09123688189
  • 2

20 نکته قبل از خرید سایبان پارکینگ

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/8/8 12:15:54

در این مطلب شما را با نکاتی قبل از خرید سایبان آشنا می کنیم که لازم است آن را بدانید و می تواند در هنگام انتخاب و خرید سایبان مفید باشد، هرچه اطلاعات شما قبل از خرید سایبان بیشتر باشد، توانایی خرید سایبان متناسب تر و زیباتر و کارآمدتر را خواهید داشت

همچنین شما میتوانید برای مشاوره رایگان و خرید سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

 

20 نکته قبل از خرید سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

1- پیش از خرید و اجرای سایبان پارکینگ باید ابعاد و اندازه های آن را به خوبی بدانید تا بتوانید بنابه نیاز خود سایبان متناسب و کم هزینه تر را انتخاب نمایید.

2- سایبان های پارکینگ در دو نوع برقی و دستی تولید و به بازار عرضه می شود. سایبان های برقی کارایی راحت تر و سرعت جمع شوندگی بالایی دارند و به همین دلیل نیز برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

3- جنس سایبان پارچه ای  بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب می شوند تا از پوسیدگی سایبان جلوگیری به عمل آید. 

4- سایبان برقی ها در دو نوع موتور توبلار و موتور ساید و موتور سنترال وجود دارد. که هر کدام از این موتورها ویژگی های مختلفی دارند برای نمونه موتورهای توبلار صدای کمتری تولید می کند و نیاز به فضای کمتری دارد و از این رو برای ساختمان های مسکونی مناسب تر است.

5- مورد پنجم که به ذکر آن می پردازیم در مورد پایه های سایبان است، پایه های سایبان های پارکینگ معمولا از فلز و آلومینیوم ساخته شده است تا بتواند در برابر شرایط جوی مقاومت کند.

6- رنگ سایبان پارکینگ ششمین نکته از 20 نکته است که قبل از نصب سایبان پارکینگ باید بدانیم . این رنگ باید بر اساس نمای ساختمان انتخاب شود. همچنین بهتر است که از رنگ های روشن استفاده گردد تا گرمای کمتری را به خود جذب کند.

7- بهتر است که در مواقعی که نیاز به سایبان ندارید آن را جمع کنید تا شرایط جوی باعث آسیب رساندن به این سایبان ها نشود.

سایبان پارکینگ

8- در هنگام نصب سایبان باید به جهت بازشوندگی آن توجه کنید تا در هنگام باز و بسته کردن آن تداخلی ایجاد نشود و فضای مناسب آن وجود داشته باشد تا سبب پارگی پارچه یا خرابی موتور نشود.

9- سایبان پارکینگ را می توان در اداره جات، کارخانه ها، ساختمان های تجاری و … نصب کرد.

10- این سایبان ها هیچ محدودیتی ندارند و شما می توانید آن را تا سایزهای بزرگ و کوچک نیز سفارش دهید.

11- در هنگام خرید و نصب بهترین سایبان پارکینگ به میزان صدای تولید شده توسط این سایبان ها توجه کنید. معمولا برای سایبان های مسکونی از موتورهای بی صدایی نظیر موتور توبلار استفاده می کنند.

12- قطعات و اجزای سایبان ها اهمیت بسیاری دارد و باید پیش از نصب از کیفیت و مقاومت آن اطمینان حاصل نمایید.

13- یکی دیگر از20 نکته ای که قبل از نصب سایبان پارکینگ باید بدانیم این است که حتما نصب این سایبان ها را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید.

14- هزینه ای که بابت سایبان می پردازید باید بر اساس کیفیت و میزان مقاومت سایبان آن محاسبه شود. توصیه می کنیم که با پرداخت هزینه بیشتر سایبان باکیفیت تر و ماندگارتری داشته باشید.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و خرید سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

15- دقت کنید که برای نصب سایبان، محیط نصب باید صاف و تراز باشد تا سایبان به راحتی و بدون مشکل و صرف کمترین انرژی و اصطکاک باز و بسته شود.

16- کمی به سایبان شیب دهید تا آب برف و باران از روی آن به پایین بریزد و بر روی پارچه تجمع نکند.

سایبان پارکینگ

17- در هنگام انتخاب سایبان های برقی به کیفیت و میزان مقاومت آن توجه کنید تا سایبان خریداری شده بتواند مدت زمان بالایی را برای شما کارکرد داشته باشد.

18- همچنین پیش از خرید سایبان پارکینگ باید به شرایط جوی چه از نظر رطوبت و چه از نظر میزان تابش نور خورشید توجه داشته باشید زیرا این نکته یکی از مهم ترین نکات نصب سایبان است.

19- منظور از سایبان پارکینگ خودرو پیچ و مهره ای چیست؟

سایبان های پیچ و مهره ای به گونه ای هستند که تمام اجزای آن در کارخانه توسط افراد ماهر تولید شده و دارای  پوشش رنگ کوره ای الکترو استاتیک بوده و تمامی قسمت ها توسط واحد کنترل کیفیت تایید و به همراه بسته بندی به صورت پک به همراه فیلم است  و نصب آن بدون مزاحمت  و تخریب کاری در محل در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

تمام قطعات این سایبان ماشین از قبل آماده سازی شده و نیاز به هیچ گونه برش کاری و جوشکاری در محل ندارد. همچنین به خاطر کیفیت بالای ساخت دارای عمر مفید طولانی بوده و می توان آن را چندین بار باز و در محل جدیدی نصب کرد.

20- منظور از پیشانی نما جلو سایبان پارکینگ خودرو upvc چیست؟ چه زمانی کاربرد دارد؟

پیشانی نمای جلوی سایبان، پیشانی است که به صورت عمودی در جلو سایبان پارکینگ خودرو یو پی وی سی نصب می شود که با اجرا پیشانی، نمای جلوی سایبان جلوه زیباتر و سایه انداز بهتری هم خواهید داشت. این قسمت از سایبان خودرو به صورت سفارشی می باشد و بنا به درخواست خریدار و موقعیت محل توصیه می شود.

 

سایه سازان آوید طراح و تولید کننده انواع سایبان ماشین با انواع پوشش ها اعم از upvc، پلی کربنات، کامپوزیت و همچنین طراحی و تولید انواع نورگیر پنجره و پوشش استخر به صورت ریلی و ساده، انواع سایبان های پیش ساخته خانگی، سایبان تراس و حیاط و.... می باشد.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و خرید سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید.

 

برچسب ها : خرید سایبان پارکینگ-نکاتیقبل از خرید سایبان پارکینگ-سایبانپارکینگ چیست؟-سایبان-سایبانحیاط-خریدسایبان حیاط-نصبسایبان پارکینگ-نصبسایبان-نصبسایبان پارکینگ-سایبانکرج-مرکزخرید سایبان کرج-خریدسایبان در کرج


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...

حمید

7/10/2023 11:16:58 AM
سلام قیمت یک سایه بان ضد شرجی و باران خوب که قابلیت جمع شدن دارد چند است ؟

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN