیت جا به جایی دارند و به عنوان محافظ از خودرو در مقابل تابش نور خورشید و باران های شدید حتی در فضاهای حیاط کاربرد دارد و جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی خودرو می کند و فضای داخل خودرو را خنک نگه می دارد و خنک کردن این فضا در مصرف سوخت و استهلاک ماشین تاثیر دارد که هم می تواند به صورت ثابت و هم به صورت برقی باشد و به اندازه های دلخواه خودرو شما را پوشش می دهد و باز و بسته می شود و از دیگر کاربردهای آن به سایبان ورودی تالارها ، هتل ها ، کافی شاپ و غیره می توان اشاره کرد

 

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی سقف جمع شونده

 

سایبان پارکینگ

با کمک سایبان آکاردئونی می توان، پارکینگ مناسبی برای خودروها ایجاد کرد. به ویژه در مکان های پر تردد که خودروها در زیر آفتاب معمولا پارک می کنند، می توان از این سایبان هایی که قابلیت جابجایی هم دارد استفاده کرد. استفاده از این نوع سایبان به عنوان محافظت از خودروها در مقابل تابش آفتاب و رگبارهای شدید، حتی در فضاهای خانگی هم همچون حیاط کاربرد دارد. شما می توانید با کمک این نوع سایبان، پارکینگ اختصاصی برای خود ایجاد کنید. استفاده از سایبان اکاردئونی ثابت برای فضاهایی همچون پارکینگ شخصی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا معمولا دراین بخش خودروی خود را پارک می کنید و کمتر نیاز به بستن آن است. در مقابل سایبان اکاردئونی برقی و اتوماتیک را برای فضاهای بازی که گسترده هستند، پیشنهاد می کنیم چرا که باز و بسته کردن آن ها، با دست بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود. برخی از منازل فاقد پارکینگ هستند و فضایی برای پارک کردن خودرو در آن ها وجود ندارد. در این شرایط باید از سایبان ها کمک بگیریم. سایبان های آکاردئونی گزینه مناسبی برای پارکینگ هستند. شما می توانید این سایبان را به عنوان سایبان پارکینگی در نظر بگیرید. برای اطلاع از قیمت انواع سایبان برقی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 09123688189

سایبان آکاردئونی

قیمت سایبان آکاردئونی

این سایبان ها همانند دیگر سایبان ها استفاده متنوعی دارند. از این سایبان ها برای حیاط خلوت، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ هم می توان استفاده کرد. قیمت سایبان برقی و سایبان ثابت با یکدیگر متفاوت است. بدیهی است که سایبان برقی گران تر از نوع ثابت است. در سایبان برقی یک عدد موتور الکتریکی بر روی سازه نصب می شود که با کمک بازویی آن، عملیات باز و بسته شدن انجام می شود. استفاده از سایبان برقی، کار مصرف کننده را به شدت راحت می کند چرا که همه چیز از راه دور قابل کنترل است.

اگر قیمت سایه بان برقی برایتان به صرفه نیست، می توانید از نوع ثابت آن استفاده کنید که قیمت های بسیار ارزان تری دارند. اگر می خواهید به طور دقیق قیمت سایبان مورد نیازتان را بدانید باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نوع کار و اندازه آن مشخص شود. بدیهی است که سایبانی که در متراژ بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد، متریال بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری نیز، برای مصرف کننده خواهد داشت.

سایبان آکاردئونی

خرید سایبان آکاردئونی

به دلیل مزایایی که این مدل سایبان دارد شما می توانید از آن برای رفع نیاز خود به سایبان استفاده کنید لازم به ذکر است شما می توانید انواع سایبان های دیگر نظیر سایبان چتری، سایبان پارکینگ، سایبان مغازه و انواع دیگر سایبان را از طریق شرکت سایه سازان آوید خریداری نمایید شما می توانید جهت مشاوره و خرید با شماره درج شده در سایت و نیز شماره زیر، تماس حاصل نمایید، مشاوره و معرفی محصولات کاملا رایگان بوده و کارشناسان ما شما را در خرید بهترین سایبان راهنمایی خواهند نمود.

آوید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان-خریدسایبان-خریدسایبان آکاردئونی-سایبانجمع شونده-سایبانآکاردئونی-انواعسایبان-سایبانحیاط-سایبانتاشو-سایبانچرخدار-خریدسایبان-خریدسایبان خودرو-سایبانخودرو-معرفیسایبان خودرو-کاربردسایبان آکاردئونی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN