09123688189
  • 2

انبار فصلی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1399/6/20 18:5:35

در جامعه امروزی همه ما مطلع هستیم که انواع مختلفی از سایبان ها در بازار یافت می شود که افراد می توانند با توجه به موقعیت و نیاز خود به سراغ آن ها بروند. سایبان ها می توانند در مکان های مختلفی از جمله  پارکینگ، فضای انبار و حتی ایوان و باغ خانه ها به کار گرفته شوند. ضمن اینکه  با توجه به کاربرد، جنس و مقدار هرکدام شامل هزینه و اندازه متفاوتی می شوند.

سایبان انبار که تحت عنوان انبار فصلی نیز  معرفی شده است یکی از انواع سایبان هایی که می توان در کارخانجات به عنوان انبار موقت مورد استفاده قرار گیرند، که این نوع سایبان ها در دسته سایبان کششی قرار دارند . این نوع از سازه ها، پارچه ای هستند و امکان اجرای سریع آن ها منجر شده تا به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای فضای باز محسوب شوند.

به طور معمولا استفاده از این سایبان ها از نظر اقتصادی و شرایط و مدت زمان نصب بسیار ساده و آسان می باشد. استفاده از سایبان نه تنها بسیار مناسب هست بلکه خنک  می باشد  و تهیه آن ها  در ابعاد مختلف  امکان پذیر می باشد. با این وصف در این میان استفاده و بهره گیری از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت از جمله مواردی می باشد  که توسط کارشناسان توصیه می گردد. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

انبار فصلی

 

مزایای انبار فصلی

مزایای بهره گیری از این نوع سایبان می توان به سرعت نصب بسیار بالای این سازه های پارچه ای اشاره نمود. آن ها دارای جنس بسیار سبکی  می باشند و اجرای آن ها نسبت به سایر سایبان های موجود در بازار به تمهیدات کمتری نیاز دارد. ضمن اینکه قابلیت  اضافه شدن به پروژه های تمام شده را نیز دارند.

 

اگر بخواهیم به خصوصیات پارچه این نوع از سایبان های فصلی در کارخانجات بپردازیم، باید به موضوع دمای ایجاد شده در زیر چادر اشاره نماییم. شما زمانی که در زیر این چادر قرار گیرید به طور کامل متوجه تفاوت دمای آن را با فضای باز خواهید شد. بنابر این به این سبب به عنوان یک سایبان خودرو کاربردی و مناسب برای استفاده انبار موقت شناخته می گردند. ضمن اینکه تمیز کردن روکش روی پارچه نیز بسیار آسان تر خواهد بود.

 

استفاده از سایبان های فصلی در کارخانجات

در فصل گرما، نگهداری از تمامی محصولات توسط کارخانجات در انبارهای مسقف  ممکن نخواهد بود  چرا که این کار نه تنها  امکان آتش سوزی را زیاد می کند بلکه به دلیل تلنبار شدن مواد روی هم می تواند مشکلات و زیان هایی را به وجود بیاورد ضمن اینکه این موضوع تنها به فصل گرما نمی باشد بلکه شامل تمام  سال می شود. از همین حیث شرکت ها و کارخانجات ها به سایبان به عنوان انبار موقت روی می آورند. این سایبان به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا به دور از هرگونه آسیبی از محصولات و حتی ابزارها و یا مواد اولیه در فضای آزاد نگه داری کنند.

 

سایبان کششی

همانطور که گفته شد یکی از انواع سایبان هایی که می تواند در کاخانجات به عنوان انبار موقت مورد استفاده قرار گیرند، سازه های کششی می باشند . این نوع از سازه ها، پارچه ای هستند و قابلیت اجرا و نصب سریع آن ها موجب شده تا به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای فضای باز شمرده شوند.
با این حال در این میان استفاده و بهره برداری از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت از جمله مواردی محسوب می شوند که توسط کارشناسان توصیه می گردد..
به دلیل جنس خاص چادر استفاده شده در سازه های کششی، نور تأمین شده توسط نور طبیعی، روشنایی کافی در زیر چادرها را تأمین خواهد کرد و در شب نورپردازی این سایبان امکان پذیر می باشد.

 

سایبان کششی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

سایبان هایی با سازه های کششی

یکی از انواع سایبان هایی که میتواند در کارخانجات به عنوان انبار موقت مورد استفاده قرار گیرند، سازه های کششی هستند. این نوع از سازه ها، پارچه ای بوده و امکان اجرای سریع آنها منجر شده تا به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای فضای باز به حساب آیند.

 

چه مزایای دیگری باعث می شود به سراغ سازه های کششی برویم؟

  • فضای بسیار روشنی را در زیرمدل های سایبان پارکینگ فراهم می آورد.
  • در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم می باشند.
  • دمای هوا در زیر سازه به واسطه خصوصیات پارچه قابل کنترل می باشد.
  • در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید تا حد قابل قبولی ایمن است.
  • به دلیل خصوصیات پارچه تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد.
  • قابلیت نورپردازی در شب را دارا می باشد.
  • ازسرعت اجرای و نصب بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 


کاربرد های انبارهای فصلی

این انبارها قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارند. شما می توانید در فصل های خاص آن ها را اجرا کنید و در فصل های دیگر در انباری یا حتی روی پشت بام از  آن ها نگهداری کنید. چنانچه یک تولید کننده می باشید قطعا به آن نیاز خواهید داشت.
برخی از مشتریان عبارتند از :
سازمان تامین اجتماعی
بانک ملی
شرکت ملی حفاری
ایران خودرو

شرکت های خصوصی
دانشگاه صنعتی مالک اشتر
بنیار مسکن انقلاب اسلامی
شرکت ملی نفت ایران
بانک ها

دانشگاه پیام نور

وزارتخانه ها

و...

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

مزایا انبار فصلی

 

ویژگی های سایبان انبار فصلی

به طور معمول ضخامت ورق حدود 2 میلی متر می باشد. این ورق ها در مقابل گرما، سرما رطوبت، خورندگی (اسید، باز، نمک و دیگر مواد خورنده شیمیایی)، قارچ کپک و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. از مزایای این ورق می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

قابلیت نصب سریع، آب بندی کامل (بدلیل شکل ظاهری مقطع پوشش و نحوه نصب آن)، مقاومت بسیار بالا در مقابل باد ، قابلیت جذب بالای صدا (عایق صوت)، شعله پذیری بسیار پایین، تحمل حرارتی بسیار بالا (25- تا 75 سانتیگراد)، وزن مخصوص بسیار پایین (کمتر از 4 کیلوگرم بر متر مربع)، انعطاف طولی بسیار بالا، شستشوی بسیار آسان و پایداری رنگ.

این پوشش از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشند ولی استفاده از ورق های رنگی (به جز سفید) بدلیل عدم پایداری رنگ و قیمت بالاتر توصیه نمی گردد.

 

سایبان

اگر شما قصد دارید که فضایی کاملا سربسته داشته باشید، می توانید از پوشش متحرک استخر نیز برای کاربردهای دیگر استفاده کنید، اما چنانچه این نوع پوشش، پاسخگوی نیاز شما نیست، شما لازم است از سوله استفاده کنید که مزایایی بیشتر از سایبان و انواع پوشش متحرک دارد، به طور کلی سایبان، فقط ایجاد سایه می کند و معمولا محیط را ایزوله نمی کند به همین دلیل نوعی دیگر از سایبان ها که به سازه های پیش ساخته یا سوله معروفند در ادامه معرفی می شود تا برطرف کننده نیاز شما باشد با سایه سازان آوید همراه باشید.

همچنین بخوانید: پوشش متحرک استخر

 

سوله چیست؟

سوله ها در دسته سازه های پیش ساخته می باشند که از لجاظ جنس از فولاد با سقف شیبدار می باشند که به اشکال گوناگون با توجه به نیاز و موقعیت قرار گیری و بسیاری عوامل دیگر طراحی و تولید می شوند. در طراحی و ساخت این سازه ها شرایط مختلفی تاثیر گذار خواهند بود که آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز می کند مانند: ارتفاع سوله ،طول، دهانه سوله (میزان آکس تا آکس ستون ها)،میزان تحمل بارش برف و باران، میزان مقاومت در برابر زلزله و البته مقاومت خاک، همچنین نوع پوشش سقف می باشد. این سازه ها انواع متفاوتی نیز بر حسب نوع نیاز و کاربری آن از قبیل:سوله های تک دهانه،چند دهانه، قوسی و یا چند ضلعی دارد.سوله ها به لحاظ نوع طراحی آن ها با سازه های دیگر متفاوت می باشند به  علت اینکه قاب های مورد استفاده در این سازه ها دارای شیب هستند و ضمن اینکه دهانه های بزرگی دارند به جای استفاده از پروفیل های آماده باید از تیر ورق در ساخت این سازه ها استفاده نمود.

ساخت این سازه ها مثل برش کاری،جوش، مونتاژ و رنگ در کارخانه صورت می گیرد و نصب سازه به وسیله پیچ و مهره، و تیر و جرثقیل در محل مورد نظر صورت می گیرد.

از ویژگی های انبارهای سوله ای مسقف می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • امنیت بالا
  • محافظت از کالاها در برابر باد و باران
  • تنوع روش های اجاره انبار به صورت روزانه،هفتگی،ماهانه، فصلی،سالانه
  • تنوع ظرفیت
  • دسترسی راحت و آسان قیمت مناسب
  • حمل و نقل راحت کالاها به داخل انبار توسط ماشین تا درب سوله و از آنجا توسط لیفتراک کالاها را جابه جا می کنند
  • قرارداد اجاره و بیمه آتش سوزی

 

قیمت سایبان انبار

 

قیمت و خرید انبار فصلی:

قیمت این محصولات با توجه به نوسانات بازار و مصالح، و نوع متریال مصرفی و ابعاد مورد نیاز خریدار شامل قیمت های مختلفی  می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر محصولات مشابه ما را در سایت همراهی بفرمایید. تیم سایه سازان آوید در راستای تامین نیازهای شما مصرف کنندگان  همواره اطلاعات کاملی را از این محصولات در اختیار شما قرار می دهد.

لازم به ذکر این موضوع می باشد  که قیمت نهایی این سازه ها در مقایسه با نوع خارجی آن ها  علی رغم کیفیت برابر کمتر می باشد.شرکت سایه سازان آوید آماده ارائه خدمات جهت اجرای انواع سایبان حیاط ، سایبان پارکینگ ، سوله ، ساخت انبار ، اتاقک های سبک می باشد. 

در این محتوا مطلع شدید که یکی از مهم ترین کاربردهای سایبان پارکینگ اداری فصلی، بهره گیری از آنها در کارخانجات به عنوان انبار موقت می باشد. یکی از بهترین نوع سازه سایبان پارکینگ اداری یعنی سازه کششی می باشد. این نوع سازه به واسطه ویژگی های بخصوص و منحصر به فردی که دارد توانسته طرفداران بسیار زیادی را مورد توجه خود قرار دهد.

همچنین می توانید قبل از اقدام به خرید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصول مورد نظر با مراجعه به بخش تماس باما ، اطلاعات کامل تری را از کارشناسان ما دریافت فرمایید. در آخر امیدواریم نهایت استفاده و لذت کافی را از این مطالب برده باشید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

 

برچسب ها : انبار فصلی,سایهبان کارخانه,سایبانکارخانه,سایبانکششی,سازهکششی,سایبانانبار,سایهبان انبار,خریدانبار فصلی,ساختانبار,ساختانبار فصلی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN