09123688189
  • 2

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/25 16:7:1

قرار گرفتن در معرض تابش شدید خورشید هم برای انسان ها و هم برای اشیا می تواند آسیب ها و ناراحتی های بعضا شدیدی ایجاد کند. خودرو ها یکی از اشیایی هستند که به صورت پیوسته در بیرون از خانه قرار دارند و این امر آنها را مستعد قرارگیری زیر نور خورشید می سازد. قرار گرفتن طولانی مدت زیر نور خورشید برای خودرو، مضرات فراوانی دارد و می تواند به آن آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

 

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یا سایبان خودرو سازه ای ساده است که احتمالاً آن را در خیلی از دانشگاه ها، مدارس، مجموعه های ورزشی و یا پارکینگ ها دیده باشید. اگرچه دریافت مقدار کافی از نور آفتاب در طول روز امری ضروری است و مزایای زیادی به همراه دارد، ولی قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب نیز بسیار مضر است. به عنوان یک انسان، قرارگیری بیش از حد در معرض آفتاب ممکن است باعث بروز سرطان پوست شود. ولی این آسیب تنها متوجه انسان ها نیست و حتی اجسام نیز نباید بیش از حد در معرض آفتاب قرار بگیرند. به همین خاطر است که امروزه بسیاری از افراد از سایبان پارکینگ خودرو استفاده می کنند. مدل های مختلف آن را احتمالاً در پارک ها، خیابان ها، ادارات، مدارس، استادیوم و یا سازمان ها دیده باشید.

سایبان پارکینگ خودرو را می توان به عنوان زیر مجموعه ای از دسته بندی کلی ‌تر سایه بان ها در نظر گرفت. این سایه بان ها عموماً از پارچه ها و یا ورق های مخصوصی ساخته می شوند که طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر آفتاب و قابلیت محافظت و جذب اشعه UV خورشید را داشته باشند. برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو می توانید از مدل ها و طراحی های مختلفی استفاده کنید. نوع طراحی مورد نظر بستگی به فضای موجود در محیط، نوع معماری سازه های اطراف، تعداد خودرو های مورد نظر و برخی عوامل دیگر خواهد داشت.

سایبان پارکینگ

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ خودرو

خودرو وسیله ای با ارزش محسوب می شود و حتماً مبلغ زیادی برای خرید آن پرداخته اید. قطعاً شما هم ترجیح می دهید که خودرویی همیشه تمیز و با ظاهری زیبا داشته باشید. استفاده از سایبان پارکینگ خودرو یکی از راه های پیش روی شما خواهد بود تا خودرو شما همیشه تمیز باشد، چراکه در شرایط عادی، خودرو در بیشتر ساعات روز در پارکینگ قرار دارد و دائماً مشغول حمل و نقل با آن نیستید.

 با استفاده از سایبان پارکینگ در واقع در زمان پارک از خودرو خود را در برابر بارش باران، باد، اشعه آفتاب (که پس از مدتی می تواند رنگ ماشین را مات کند) و گرد و خاک محافظت می کنید. البته فضولات پرندگان را هم این لیست اضافه کنید! بنابراین، دیگر احتیاجی نخواهید داشت که همیشه ماشین خود را بشویید.

 

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و خرید سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

 

مزایای سایبان برقی خودرو

سایبان پارکینگ به انگلیسی Parking Sheds سازه کاربردی و زیباست که در ادامه به برخی مزیت ها سایبان پارکینگ اشاره می کنیم

از مزایای سایبان پارکینگ هایی که قابلیت جمع شدن دارند این است که به مالکان اجازه می‌دهند با توجه به شرایط آب و هوایی، آن را تنظیم کنند. وقتی رگبارهای شدید یا تابش آفتاب شدید اتفاق می‌افتد، آن‌ها یا مستقیماً خودشان یا با استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی، سایبان پارکینگ خودرو را باز می نمایند.

افزودن محفظه شیشه ای و یا نایلونی در اطراف سایبان پارکینگ، می‌تواند سایبان پارکینگ را به اتاقی جهت تفریح اعضای خانواده در خارج از ساختمان تبدیل کند. مجموعه سایه سازان آوید طراحی و تولید انواع سایبان برقی و ثابت پارکینگ را با برخورداری از دانش فنی و تجهیزات مدرن انجام می دهد.

سایبان پارکینگ

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مزایای سایبان پارکینگ می توانید با کارشناسان و مشاورین سایه سازان آوید همراه باشید تا با توضیحات کامل شما را راهنمایی کنند. این مجموعه با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص توانسته با کیفیت ترین محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید.

از مزایای سایبان پارکینگ خودرو می توان به تنوع در طرح و رنگ در بازار اشاره کرد، البته توجه به این نکته در زمان انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و ثابت وجود دارد که باید در زمان خرید با مشاورین و کارشناسان متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت پارکینگ خودرو مشورت داشته باشید . با اطلاع از مزایای سایبان پارکینگ و مشاوره در زمان خرید می توانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

 

نصب سایبان برقی پارکینگ خودرو

اجرا و نصب سایبان برقی پارکینگ خودرو به اندازه طراحی و تولید محصول اهمیت دارد. شما می توانید در زمان خرید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت خودرو از خدمات و مزایای نصب سایبان پارکینگ خودرو بهره مند شوید. مجموعه سایه سازان آوید علاوه برطراحی انواع سایبان تمام اتوماتیک و سایبان ثابت مغازه و بازویی و .. در زمینه نصب و راه اندازی انواع سایبان، افراد فنی و با تجربه ای را دارد.

با اعزام افراد فنی و متخصص در محل، خدمات برتر و مناسب را در زمینه نصب و راه اندازی انواع سایبان به شما مشتریان محترم ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت سایه سازان آوید با کارشناسان بخش فروش و مشاوره ای مجموعه ما در تماس باشید. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان محترم می باشد.

سایبان پارکینگ

مشخصات سایبان پارکینگ چیست؟

به سایبان پارکینگ و مزایای آن فکر کرده اید؟ برای شما هم جای سوال وجود دارد که چرا افراد زیادی سایبان پارکینگ را خریداری می کنند؟ خب باید به شما بگوییم که این افراد علاقه ی زیادی به ماشین خود دارند و می خواهند از ماشین خود در برابر عوامل بسیاری محافظت کنند. شما به ماشین خود علاقه ای ندارید؟ قطعا وقتی شما هم قبل از خرید ماشین به فکر این هستید که بتوانید جایی مناسب برای نگهداری آن پیدا کنید اما چیزی به ذهن شما نمی رسد؟ با خرید سایبان ماشین می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

سایبان پارکینگ به راحتی از ماشین شما محافظت می کند و این یکی مزایای آن می باشد. پارچه سایبان پارکینگ را به راحتی می توانید در زمان کثیفی در بیاورید و بشویید اما به این توجه داشته باشید که برای در آوردن پارچه ی آن از یک فرد متخصص کمک بگیرید تا مشکلی برای سازه ی شما پیش نیاید. سایبان پارکینگ به صورت دستی باز و بسته نمی شود بلکه توسط یک موتور برقی می توان آن را باز و بسته کرد که اصطلاحا به این سایبان ها سایبان برقی نیز می گویند. سایبان برقی پارکینگ خود را می توانید به کمک یک ریموت کنترل به راحتی باز و بسته کنید. لازم به ذکر است که شما در صورتی که خیلی حساس نباشید، نیازی به بازکردن پارچه یا برزنت جهت شستشوی سایبان وجود ندارد و با یک دستمال مرطوب و یا یک فرچه به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارا می باشد.

 

این مقاله را نیز بخوانید:

20 نکته قبل از خرید سایبان پارکینگ

 

تابستان را با سایبان پارکینگ پست سر بگذارید

سایبان پارکینگ و مزایای آن باعث شده که افراد برای خرید سایبان پارکینگ سر و دست بشکنند. در تابستان ماشینتان شما را اذیت می کند می خواهید با خانواده به پیک نیک بروید اما فضای داخلی ماشین شما بسیار داغ است و دمای ماشین بالا می باشد؟ این شما را معطل می کند، می دانید که دلیل دمای بالای ماشین تابش نور مستقیم خورشید به ماشین شما می باشد!

برای جلوگیری از آن فکری در نظر ندارید میخواهید از روکش های ماشین استفاده کنید اما نمی دانید تاثیرگذار است یا نه. پیشنهاد ما به شما سایبان پارکینگ می باشد، سایبان پارکینگ به راحتی در تابستان از ماشین شما محافظت می کند و کمک می کند به راحتی تابستان را پشت سر بگذارید. با سایبان پارکینگ ماشین شما در امن ترین حالت ممکن قرار می گیرد و شما از این بابت دیگر نگرانی نخواهید داشت، با خیال راحت با خانواده به پیک نیک بروید.

 

با سایبان پارکینگ دیگر نیاز به کارواش رفتن ندارید!

ماشین دوستان، بهتر از هر کسی می دانند که کارواش رفتن چقدر دردسر دارد اما به دلیل حساس بودن نسبت به تمیزی ماشین، مجبوراند زود به زود ماشین خود را به کارواش ببرند از هرینه بالای آن هم نگوییم، بهتر است. افرادی که ماشین دارند اما یک پارکینگ سرپوشیده ندارند بهتر از هر کسی می دانند که ما چه می گوییم برای راحت تر شدن این مشکل شرکت سایبان آوید، ساخت سایبان پارکینگ را شروع کرده است و یکی از مزایای آن این است که شما نیاز به کارواش رفتن ندارید. ماشین را در حیاط می گذارید اما ذهنتان تماما مشغول ماشین می باشد از دست فضولات پرندگان خسته شده اید و نمی دانید این مشکل را چطور برطرف کنید؟

سایبان پارکینگ بهترین انتخاب برای شما می باشد، شما برای نصب سایبان برقی پارکینگ نیازی به دیوار ندارید و می توانید ساییان پارکینگ را هر جایی که خواستید نصب کنید. مزایای سایبان پارکینگ آنقدر زیاد می باشد که ذهن هر کسی که ماشین دارد را به خود مشغول می کند تا برای خرید آن اقدام کنند.

سایبان خودرو

خرید و سفارش انواع سایبان

09123688189

 

سایبان پارکینگ برای انواع ماشین

یکی مزایای سایبان پارکینگ این می باشد که برای تمام ماشین ها می توان آن را استفاده کرد. برای خیلی ها این سوال پیش آمده که سایبان پارکینگ برای انواع ماشین ها کاربرد دارد و از آن ها محافظت می کند؟ شما می توانید بر اساس نوع و ابعاد ماشین و همچنین فضای پارکینگ خود سایبان پارکینگ را نصب کنید. نصب سایبان به سرعت انجام می شود اما برای نصب آن باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا بتوانید بیشتری استفاده را از سایبان برقی خود ببرید و تا سالیان سال از سایبان خود استفاده کنید. پس نگران نباشید شما هر ماشینی که داشته باشید می توانید با سایبان پارکینگ از آن محافظت کنید.

 

 

نمایندگی سایبان پارکینگ

از مزایای سایبان پارکینگ تولید شده توسط مجموعه سایه سازان آوید می توان به نمایندگی فروش این محصول اشاره کرد. مجموعه سایه سازان آوید با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان بازویی با موتور و بدون موتور، سایبان تمام اتوماتیک سامفی، سایبان برقی دوطرفه، خرید و فروش سایبان ، نصب و اجرا در محل.

شما می توانید جهت انتخاب و خرید محصولات با کیفیت مجموعه سایه سازان آوید و برخورداری از خدمات برتر مجموعه سایه سازان آوید از جمله گارانتی پس از فروش محصولات، خدمات تعمیر یا تعویض قطعات سایبان با ما تماس بگیرید.

مجموعه سایه سازان آوید تمامی خدمات مربوط به سایبان را از جمله خرید و فروش انواع سایبان، خدمات نصب و راه اندازی محصولات تولید شده و تعمیر و سرویس یا خدمات تعویض قطعات سایبان را در محل، در کوتاه ترین زمان و با هزینه مناسب توسط کارشناسان مجرب و فنی انجام می دهند.

سایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگ

با سایبان پارکینگ و مزایای آن آشنا شدید اگر با خواندن این مقاله قصد پیدا کردید سایبان پارکینگ بخرید می توانید با با شرکت سایبان برقی آوید در تماس باشید. سایبان آوید، انواع سایبان برقی را با کیفیت بالا تولید می کند. سایبان برقی در شرکت سایبان آوید در انواع سایبان مغازه، سایبان بالکن، سایبان پاسیو و… تولید می شود. برای سفارش سایبان پارکینگ با ما در تماس باشید.

خرید و سفارش انواع سایبان

09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان-خریدسایبان-سایبانخودرو-خریدسایبان خودرو-نصبسایبان-نصبسایبان خودرو-مزایایسایبان خودرو-خریدسایبان پارکینگ خودرو


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN