09123688189
  • 2

سایبان خودرو

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1399/6/20 18:8:20

 

سایبان یکی از بهترین ابزارها برای محافظت کردن از وسایل های شما به شمار می رود. سایبان ها از جمله ابزارهایی می باشند که می توانید در هر مکانی و بدون داشتن هیچ گونه محدودیتی از آن ها بهره ببرید. یکی از سایبان هایی که به میزان زیادی توسط بسیاری از افراد در تمام جهان کاربرد دارد و مخاطبان بسیاری دنبال خود دارد، سایبان های خودرو می باشد که در زندگی انسان های امروزی در هر نقطه از جهان بسیار مهم و اثرگذار می باشد.

سایبان خودرو برای فصل های گرم سال در فضای بیرونی باغ ، ویلا و حیاط خانه مزیت بزرگ به شمار می رود .از سایبان خودرو می توان به عنوان آلاچیق نیز برای فصل های بهار و تابستان بهره مند شد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه مدل های مختلفی از سایبان خودرو به بازار ارائه می گردد.

به عبارتی سایبان خودرو یک سازه مدرن و لوکس  و یک طرح معماری می باشد  تا بتوانید در فضای باز یک پوشش زیبا برای خودرو داشته باشید. به طور معمول جنس این سازه ها  فولادی است که به واسطه ایجاد فوندانسیون بسیار مستحکم و پوشش نصب شده روی آن از ورق های پلی یوپان UPVC می باشد و به خوبی از بدنه خودرو شما در مقابل شرایط آب و هوایی  از جمله گرما و نور شدید آفتاب و بارش برف و باران و تگرگ  و یا سقوط اشیاء نگهداری می نماید.

روکش با کیفیت و بادوام این محصول ماندگاری خوبی دارد و به هیچ وجه با پوسیدگی، شکستگی یا سوراخ مواجه نمی شود همچنین از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار می باشد. سازه فولادی طراحی شده برای نصب این نوع از سایبان ها دارای شکل معماری خاص و زیبایی می باشد و یک المان معماری  جالبی را به محیط نصب در آن می بخشد که دارای جلوه ویژه ای است. این محصول علاوه بر کارایی، به زیبایی فضای حیاط بسیار می افزاید و شما می توانید از این زیبایی لذت ببرید.

اگر مجبور به پارک خودرو داخل حیاط منزل یا محوطه باز محل کارتان می باشید، پیشنهاد ما خرید این نوع سایبان است. تنها کافی است ابعاد و اندازه محل نصب را بدانید و یا از همکاران ما برای اندازه گیری در خواست کمک نمایید. این نوع از سایبان به واسطه سازه فولادی و پایه های مستحکم آن و شکل زیبای طراحی شده در آن و به دلیل نداشتن پایه مزاحم جهت پارک خودرو طرفداران زیادی دارد.

 

سایبان خودرو

 

مزایای استفاده از سایبان

 مناسب ترین راه چاره رهایی از اشعه آفتاب و استفاده از سایه ای شبیه سایه درختان استفاده از  سازه های فلزی سبک پارکینگ خودرو و ورق upvc، می باشد. همانطور که می دانید بارش برف و باران اسیدی، به مرور باعث تخریب رنگ بدنه خودرو خواهد شد. به همین جهت  سایبان پارکینگ خودروی شما بهتر است در عین حال که زیبا و سبک هست ، بتواند بصورت کامل پاسخگوی حفاظت از اتومبیل شما نیز باشد.

افراد می توانند با توجه به بودجه و نوع کاربرد سایبان مناسب ترین نوع سایبان را انتخاب و برای فضای بیرونی مغازه یا ساختمان خریداری کنند.یکی از ویژگی های خوب سایبان ها چاپ طرح یا لوگوی مورد نظر است که به عنوان تبلیغات برند و معرفی کسب و کار صورت می گیرد.

سایبان تبلیغاتی نمونه از سایبان های ثابت و متحرک است که برای مغازه و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد و به معرفی کسب و کار آن ها می پردازد.از ویژگی های مهم سایبان تبلیغاتی می توان به هزینه کم و تبلیغات دائم آن اشاره کرد.

برای ساخت سایبان خودرو و سایبان های برقی از متریال مختلف و مستحکم و بادوام استفاده می شود .تا در برابر زنگ زدگی و خورده شدن مقاوم باشند و طول عمرو مقاومت  بالایی داشته باشند. 

 

مزایای استفاده از سایبان خودرو

 

سایبان برقی خودرو

سایبان خودرو را  می توان هم از نوع کالسکه ای مجهز به موتور برقی وهم از نوع کالسکه ای با گیر بکس دستی تولید و وارد بازار کرد. به طور معمول این نوع از سایبان خودرو بیشتر برای مناطقی که فضای باز زیادی در اختیار مالکین قرار داشته باشد مناسب است زیرا این نوع سایبان همانند اتاقکی هستند که کل ماشین را تحت پوشش قرارمی دهد .نوع دیگر سایبان خودرو سایبان برقی خودرو می باشد که به دیواره حیاط منازل رول بولت و یا جوش می شود و همانند سقفی مطمئن سایه برای خودرو ها بوجود می آورد . و نوع دیگر سایبان خودرو مناسب برای خودروهای آفرود است که در این صورت سایبان به بدنه خودرو جوش می شود .

 

کاربرد سایبان خودرو :

همانطور که می دانید سایبان ها  مصارف زیادی دارند که از جمله آن ها عبارت اند از :

سایبان پارکینگ خودرو در منازل ، سایبان پارکینگ انواع ماشین سواری                         

سایبان مینی بوس و ماشین های نیمه سنگین ، سایبان انواع اتوبوس تک کابین و چند کابین

سایبان کامیون و ماشین های سنگین ، سایبان پارکینگ ماشین الات ساختمانی و راهسازی

سایبان آتش نشانی ماشین های تاسیساتی ، سایبان پارکینگ آمبولانس و خودرو های امدادی

سایبان پارکینگ موتور و خودروهای ترابری کوچک ، سایبان پارکینگ انواع وسائل نقلیه موتوری

سایبان خودرو از نظر جنس پوشش و سازه به چند دسته تقسیم می شوند که به این صورت می باشد که با در نظر گرفتن محیط مورد نظرتان می توانید یکی از انواع آن را انتخاب نمایید.

پوشش سایبان پارکینگ جدید پارچه می باشد. این سازه ها می توانند به خوبی از خودروی شما در برابر اشعه نور خورشید و شرایط آب و هوایی محافظت کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی شما می توانید با نصب موتور برقی بر روی این سازه ها، به صورت متحرک از آن ها بهره مند شوید. این قابلیت یک مزیت بسیار خوب دارد  آن هم این است که سازه های شما از استحکام و زیبایی بالاتری برخوردار خواهند شد؛ چون چنانچه  که شما به سایبان نیازی نداشتید می توانید آن را جمع نمایید و از آن در برابر شرایط آب و هوایی محافظت کنید. در ساخت انواع سایبان پارکینگ خودرو از متریال های مختلفی به کار گرفته می شود. این متریال ها با توجه به محیطی که قرار است در آن استفاده شوند  کارایی دارند که عبارت اند از:

سایبان فلزی با پوشش UPVC طرح نگین :

  • سایبان فلزی با پوشش UPVC  طرح فراز

  • سایبان فلزی با پوشش UPVC  طرح های سفارشی

  • سایبان فلزی با پوشش پلی کربنات

  • سایبان فلزی با پوشش ورق های فرم داده شده فلزی

  • سایبان پارچه ای (برزنتی)

کاربرد سایبان

 

مزایای استفاده از سایبان خودرو

این مدل از سایبان ها، اتومبیل را  از اشعه ماورا بنفش مضر، باران، گرد و غبار، برف، باد، شیره درخت و موارد دیگر به خوبی حفظ می نمایند . علاوه بر آن سایبان های خودرو از نظر تنوع بسیار زیاد هستند و برای تنظیم و استفاده ساده می باشند. این نوع سایبان ها دارای یک موتور برقی هستند که به راحتی روی خودرو متصل می شوند و قابلیت شارژ شدن را دارند که برای شارژ آن مدت زمان 3 تا 4 ساعت نیاز می باشد. دیگر ویژگی آن ها  دوامبالای باطری می باشد  و شما در مسافرت هم می توانید همراه خود داشته باشید.

از نظر مصرف بهینه انرژی مقرون به صرفه می باشد و شارژ را برای زمان زیادی نگه می دارد.استحکام بالایی دارد و از سقف و بدنه خودرو در برابر افتادن سنگ، برگ درختان و فضولات پرندگان محافظت می کند.ضمن اینکه این وسیله ضد سرقت بوده و دارای بندهای محکمی می باشد که درون آن از سیم استفاده شده است . این بندها بین درب ها جای دارند و پوشش مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است تا به بدنه ماشین آسیبی نرساند .همچنین سیم های درون بندها غیرقابل برش می باشند و دارای  امنیت بالایی می باشند  که شما با خیال راحت می توانید هر جایی که خواستید ماشین خود را پارک نمایید.

 

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یک محصول خاص و مدرن به شمار می رود تا در فضای باز بتوانید یک پوش زیبا برای خودرو خود داشته باشید. برای سایبان پارکینگ مجموعه زیبایی ازطرح ها وجود دارد که مشتری بر اساس سلیقه و نیاز خود می تواند آن را انتخاب کند. می توانید سایبان مورد علاقه خود را از میان طرح های زیاد ما انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نصب این وسیله بسیار حساب شده بوده و کلیه اصول ایمنی و استحکام و مقاومت سازه در آن رعایت می گردد و پایه های آن روی زمین فوندانسیون می گردد. سپس  پوشش سایبان پارکینگ  روی آن با اتصالات پیچ نصب می گردد. اما ارزش خارق العاده این محصول ایمن کردن خودرو و زیبای خاص و استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز در آن است. شما می توانید با داشتن آن نگران آسیب دیدن اتومبیل خود در هوای بارانی و برفی، در حیاط نباشید. این محصول علاوه بر کارایی، زیبایی فضای حیاط را چند برابر می کند و شما می توانید از این زیبایی لذت ببرید.

 

مزایا استفاده از سایبان پارکینگ

در برخی از ساختمان ها فضای لازم برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است معمولا همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می نمایند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان جالب نمی باشد. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

 

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ

 

مهم ترین ویژگی سایبان پارکینگ

بخش مهم در طراحی دکوراسیون محوطه درست مانند طراحی فضای داخل ساختمان باید جدی گرفته شود. هزینه زیادی برای نگهداری از فضای محوطه، آبیاری فضای سبز، کاشت گیاهان و زیباسازی فضای زندگی می شود. بدون تردید آلاچیق ها، سایبان حیاط و سقف پارکینگ هم روی دید محوطه تاثیر دارند. استفاده از متریال نامناسب، طراحی های غیر اصولی و پوشش سقف پارکینگ بی کیفیت تنها پول تان را هدر می دهد.  سایبان پارکینگ منازل شخصی دارای ویژگی های خاص هستند از جمله:

  • طراحی زیبای سقف پارکینگ به صورت اشکال هندسی خاص، منحنی و زاویه دار
  • فونداسیون مستحکم و فریم فلزی ضد زنگ
  • پوشش سقف پارکینگ یو پی ی سی یا سقف پلی کربنات و پلیمری
  • امکان طراحی دیواره برای پارکینگ های روباز

 

سایبان خودرو متحرک

معمولا این نوع سایبان ها فضای کمتری را را اشغال می کنند و از نظر زیبایی نیز محیط زیبا را به وجود می آورند و علاوه بر این محافظی بسیار مناسب برای خودرو خواهند بود.یکی از دغدغه های کسانی که ماشین دارند این است که چیکار کنم تا ماشین من همیشه تمیز و سالم بماند؟

 تنها کافیست از سایبان های متحرک برای ماشین بهره مند شوید تا از خراب شدن ماشین در برار گرمای تابسنان جلوگیری نمایید.سایبان ماشین که موجب تمیز و سالم ماندن ماشین شما  می گردد به عنوان آلاچیق نیز گزینه مناسبی خواهد بود. سایبان های ماشین علاوه بر اینکه در تابستان باعث جلوگیری از گرمای مضرر برای ماشین می گردد در زمستان نیز از یخ زدگی ماشین به خوبی پیشگیری می کند.البته در فصل زمستان نیز این پارکینگ ها به سالم ماندن بدنه و شاسی ماشین نیز کمک می کنند و از آن در برابر یخزدگی به خوبی محافظت می نمایند.

 سایبان خودرو متحرک

قیمت سایبان خودرو

سایبان پارکینگ یکی از اقسام مورد نیاز برای فضا های باز بوده که با توجه به گوناگونی فضا ها در انواع مختلف طراحی و عرضه می گردد.  سایبان خودرو هم به صورت دستی و هم به صورت برقی با ریموت، بسته به سفارش شما قابل اجرا می باشند.سایبان های پارکینگ همان طور که شکل های گوناگون دارند ، با توجه به مدل آن از تفاوت های زیادی برخوردار می باشند. وجود اتوماتیک بودن سایبان ها در قیمت سایبان پارکینگ تاثیر گذار می باشد.از پرفروش ترین و مهم ترین سایبان های تولیدشده،سایبان های خودرو می باشند.

پارچه سایبان در تعیین قیمت سایبان خودرو بسیار تاثیر گذار می باشد. جنس سازه، سایز و سطح پوشانندگی از عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت سایبان پارکینگ خودرو می باشد.استفاده از متریال مختلف با قیمت های مختلف نیز در قیمت سایبان ماشین تاثیرگذار هستند.به طور معمول قیمت سایبان برقی برای پارکینگ براساس موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • جنس روکش یا چادر سایبان
  • جنس سازه و متریال به کاررفته در سایبان
  • قیمت قطعات(موتودر و …)مورد استفاده در سایبان
  • مساحت سایبان و مقدار اجزا مورد نیاز
  • هزینه نصب و دستمزد

 

راهنمای خرید سایبان خودرو

در ابتدا قبل از تهیه سایبان باید  مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب  باید تهیه کنیم. به این صورت  می توان برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا استفاده ای چون  سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه باشد. این  موارد گفته شده هر کدام با توجه به شرایط و استفاده کاربر می باشد که قبل از خرید می تواند مشاوره بگیرد و در این رابطه اطلاعات کافی کسب کند. لازم به ذکر است  برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید می توانید با کارشناسان سایه سازان آوید ارتباط برقرار فرمایید تا در نهایت مناسب ترین محصول را با توجه به نیاز و شرایط خود تهیه فرمایید.این مرکز با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید انواع سایبان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایتبا کارشناسان ما تماس برقرار فرمایید.

 

 

برچسب ها : استفاده سایه بان,کاربردسایه بان,کاربردسایبان,استفادهسایبان,خریدسایبان پارکینگ,خریدسایبان حیاط,خریدآفتابگیر,راهنمایسایبان,راهنمایسایه بان,سایهآوید


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN