09123688189
  • 2

سایبان مهدکودک

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/28 16:13:34

آسیب های جوی شامل باران  و نور شدید خورشید باعث آسیب به بافت پوست می شود، دو گروه سنی را بیشتر در معرض اینگونه خطرات قرار می دهد: کودکان و سالمندان. این گروه‌ های سنی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که یا در منزل و توسط  اعضای خانواده یا توسط مراکز نگهداری کودکان یا سالمندان انجام می‌شود. در این اماکن ( مهدکودک، مهدکودک در خانه، سرای سالمندان یا خانه‌ی سالمندان) توجه به اثر نور خورشید مهم می باشد. غفلت از این موضوع می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامتی کودکان و سالمندان وارد آورد.

از سایبان مهدکودک برای پوشش فضای بازی کودکان در مهدها استفاده می شود. از آنجایی که کودکان بسیار حساس هستند، این نوع سایبان ها می توانند آنها را در برابر اشعه مضر خورشید حفاظت کنند. دقت کنید که چون کودکان پر جنب و جوش هستند به همین دلیل نگهداشتن و یا ماندن آن ها در خانه سبب افسردگی یا گوشه گیر شدن آن ها می گردد از طرفی دیگر بیش از حد زیر فضای باز بودن نیز سبب آسیب به پوست کودک می شود لذا استفاده از سایبان کودک علاوه برزیبایی محیط، سبب محافظت از کودک شما می گردد.

سایبان مهدکودک

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

مهدهای کودک و مدارس، باید علاوه بر فضای آموزشی مناسب دارای فضای تفریحی، ورزشی و فضای باز برای فعالیت های کودکان باشد. برخی از والدین نیز فضایی به عنوان مهدکودک در خانه برای فرزندانشان در نظر می‌گیرند. این افراد نیز باید به این نکات توجه نمایند.  تقریبا ۵۵ درصد از والدین بیش از ۴ ساعت از روز را به همراه کودکان خردسال در فضای باز بدون سایبان می‌گذرانند. ۸۰ درصد تماس ممتد کودکان با اشعه آفتاب تا قبل از ۱۸ سالگی است.

متاسفانه پوست کودکان حتی با وجود کرم‌ های ضدآفتاب در مقابل اشعه خورشید آسیب‌ پذیر است. فروش بالای کرم ‌های ضدآفتاب نشان می‌دهد بسیاری از افراد، مدت زمان زیادی را  در مقابل نور خورشید می‌گذرانند. بنابراین لزوم استفاده از آلاچیق یا سایبان در چنین مراکزی کاملا احساس می‌شود.

 

سایبان کودک

سایبان مهدکودک میتواند جلوگیری نماید از آسیب به پوست کودک شما چون نور خورشید علاوه بر فوایدی که دارد، دارای امواج مضری نیز هست که در معرض قرار گرفتن بیش از حد، باعث آسیب می شود. بعضی از کودکان رنگدانه طبیعی پوست را بطور ارثی یا کم دارند یا اصلاً ندارند این کودکان حساسیت فوق العاده شدیدی به اشعه ماوراء بنفش خورشیدی دارند و باید از همان دوران کودکی محافظت در مقابل اشعه خورشید برای جلوگیری از ایجاد سرطان پوست را اعمال کرد. پیری زودرس پوست و سرطان پوست دو عارضه مهم تماس طولانی با نور آفتاب در سنین کودکی است. در ده سال اول عمر به جهت رشد و حساسیت پوست اقدامات اولیه باید انجام شود یکی از این اقدامات اولیه نصب سایبان کودک است که سبب کاهش این آسیب ها می گردد.

سایبان مهدکودک

شدت اشعه خورشید کجا بیشتر است؟

فراموش نکنید در ارتفاعات بالای تپه و بالای کوه اشعه خورشید خطرناکتر و عوارض پوستی بیشتر است و هوای ابری مانع از اثرات مضر خورشید روی پوست نیست. در هوای ابری حتی اگر آفتاب نباشد اقدامات محافظتی چشم و پوست حتماً باید انجام شود زمین خود نیز منعکس کننده اشعه خورشیدی است زمانی برف روی سطح زمین است و یا کودکان کنار رودخانه با آب بازی می‌کنند و یا اینکه روی شن بازی می‌کنند، شدت انعکاس اشعه خورشیدی بیشتر است و باعث آسیب بیشتر به پوست می‌شود. آیا تا به حال پس از یک کوهنوردی طولانی به پوست خود توجه کرده اید؟ پوست شما به دلیل انعکاس شدید نور آفتاب توسط زمین و کوه ها، حتی اگر شما سایبان نیز همراه خود داشته باشید و یا از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کرده باشید سبب سوختگی پوست شما خواهد شد، گواه این سوختگی علاوه برقرمزی آنی پوست، پوست اندازی شما در طی یک هفته است. در کوه یا دیگر محیط های باز نظیر مهد کودک وزش باد خنک اثر نفوذی اشعه خورشید به پوست را بیشتر می‌کنند بنابراین باید در این شرایط دقت بیشتری برای محافظت پوست انجام داد. برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

ضرر تابش نور آفتاب بر کودکان 

نور آفتاب برای سنتز ویتامین دی (D) در بدن انسان ضروری است. کودکان برای رشد استخوان ها و دندان ها به ویتامین دی نیاز دارند و در اثر کمبود آفتاب، بیشتر مشکل پیدا می‌کنند. لازم است بطور متناوب در طول هفته در معرض نور خورشید قرار گیرند.  ولی این نور آفتاب به دلیل لطافت و ظرافت زیاد پوست کودک ممکن است حساسیت شدید ایجاد کند لذا استفاده از سایبان جهت متعادل کردن نور خورشید توصیه می گردد.

مهمترین عامل تأثیر گذار بر روی پوست و در فصل تابستان، نورخورشید و گرمای حاصل از آن است. این مسئله تعرق و از دست رفتن آب بدن را به همراه دارد. در صورتیکه بدون رعایت نکات حفاظتی و عدم جبران آب از دست رفته بدن، به مدت طولانی  در برابر نور خورشید قرار بگیریم دچار آفتاب سوختگی و گرمازدگی ناشی از گرما خواهیم شد.

سایبان مهدکودک

سایبان بچه

کودکان نسبت به بزرگسالان مدت طولانی‌ تری را در هوای آزاد سپری می‌کنند. کودکان بطور معمول در طی یکسال ۳ برابر بالغین اشعه ماوراء بنفش خورشید را دریافت می‌کنند. مقدار تابش پرتوهای خورشید دارای اثرات تجمعی هستند و درصورت تماس زیاد ممکن است در سنین بسیار پایین خصوصیات ژنتیکی فرد آسیب ببینند و زمینه ایجاد سرطان پوست را فراهم نماید. این موارد باید مورد توجه والدین در مهدکودک در خانه و مدیران و مربیان در مهدکودک‌ها قرار بگیرد.

هنگامی که کودکان  و دانش آموزان کنار استخر با آب بازی می‌کنند، شدت انعکاس اشعه خورشیدی بیشتر است و باعث آسیب بیشتر به پوست می‌شود. وزیدن باد خنک اثر نفوذی اشعه خورشید به پوست را بیشتر می‌کنند بنابراین باید در این شرایط دقت بیشتری برای محافظت پوست انجام داد که توصیه ما استفاده از سایبان است.

 

سایبان مهد کودک و مدرسه

با استفاده از سایبان در فضای باز آموزشی مراکزی چون مهدکودک، مدرسه و دانشگاه دیگر نیازی به لغو نمودن فعالیت های آموزشی فضای باز به علت آب و هوای بد جوی و تابش نور آفتاب در تابستان نمی باشد. یک سایبان می تواند یک کلاس آموزشی را در فضای باز خارجی فراهم نماید و یا فعالیت های بیرونی را در تمام طول سال امکان پذیر کند.

سایبان مهدکودک

استفاده از سایبان

کودکان بهترین تعلیم گیرنده های دنیا هستند. دائما هوشیارند و همه چیز را در اطراف خود می بینند و یاد می گیرند. عادت ها و رفتارها در دوران کودکی شکل می گیرند. وظیفه یک پدر و مادر این است که مطمئن شود کودک عادات و رفتار خوب را کسب کند. یکی از مهمترین آموزش ها، فراگیری راههای مقابله با اشعه زیان بار آفتاب می باشد.

شما  کودکان را در مقابل سرما با لباسهای مناسب محافظت می کنید. حضور وی را در فضای باز محدود می کنید. در مورد آفتاب هم باید از کودک مواظبت کنید. همانطور که به کودک در مورد شستن دستها و مسواک زدن آموزش می دهید، در مورد استفاده از ضد آفتاب هم باید به او آموزش دهید. همانطور که به بچه ها در مورد خطرات بازی کردن با کبریت هشدار می دهید، آنها را نسبت به خطرات توقف طولانی مدت در آفتاب آگاه کنید و متذکر شوید که استفاده از سایبان می تواند سبب کاهش آسیب و سوختگی پوست  شود، سایبان، دوست کودک شماست دوستی که سبب آسایش و عدم تعرق کودک شما می گردد.

سایبان مهدکودک

در کنار والدین، مربیان، پرستاران، معلمان و افرادی که در رابطه با کودکان هستند نیز باید آگاهی های کافی نسبت به خطرات نور خورشید و مواردی که باید در مورد حضور کودک در فضای باز مهدهای کودک، در خانه و یا مدارس رعایت شود را داشته باشند و به کودکان توصیه کنند فعالیت های بیرون از محیط ساختمان را در مکانی سرپوشیده و زیر سایه انجام دهند.برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

 

مضرات نور خورشید

قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید شما را چهار بار بیشتر مستعد مبتلا شدن به بیماری آب مروارید می کند.

آفتاب سوختگی می تواند پراکندگی و عملکرد گلبول های سفید خون (سلول های دفاعی بدن) را تغییر دهد و نیز به DNA بدن آسیب وارد کند. استفاده از سایبان سبب کاهش اثرات زیان بار نور خورشید می گردد.

 

ویژگی سازه پارچه ای در جذب نور خورشید

یکی از ویژگی‌های اصلی و مزایای کلیدی پارچه کششی به کار رفته در سازه چادری (پارچه ای) مقاومت در برابر نور خورشید و جذب بخش‌های مضر آن از جمله فرابنفش UV و فروسرخ است. روکش pvc پارچه ها باعث می شود در فضای باز امنیت و آسایش یک فضای داخلی را داشته باشید. چراکه نور طبیعی و دلچسب خورشید را عبور می‌دهد اما اشعه‌های مضر آن را فیلتر می‌کند.

نور عبوری از این پارچه ها روشنایی زیر آن را تامین می کند اما شدت تابش آزاردهنده  آفتاب را کم می‌کند. به علاوه این پارچه ها عایق حرارتی هستند و محدوده زیر سازه چادری نسبت به  فضای بیرون اختلاف دما داشته و در تابستان خنک ‌تر و در زمستان گرم تر است که این یک مزیت جهت استفاده و خرید سایبان مهدکودک است.

 

کاربرد سایبان مهدکودک

کودکان شیرینی هر زندگی ای هستند. فرقی نمی‌کند، چه پسر و چه دختر جنسیت هر چه که باشد کودک فرشته خداست و به زندگی ما آمده است تا آن را برای ما شیرین کند. نور افتاب دارای ویتامین دی (D) است و برای بدن انسان ویتامینی ضروری به حساب می‌آید. ویتامین دی برای استحکام دندان‌ ها و کلسیم در بدن نیاز است و در کودکان به دلیل رشد استخوان‌ها و دندان‌ها این نیاز بیشتر احساس می‌شود. به همین دلیل لازم است که کودکان در طول هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. اما این در معرض نور مستقیم خورشید  قرار گرفتن به دلیل لطافت پوست کودک ممکن است برای کودک حساسیت ایجاد کند زیرا قسمت عمده اشعه خورشید برای پوست مضر است. به طور میانگین کودکان در طی یک سال حدود ۳ برابر بیشتر از افراد بالغ اشعه ماورا بنفش خورشید را دریافت می‌کنند. پس ممکن است این اتفاق در سنین پایین باعث آسیب پذیر شدن خصوصیات ژنتیکی در کودک شود و زمینه ایجاد سرطان پوست را فراهم کند به همین دلیل استفاده از سایبان کودک توصیه می گردد.


سایبان مهدکودک

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

سایبان مهدکودک در خانه، مهدکودک و مدرسه

سایبان مهدکودک در خانه، مهدهای کودک و مدارس باید حتی الامکان با کمترین تعداد ستون اجرا شوند تا  کودکان در حین بازی و دویدن به اطراف به آنها برخورد نکنند. همچنین دهانه های بلند و بزرگ در طراحی منظور می‌گردد تا بیشترین فضا برای فعالیت های کودکان فراهم شود. فرم آرک و یا فرم سان شید دو فرمی می باشند که بیشتر برای مهدکودک و مدرسه استفاده می گردد. فرم دیگری که در دکوراسیون مدرن اروپایی و آمریکایی برای مراکز آموزشی کودکان در حال بکارگیری می باشد فرم حباب است، این فرم سازه پارچه ای به علت مدرن تر بودن مورد استقبال بیشتر معماران قرار گرفته است.

 

قیمت سایبان مهدکودک

قیمت سایبان مهدکودک با توجه به وابستگی آن به نوع، سایز و جنس آن، متغیر بوده و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. اما برای دریافت قیمت دقیق سایبان مهد کودک، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

آوید

شرکت سایه سازان آوید با هدف ارائه تمامی خدمات مرتبط به فضای باز (Outdoor) شامل طراحی معماری، طراحی مهندسی سازه های چادری، سایبان متحرک، اجرا و نگهداری فعالیت های خود را در کشور عزیزمان ایران آغاز کرده است.ما رقابت نمی کنیم رقابت می آفرینیم، کیفیت کارما ضمانت کارماست. مفتخر هستیم که ارائه دهنده انواع سایبان خودرو، سایبان استخر، سازه غشایی و دیگر انواع سایبان بنابه نیاز شما هستیم. برای سفارش و خرید انواع سایبان با ما تماس بگیرید.

سایبان آوید      09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان-آوید-خریدسایبان-خریدسایبان مهدکودک-سایبانکودک-آفتابگیرکودک-سفارشسایبان کودکستان-فروشسایبان مهدکودک-طراحیسایبان مهدکودک-ساختسایبان مهدکودک-ساختسایبان-فروشسایبان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN