09123688189
  • 2

سایبان پارکینگ

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/4/29 22:1:28

 

سایبان پارکینگ، سازه ای می باشد سبک با پوشش یو پی وی سی و بهترین محافظ برای خودروی افراد به شمار می باشد. هر فضایی که ماشین در آن قرار می گیرد از جمله پارکینگ های خانگی، اداره جات، فروشگاه ها و … نیازمند به سایبان پارکینگ می باشد.

وجود سایبان پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط و یلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان مصرف کرد.

سازه هایی با اشکال مختلف هندسی و متناسب با نوع محوطه که زیبایی و در عین حال دارای استحکام منحصر به فردی می باشد. با اجرای سایبان پارکینگ با پوشش upvc  می توان از خودرو و اتومبیل خود در مقابل عوامل طبیعی از جمله  برف . باران . تگرگ و عوامل غیر طبیعی سقوط اشیا و اجسام، مصالح ساختمان ، فضولات پرندگان به  خوبی پیشگیری کرد محافظت کرد.

برای اجرای سایبان ماشین  به یک سازه فلزی مستحکم نیازمی باشد که بتواند در مقابل برخورد و باد و طوفان  از مقاوت بالایی برخوردار باشد. ضمن اینکه  برای ساخت سایبان خودرو و سایبان پارکینگ اجرای فنداسیون مناسب و محاسبه شده طبق نوع محل و محوطه با کمترین تخریب هنگام اجرای کار در دستور کار قرار داده شده است. در گذشته اغلب پوشش سایبان پارکینگ و سقف سایبان خودرو از پوشش های کم دوام پلی کربنلات یا ایرانیت فلزی بوده است.

از مزایای مهم سایبان پارکینگ خودرو  محافظت خودرو در برابر اشعه مضر آفتاب، نزولات جوی، فضولات پرندگان و شیره درختان می باشد. استفاده از سازه های فلزی سبک سایبان پارکینگ خودرو با پوشش های یو پی وی سی در حال حاضر متداول ترین سازه مورد استفاده جهت سایبان پارکینگ خودرو ها می باشد.

 

سایبان پارکینگ

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

انواع سایبان پارکینگ

رعایت اصول ایمنی و حفاظتی با توجه به سازه انتخابی برای ساخت سایبان پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. سایبان پارکینگ دارای انواع مختلفی می باشد که عبارت اند از :

 

معمولا اسکلت سایبان پارکینگ از پروفیل آهن با روکش کروم یا پروفیل استیل طراحی می شود.در زمان نصب سایبان پارکینگ از کابل های پرمقاومت فولادی و پیچ و مهره ی فولادی استفاده می شود پس به همین دلیل است که سایبان پارکینگ دارای استحکام بالایی می باشد.

پرکاربردترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان فلزی است که دارای یک پوشش یو پی وی سی می باشد.امروزه استفاده از سایبان برای پوشش فضای باز ساختمان و استفاده از آن محیط برای صرف شام و گفتگو کاربرد دارد که با توجه به نوع کاربری سایبان ،در نام های متفاوتی  معرفی می شود.

سایبان های برقی یکی از محبوب ترین انواع سایبان هستند که بدون دخالت دست و نیروی انسانی تغییر موقعیت می دهند و باز و بسته می شوند.در این میان برای آن دسته از ساختمان هایی که پارکینگ سقفی ندارد راه حل مناسبی در نظر گرفته شده است.آن ها می توانند با سفارش سایبان ثابت و متحرک پارکینگ از فضای بیرونی ساختمان به عنوان پارکینگ سقف دار بهره مند گردند.

 

انواع سایبان پارکینگ

 

سایبان پارکینگ خودرو          

خودروها یکی ازمهم ‌ترین دارایی‌های افراد به شمار می‌روند و علاوه بر ارزش مالی‌ای که دارند، می‌توانند بسیار مورد علاقه‌ی صاحبانشان باشند. تا آنجا که یکی از سرگرمی‌ های افراد سرشناس جمع‌آوری کلکسیون خودروهای لوکس هست. طبیعتا صاحبان خودرو باید راهکاری برای محافظت از این اموال با ارزش در برابر آفتاب، باد، باران ، برف و حتی سقوط اشیا بیاندیشند. سایبان ماشین می‌تواند به خوبی این نیاز را رفع نماید.

از دلایل محبوبیت سایبان های برقی در فضای باز و حیاط ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری ، تفریحی و گردشگری به عنوان سایبان پارکینگ خودرو است که محافظ خوبی برای خودرو و سایر وسایل موجود در فضای باز می باشد. سایبان پارکینگ خودرو ، خودروها را در برابر تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده باران و برف در فصل های مختلف محافظت می کند.

 

ساخت سایبان پارکینگ

ساخت سایبان پارکینگ برای مصارف شخصی یا عمومی در مکان‌های مختلف با در نظر داشتن نگهداری و حفظ انواع خودرو از تغییرات آب و هوایی مثل طوفان، باران شدید، صاعقه و در نهایت تابش مستقیم نور خورشید انجام می شود. مکان قرارگیری سایبان پارکینگ و طراحی سقف پارکینگ با توجه به فضای اختصاص داده شده، تعداد و ابعاد ماشین‌ها در نظر گرفته می ‌شود.

 

ساخت سایبان پارکینگ

 

سایبان

اصولا استفاده از سایبان، نشانه دقت و سلیقه شما و همچنین احترام به اموال خود است زیرا با استفاده از سایبان شما علاوه بر اینکه آسایش را برای خود و دیگران بیشتر می کنید سبب می شوید به طور مثال خودرویی که در زیر سایبان قرار دارد کمتر بر اثر عوامل جوی یا پرندگان فرسوده شود. سایبان کلاس کار شما را بالا می برد.

 

سایبان پارکینگ پارچه ای چیست ؟

طراحی و محاسبات مربوط به این نوع سایبان ها  از قبل انجام شده است. شما می‌ توانید سازه دلخواهتان را با توجه به ابعاد فضا، فرم مطلوب و یا کاربری مورد نظر انتخاب نمایید. پس از انتخاب نوبت سفارش ساخت سایبان می باشد. برای داشتن  سایبان با کیفیت و مناسب توصیه می کنیم با شرکت سایه سازان آوید  تماس برقرار فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. دیتیل سازه چادری موجود و ابعاد مشخص شده، درک مناسبی از شکل نهایی سازه پارچه ای به شما می دهد.

در معماری امروز استفاده از سازه پارچه ای به عنوان سایبان خودرو در طراحی محوطه بسیار پر مخاطب می باشد. در سال های اخیر با آشنایی بیشتر معماران داخلی ایران با سازه پارچه‌ ای، استفاده از آن در پروژه‌های خاص و مدرن افزایش یافته است. یکی از کاربردهای پرشمار سازه‌ چادری ، استفاده به عنوان سایبان پارکینگ در محوطه ویلا، حیاط منزل و محوطه مراکز تجاری و اداری است. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

سقف پارکینگ

سقف پارکینگ یکی از خدمات سایه سازان  آوید می باشد. طراحی و ساخت انواع سایبان خودرو توسط متخصصین این مرکز صورت می گیرد ضمن اینکه  حفظ مقاومت سقف پارکینگ هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و در عین حال یک سقف زیبا داشته باشند.

راهنمایی خرید بهترین سایبان پارکینگ

مرکز سایه سازان آوید ضمن کمک به کاربران برای خرید  بهترین سایبان پارکینگ در تلاش است تا  با در نظر گرفتن شرایط مختلف کمک خواهد کرد تا انتخاب مناسبی برای وسیله ی نقلیه تان داشته باشید تا در برابر شرایط مختلف و سخت آب و هوایی آسیبی نبیند.

پوشش بسیار مقاومی که چتر خودرو دارد از دلایل اصلی نصب آن بر روی ماشین است چراکه هدف ما از خرید و نصب جلوگیری از وارد شدن صدمات و محافظت از خودرو است.

 

ساخت سایبان پارکینگ

 

چرا سایبان پارکینگ اتومبیل منازل طراحی می شود؟

همانطور که گفته شد در بعضی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این صورت که اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه هست اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند.

در صورتی که تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم آسان نمی باشد. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل برای پیشگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید طراحی می شود.

لازم به ذکر است که سایبان پارکینگ در ادارات ، منازل ، ویلاها ، پارکینگ های عمومی که فضای آن ها باز است قابل استفاده می باشد.

سایبان پارکینگ خودرو

بسیاری از پارکینگ های عمومی نیز دارای محوطه سرپوشیده برای پارک ماشین ها نیستند. در واقع این مکان ها توقف گاهی برای پارک ماشین به صورت ساعتی یا شبانه روزی می باشند. در اغلب موارد خانواده ها ترجیح می دهند به جای پارک اتومبیل های شخصی در چنین مکان هایی، اقدام به ساخت یک پارکینگ مسقف در حیاط منزل کنند. قیمت سایبان پارکینگ در مقایسه با احتمال خسارت به ماشین، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

با پرداخت این هزینه دیگر نگرانی برای جای پارک ماشین وجود ندارد. قبل از شروع بادها و طوفان های پاییزی نسبت به ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل منازل اقدام کنید پس از بررسی محل سعی در این است که تا جای ممکن آسیبی به ساختمان وارد نشود. فونداسیون پارکینگ به صورت مستقل و با کمترین تخریب  صورت می گیرد.

استفاده از توری سایبان برای پارکینگ

توری های سایبان که شیدهای گلخانه نیز نام دارند توری هایی بافته شده با الیاف پلیمری و پلاستیکی می باشند. میزان سایه اندازی این توری های پلاستیکی سایبان موجب شده که به سرعت جای انواع گونی های پلاستیکی، برزنت های ضد آب و برزنت های شمعی را برای جلوگیری از نفوذ بیش از حد آفتاب به داخل گلخانه ها و آسیب جدیشان به گیاهان را بگیرند و به عنوان سایه انداز گلخانه استفاده شود.

همه به خوبی از تاثیر مخرب تابش مستقیم نور خورشید بر روی بدنه اتومبیل ها آگاه هستیم، اهمیت این به گونه ای است که همه ساله افراد هزینه ای برای تهیه چادرهای اتومبیل، چادر وانت بار، روکش های برزنتی کانتینر و چادرهای خاور می پردازند. زیرا هزینه تعمیر داشبوردهای ترک خورده ماشین و پوسیدگی رنگ آن بسیار زیاد تر می باشد. سقف دار کردن پارکینگ یا  سایبان پارکینگ از راه های جلوگیری از تابش خورشید به ماشین ها محسوب می شود. در حال حاضر در برخی از فضاها از توری سایبان پارکینگ برای این منظور کاربرد دارد. البته این کار مزایایی دارد که عبارت است از :

 

  • استفاده از این محصولات، قیمت توری سایبان پارکینگ می باشد. چرا که قیمت مناسب آن ها باعث می شود خرید آن ها برای همه اقشار جامعه ممکن باشد.
  • میزان سایه افکنی متفاوت توری های سبز سایبان موجب می شود تا بتوان از انواع آن ها نسبت به مناطق آب و هوایی متفاوت مصرف نمود.
  • تولید توری های سایباندر ابعاد و متراژهای مختلف و به صورت رولی و متری، استفاده از آن ها را برای افراد راحت تر کرده است.

 

ساخت سایبان پارکینگ در ویلا

 

ساخت سایبان پارکینگ در ویلا

برای ساخت سایبان برای پارکینگ در کنار سایر آلاچیق و سایبان های نصب شده در حیاط ویلا و منزل، طراحی مناسب نقش مهمی دارد. این طراحی، بر دکوراسیون محوطه منزل تاثیر بسزایی می گذارد.یکی از کاربردهای ساخت این سایبان ها، در منازل می باشد. سایبان های پارکنیگ در منازل، با ویژگی های زیر تولید می شوند:

  • از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و ضدزنگ به منظور طراحی بدنه مستحکم استفاده می شود.
  • از شکل های هندسی مشخص و طرح های زاویه دار یا منحنی الگو می گیرند.
  • طراحی طرح های جذاب برای سقف در انواع سایبان پارکینگ امکان پذیر می باشد.
  • بکارگیری خلاقانه در انتخاب انواع سازه های چوبی و فلزی برای هماهنگی با سایر المان های موجود در حیاط منزل و ویلا
  • بکارگیری پوشش های مناسب برای سقف پارکینگ از نوع upvc، پلیمری و پلی کربنات

 

 

مدیران شرکت سایه سازان آوید، ساخت سازه هایی کارا، زیبا، فنی و مطمئن را جهت ارائه به مشتریان خود و در راستای تأمین آسایش و جلب رضایت ایشان با کیفیت و قیمت مناسب سایبان خودرو، سرلوحه کار خویش قرار داده اند. سابقه ما در تولید انواع سایبان می تواند دوام و کارایی محصولات ما را ضمانت کند.انواع سایبان پارکینگ برای ماشین‌های مختلف با توجه به ابعاد ماشین و تعداد خودرو‌های قرار گرفته در سایه سازان قابل طراحی و ساخت است. همچنین اجرای سازه های فلزی سایبان پارکینگ از جمله خدمات شرکت سایه سازان آوید می باشد.  

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

 

برچسب ها : سایه بان پارکینگ,سایبانپارکینگ,خریدسایه بان ماشین,خریدچادر ماشین,خریدسایبان ماشین,خریدچادر خودرو,ایرانسایه بان,لوازمچادر


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...

Jane Zhang

1/6/2024 8:33:38 PM
Dear Sir ! We offer the PVC Vinyl Fabric / PVC Coated Fabric / PVC Strip Curtain / Lumber Tarps / Mesh Tarps / Heavy Duty Tarps / Clear Tarps / PVC Tarpaulin / Heavy Duty PVC Coated Truck Tarps / Black Lumber Tarps / Tarpaulin Roll / Tarpaulin Sheet / Heavy Duty Tarpaulin / Un Relief Tarpaulin / Garden Tarps / Agricultural Tarpaulins / Fire Retardant Tarps / Architectural Fabrics / Fabric Shelter Systems / Scaffolding Tarps ETC. For more information please contact with us freely . Hope we can must develop the good business relations in the near future. Best Regards Jane Zhang Head of Export Department Cell: 0086 13957384022 Email: [email protected] Shaanxi Litonglian Co., Ltd. Add.: East Of Hengchang Tourism Supplies North Of Yufeng Road - Yuxin Town - Nanhu District Jiaxing CIty - Zhejiang Province - China Website: www.tarpaulin-tarps.com [ Under Maintenance ]

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN