09123688189
  • 2

سایبان استخر

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/5/8 23:8:58

سایبان استخر کاربردهای فراوانی دارد و مهم ترین آن در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید می باشد ،ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر می باشد.

کاربرد سازه چادری و سایه بان به عنوان سایه بان استخر در استخرهای روباز از اهمیت بالایی برخوردار است. استخر روباز یک مکان آرامش بخش برای رفع استرس و خستگی کارهای روزانه می باشد. سازه پارچه ای و قابلیت استفاده از استخر در زیر نور آفتاب به هیچ عنوان لذت بخش نیست.

سایبان استخر یکی از سازه های پر مخاطب درسایبان ها و علاقه مندان به شنا است. اگر شما در منزل یا ویلای خود استخر رو باز دارید یا مجموعه ای هستید که در آن استخر وجود دارد برای راحتی بیشتر و جذب مخاطب بیشتر به شما توصیه می کنیم حتما از سایبان استخر در محوطه خود استفاده نمایید.

آرامش نشستن کنار استخر از یک سو  و آفتاب گرفتن در یک روز گرم تابستان از سوی دیگر دلچسب ترین اوقات را در تابستان گرم به ارمغان می آورد. بسیاری از اوقات ، مناطق کنار استخر از اشعه خورشید کمی ممانعت می کنند ، که می تواند مدت زمان لذت بردن از فضای بیرونی باورنکردنی را محدود کند.

راه حل ممانعت خوب برای اشعه های خورشید تابستان  وسایه استخر و بادبان سایه ای می باشد. با ظرفیت تقریباً نامحدود برای سفارشی سازی و گزینه های طراحی بی پایان.افزودن آلاچیق گزینه های زیادی برای آفتاب گرفتن ، استراحت ، غذا خوردن ، مطالعه و موارد دیگر برای شما خواهد ساخت.

ایده های سایه عرشه استخر با اندکی خلاقیت به شما کمک زیادی در رابطه با یک پناهگاه عالی تابستانی می کند.

سایبان چادری استخر شنا نوع جدیدی از ساخت و ساز می باشد . این ماده از ترکیبی از مواد جدید با مقاومت بالا مانند PVC ، PVDF ، PTFE و آلیاژ تیتانیوم – آلومینیوم ساخته شده است.

 

سایبان استخر

 

استخرهای رو باز در فصول بهار و تابستان با استقبال زیادی رو به رو هستند  . نصب سایبان استخر اتوماتیک با رنگ ها و طرح های متفاوت و خلاقانه  برای این فضاها یک انتخاب مناسب و دلچسب خواهد بود . با سایبان استخر به راحتی می توانید به دور از تابش شدید آفتاب که در فصل گرما شدیدتر هم می شود در استخر به شنا و تفریح خود بپردازید.

انواع سایبان استخر

سایبان استخر انواع مختلفی دارند  که در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایبانبا ارتفاع کم، که این گونه سایبان ها به منظور محافظت از استخر و گرم نگه داشتن آب کاربرد دارد.
  • سایبانبا ارتفاع متوسط، که این نوع سایبان در لحظه ای که شما در حال شنا کردن هستید به خوبی  در برابر باد و باران از شما محافظت می کند و محیطی با گرمای مطلوب و منطقه امن درست می کند.
  • سایبانبا ارتفاع بسیار به اندازه اتاق که به شما این امکان را می دهد که اتاق مجزای دیگری داشته باشید.

 

  • سایبان استخر نیز در به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود و از آن به عنوان سایبان حیاط، سایبان خودرو و… نیز می توان استفاده کرد.

کاربرد سایه بان استخر از کثیف شدن آب استخر در محیط باز پیشگیری می کند. ضمن اینکه  برای جلوگیری از گرم شدن آب در فصل های گرم سال و پیشگیری از وضعیت آب در فصل های سرد سال  کاربرد دارد.

یکی از مزیت های سایبان استخر  سازه پارچه ای آن است که علاوه بر کاهش خطرات استفاده از مواد شوینده ، هزینه ها را برای استفاده از مواد شیمیایی تمیز کننده نیز به صورت قابل توجهی کاهش می دهد .

از مزیت دیگر این سازه ها امکان چاپ به روی سایبان استخر پارچه ای می باشد  که در تشکیلات گسترده ی آبی و تفریحی برای تبلیغات سایر شرکت ها بسیار مناسب خواهد بود.

 

سایبان استخر به دو صورت اتومات برقی و دستی اجرا می گردند. که همین ها نیز به دسته های مختلفی تقسیم می گردند.

سایبان استخر دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه یکی از انواع سایبان بازویی محسوب می شود با این فرق که سطح سایه ایجادی آن دو برابر سایبان بازویی است. این سایبان با توجه به ابعاد استخر شما تولید می گردد. شیب آن از صفر تا 45 درجه قابلیت تنظیم دارد. از مزایای آن وزن سبک، تنوع رنگی بالا، ضد زنگ و ضد آب بودن است. سایبان برقی دو طرفه با عرض شش متر و بازشوندگی سه متر قابل نصب هستند.

 

سایبان بادبانی

این نوع به سایبان های کششی نیز معرفی شده اند و در دسته سایابن های ثابت جای می گیرند  هر بادبان سایه ای خنک ایجاد کرده  . ضمن اینکه در برابر فشار و بادهای شدید مقاومت خوبی دارند.

 

سایبان استخر چتری

 

 

سایبان متحرک به دو دسته سایبان کشویی وسایبان چتری تقسیم می شود.

سایبان استخر چتری

در این نمونه سایبان ها فضای کمتری اشغال می شود  و مثل  چتر باز و بسته می گردند، طرح های متنوع و زیبا و ایجاد حس کنار ساحل دریا بودن از ویژگی های این نوع از سایبان ها می باشد.

سایبان استخر کشویی


این نوع از سایبان ها به شکل کشو  یا کرکره ای  باز و بسته می گردند و ضمن محافظت در مقابل نور شدید آفتاب، امکان استفاده از آسمان پر ستاره را نیز ممکن می سازند.

این سایبان ها نیزاز لحاظ  کاربردی  به دو دسته استخر شنا و استخر ماهی  دسته بندی می شوند.

سایبان برقی برای استخر شنا

برخی از افراد در خانه یا ویلای خود استخر ایجاد می کنند که  به دلیل در راس  دید بودن همه افراد خانواده نمی توانند از استخر شنا  راحت استفاده کنند ، همچنین استخر های روباز یا استخرهایی که در حیاط خانه قرار دارند به دلیل نداشتن سقف از تابش نور خورشید و بارندگی در امان نخواهند بود. از این جهت این نوع استخر ها سایبان برقی های مخصوصی درنظر گرفته می شود.

سایبان برقی برای استخر ماهی

دیگر کاربردهای سایبان برقی استخر استفاده از آن در استخرهای پرورش ماهی است. استفاده از سایبان برقی در استخر های ماهی موجب پیشگیری از رشد جلبک در آب استخر، عدم تبخیر آب استخر، ایجاد دمای یکسان، محافظت از ماهی ها در برابر نور خورشید و اشعه فرابنفش می گردد .ضمن اینکه به طور کلی طول عمر ماهیانی که کمتر در معرض نور آفتاب قرار می گیرند، بالاتر است.پس  محافظت از آبزیان نیز از دیگر مزایای سایبان استخر می باشد.

قطعات سقف متحرک 

کیفیت قطعات مورد استفاده در عملکرد مکانیزم های سقف متحرک بسیار مهم است. هرچه قطعات از مواد بهتر ساخته شوند عمر آن بیشتر خواهد شد و نیاز به تعمیر کمتری خواهد داشت. 

 

ساخت سایبان استخر یک سرمایه گذاری است

همانطور که می دانید نگهداری از استخر شنا می تواند بسیار پر زحمت و هزینه بالای داشته باشد. راه حل استفاده از سایبان استخر در راحت تر کردن این مسیر کمک شایانی می کند و نیازی به سرویس ها و رسیدگی های گران قیمت نمی باشد ضمن اینکه  شب ها خیالتان از بابت استخر راحت خواهد بود  و دمای آب آن در فصل سرما حفظ می شود نکته دیگر این است که با این راه دیگر برگ ها و گرد و خاک و کثیفی ها وارد آب استخر نمی گردد و این خود یک مزیت بزرگ محسوب می شود. سایبان های استخری سرمایه گذاری بزرگی هستند  که موارد زیر از مزیت های داشتن این سرمایه می باشد.

  • این پوشش به شما توانایی بهره بردن از استخر در تمام طول سال به صورت شبانه روزی را دارد.
  • موجب می شود تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی داشته باشید به این صورت که  شما ساعت ها باید برای سرویس و نگهداری استخر شنا خود صرف کنید و هزینه زیادی را برای این بخش در نظر بگیرید که با داشتن سایبان استخر چنین نخواهد بود.
  • در هزینه های انرژی برای گرم کردن آّب در فصل زمستان با استفاده از انرژی خورشید به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید داشت.
  • امنیت استخر برای کودکان افزایش می یابد  یک حصار به تنهایی برای جلوگیری از ورود کودکان به داخل استخر کافی نیست چرا که  آن ها باهوش و کنجکاو می باشند.
  • صفحات پلی کربنات از تابش نور مستقیم آفتاب و اشعه های فرابنفش به پوست پیشگیری می کند و محافظ خوبی برای پوست شما خواهد بود تا هرگز به بیماری های پوستی دچار نشوید.

 

مزایا سایبان استخر

 

مزایای سایبان پارچه ای استخر

مدرن و زیبا

سایبان های پارچه ای استخر زیبای و مدرن هستند و جذابیت زیادی به استخر شما می دهد. در عین ظرافتی که شما از این سایبان ها دریافت می کنید بهتر است بدانید که آنها درجه یک می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

رنگ پارچه هایی که سایبان ها دارند را شما می توانید بر اساس سلیقه خود تغییر دهید و یکی از رنگ بندی های جذاب را خریداری نمایید تا با دکوراسیون استخر شما هماهنگ شود.

سایبان پارچه ای استخر ، مدرن و محبوب اند و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند که در ضمن داشتن ظرافت ساخت درجه یک نیز می باشند.رنگ پارچه و سازه را می توانید بر اساس دکوراسیون فضای خود انتخاب کنید.

محافظ خورشید 

بدن انسان حتی در آب و هوای خنک و روزهای ابری تحت اشعه های مضر افتاب قرار می گیرد.شما می توانید بدون نگرانی از اسیب هایی که تابش نور خورشید به پوست می رساند با خانواده از استخر استفاده کنید. سازه پارچه ای استخر اشعه های مضر uv خورشید دریافت می کنند و نیاز شما به کرم ضد افتاب را کاهش دهید.

خنک سازی 

وجود سایبان استخر در تابستان  کاهش دهنده خوبی برای دمای هوا خواهد بود .این کاهش دما بخصوص در زمان سرظهر و تابش مستقیم خورشید به حداکثر خود می رسد. شما بدون نیاز به کم کردن زمان استفاده از استخر می توانید در تابستان و در دمایی پایین در استخر شنا کنید.

پوشش پارچه ای استخر

طبق تحقیقات انجام شده حداقل میزان کاهش دما به میزان ۱۰ درجه سانتیگراد است.

سقف متحرک پارچه ای

۶ علت  برای خرید سقف متحرک پارچه ای

فضای خنک در تابستان

ایجاد هوای خنک و مطبوع در اوج گرمای تابستان

گسترش فضای زندگی

سایبان برقی یکی از راه های عالی و ارزان برای گسترش فضای زندگی شما است.

استفاده در زمستان

سقف متحرک یک پناهگاه مناسب برای روزهای بارانی و برفی برای فضای خارجی است.

محافظت نور خورشید

محافظت خود از اشعه های مضر آفتاب و ایجاد سایه خنک و مناسب است.

ایجاد حریم خصوصی

با یک سقف متحرک حریم خصوصی خود را حفظ نمایید.

محفافظت از مبلمان

با سقف متحرک برقی می توان مبلمان در محوطه باز را از هر آسیب مصون داشت.

قیمت سایبان استخر

قیمت سایبان متحرک استخر مانند سایر سایبان های ثابت و سایبان اتوماتیک با توجه به ابعاد و اندازه سایبان ، متریال مورد استفاده در مراحل تولید سایبان برقی یا ثابت ، جنس پارچه یا پوشش سایبان ، برند یا شرکت سازنده سایبان و نوع کاربرد مشخص و تعیین می شود.

چنانچه قصد  سفارش و خرید سایبان استخر را دارید می توانید ازطریق سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید. مرکز سایه سازان آوید  انواع سایبان اداری ، سایبان خودرو و... را با نصب به شما همراهان ارائه می نماید.

 

سایبان استخر باید چه شکلی باشد؟

شکل سایبان استخر در درجه اول به شکل و اندازه استخر بستگی دارد.. این مدل ها اکثراً بدون ریل هستند و معمولا  فقط برای محافظت از استخر کاربرد دارند  از طرف دیگر ، سایبان های بلند استخر به دلیل مسدود بودن ، در هر آب و هوایی امکان شنا را فراهم می نماید. به ویژه در مناطق برفی ، سایبان های گنبدی شکل مناسب می باشند  ، زیرا موجب می شود خود به خود برف به پایین بریزد.

 

قیمت سایبان استخر

 

سفارش سایبان استخر در کیفیت مناسب

در این مقاله با انواع  سایبان استخر آشنا شدید. برای خرید هر نوع سایبان استخری که مد نظر خود دارید می توانید با شرکت سایه سازان آوید ارتباط برقرار نمایید . این مرکز ارائه دهنده انواع  سایبان برقی  از جمله سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و… می باشد.

برای سفارش سایبان استخر در هر نوعی که مد نظر دارید کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : کاربرد سایه بان استخر,کاربردسایبان استخر,دربارهسایه بان استخر,سایهبان چادری,خریدسایه بان,خریهسایه بان چادری,خریدسایبان چادری,سایباندوطرفه,سایهبان دوطرفه


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN