09123688189
  • 2

چرا سایبان پارکینگ مهم است

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/6/22 0:50:24

افرادی زیادی هستند که بر حسب شرایط کار یا  علاقه  دوست دارند در گرمای خورشید و روشنی روز به انجام فعالیت خود بپردازند و از روزهای آفتابی لذت ببرند ؛ اما گاهی همین گرما و تابش بی وقفه ی آفتاب، می تواند آزاردهنده نیز باشد به خصوص برای خودرو که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار می گیرد. بنابراین داشتن وسیله ای به نام سایبان خودرو آن هم از نوع متحرک می تواند این نگرانی را رفع کند.

محافظت از خودرو در برابر عناصر هوای خارجی بسیار اهمیت دارد و مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است. برای حفظ شرایط خودروی شما برای سال ها، فکر کردن در مورد محافظت از آن حائز اهمیت می باشد. باید در زمینه محافظت از خودرو سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد  تا عملکرد خودرو بدون وقفه انجام گیرد. سرپناه و سایبان خودرو معمولاً بهترین لوازم جانبی برای محافظت یکپارچه از اتومبیل شما می باشد. مواردی چون پرتو های شدید خورشید و آسیب ناشی از باران باعث خراب شدن اتومبیل شما می گردد. این به شدت بر  اتومبیل شما تأثیر می گذارد. برای درک معنای سایبان پارکینگ، محافظت ویژه خودرو در برابر عوامل جوی خارجی می باشد. معمولاً این نوع سایبان پارکینگ در قسمت بالای خودرو نصب می شود. محافظت فوق العاده در برابر شرایط آب و هوایی خارجی، محافظت اتومبیل شما تضمین خواهد شد.

برای هر کدام از ما این مشکل پیش آمده که ماشین خود را در پارکینگ بدون سقف و یا حیاط پارک کنیم. پارک کردن ماشین در محیط های بدون سقف مشکلات زیادی به همراه دارد که از جمله مهم ترین آنها گرم شدن ماشین در فصول گرم و صدمه دیدن بدنه ماشین و یا موتور ماشین می شود.راه های زیادی برای مواجعه با این مشکل وجود دارد اما راه آسان سریع استقاده از سایبان upvc است. سایبان ماشین از برخورد نور مسقیم آفتاب با ماشین جلوگیری می کند و از گرم شدن ماشین جلوگیری می کند.

 

چرا سایبان پارکینگ مهم است

 

انواع سایبان پارکینگ

اسکلت سایبان از یک پروفیل آهنی است که از  روکش کروم یا پروفیل استیل برخوردار می باشد. برای نصب آن نیز از کابل های مقاوم فولادی همراه با پیچ و مهره فولادی استفاده می شود.

سایبان فلزی

یکی از پر کاربردترین نوع سایبان پارکینگ، همان سایبان فلزی می باشد که دارای یک پوشش یو پی وی سی است.

سایبان متحرک

دومین نوع سایبان پارکینگ سایبان متحرک است که نوعی سایبان ماشین به شمار می رود . این نوع سایبان نسبت به سایبان های معمولی فضای کمتری را اشغال می کند و یک محافظ عالی و پرکاربرد برای ماشین شما به حساب می آید. استفاده از سایبان های متحرک برای جلوگیری از خراب شدن ماشین در معرض آفتاب و گرما ایده بسیار خوبی می باشد.

پوشش پارچه ای سایبان پارکینگ

متریال پارچه ای که برای سایبان پارکنیگ اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد باید به نحوی نور خورشید را انعکاس دهد. به این ترتیب زیر سایبان پارکینگ خنک می ‌شود و اتومبیل از گرمای ایجاد شده و اشعه های مضر نور خورشید حفظ می کند.

جنس مورد استفاده ما در سقف پارکنیگ، پارچه کششی با الیاف پلی استر است که در ساخت پارکینگ چادری ماشین به کار برده می‌شود. در سایبان خودرو از اتصالات فولادی برای پشتیبانی از پارچه کششی مصرف  می شود که استحکام بالایی به سازه می دهد . یکی از ویژگی های سازه چادری پارکینگ Anti- UV بودن پارچه مورد استفاده در این سقف های چادری است.

 

مزایای سایبان پارکینگ

 

عملکرد سایبان پارکینگ چگونه است؟

ممکن است شما نیز بعد از شنیدن نام سایبان پارکینگ کنجکاو باشید تا بدانید چگونه کاربرد دارد. در ابتدا باید بدانید که برای نصب سایبان پارکینگ به یک تکه گاه نیاز می باشد که این تکه گاه می تواند یک  دیوار باشد یا حتی دیوار کاذب یک ساختمان باشد تا بتوان سایبان ماشین برقی را بر روی آن نصب نمود.

شما بعد از اینکه تکه گاه سایبان پارکینگ را بر روی دیوار مناسب مشخص نمودید، نیرو های شرکت سایبان خودرو وارد عمل می گردند. این افراد در مدت یک روز سایبان پارکینگ را برای شما نصب می نمایند. البته در برخی از موارد بعضی از افراد برای کاهش هزینه ها خودشان برای نصب سایبان ماشین اقدام می کنند، اما بهتر است بدانید که احتمال اشتباه نصب کردن آن ها نیز غیر ممکن نخواهد بود  پس بهتر است این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید.

در مرحله آخر که فعالیت نصب سایبان پارکینگ به اتمام رسید  .نیرو های فرستاده شرکت ، اطلاعات لازم در رابطه با  چگونگی استفاده از سایبان را به شما می دهند تا شما بتوانید روش استفاده از آن را بدون مشکل انجام دهید. برای باز و بسته کردن سایبان پارکینگ در صورت برقی بودن تنها لازم است  ریموت مربوطه را به سمت سنسور سایبان بگیرید و دکمه ی مربوط به باز و بسته شدن را فشار دهید تا به آسانی انجام گیرد.

 

مزایای استفاده از توری سایبان برای پارکینگ

امروزه بسیار در حیاط خانه ها یا پارکینگ پارک ها و فضاهای باز دیده ایم که از توری سایبان پارکینگ برای مسقف کردن این مکان ها مصرف می نمایند. در واقع در بسیاری از مواقع توری سایبان ماشین جای انواع برزنت ها را گرفته اند.

همانطور که می دانید  یکی از راه های جلوگیری از تابش خورشید به ماشین ها مسقف کردن پارکینگ های خانگی و عمومی می باشد. امروزه در برخی از فضاها از توری سایبان پارکینگ برای این منظور استفاده می نمایند. این کار مزایایی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

 

  • قیمت توری سایبان پارکینگ اولین مزیت استفاده از این محصولات می باشد . زیرا برخورداری از قیمت مناسب آن ها سبب می شود خرید آن ها برای همه اقشار جامعه امکان پذیر باشد.
  • میزان سایه افکنی متفاوت توری های سبز سایبان دیگر مزیت این وسیله می باشد که بتوان از انواع آن ها نسبت به مناطق آب و هوایی متفاوت بهره مند شد.
  • تولید توری های سایباندر ابعاد و متراژهای مختلف و به صورت رولی و متری، استفاده از آن ها را برای افراد راحت تر کرده است.

قیمت سایبان پارکینگ

یکی از مهم ترین معیار ها برای خرید یک سایبان موضوع قیمت می باشد. هزینه یک سایبان با توجه به ویژگی های آن متفاوت است و بستگی به علل خاصی دارد.

در واقع به طور معمول قیمت سایبان پارکینگ با توجه به موارد زیر تعیین می شود:

  • جنس روکش یا چادر سایبان
  • جنس سازه و متریال به کار رفته
  • قیمت قطعات به کار رفته داخل سایبان مانند موتور و …
  • مساحت سایبان
  • هزینه نصب و دستمزد

مشخصات سایبان پارکینگ

مشخصات سایبان پارکینگ خودرو

یکی از دلایل طرفداران سایبان های برقی در فضای باز و حیاط ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری ، تفریحی و گردشگری به عنوان سایبان پارکینگ خودرو می باشد  که محافظ خوبی برای خودرو و سایر وسایل موجود در فضای باز محسوب می شود. سایبان پارکینگ خودرو ، خودروها را در برابر تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده باران و برف در فصل های مختلف  حفظ می نماید.

نکات مهم در انتخاب سایبان پارکینگ

برای انتخاب سایبان پارکینگ خوب باید به نکات مهمی دقت کرد ، یکی از این نکات پوشش سایبان خودرو می باشد. پوشش سایبان خودرو انواع مختلفی دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند اما با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشورمان توصیه می شود از پوشش سایبان UPVC استفاده نمایید .

نکته بعدی  استحکام سازه و اسکلت سایبان پارکینگ  می باشد ؛ زیرا در صورتی که استحکام سایبان پارکینگ به اندازه کافی نباشد ممکن است در شرایط بد جوی تعادل خود را از دست‌ داده و موجب وارد شدن خسارت به خودرو پارک شده در زیر سایبان گردد.

موضوع بعدی که باید به آن توجه زیادی کرد  پوشش رنگ سایبان پارکینگ خودرو می باشد. بهترین نوع رنگ برای سایبان، رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می باشد. چرا که از عمر مفید و بالا برخوردار بوده  و در مرور زمان تغییر رنگ و ماهیت نخواهد داد  و از جهتی  مانع پوسیدگی و زنگ زدن قسمت ‌های فلزی سایبان می گردد.

موارد دیگری نیز در زمان انتخاب سایبان پارکینگ حائز اهمیت می باشد مباحث فنی و طراحی و ساختاری آن هست  و بهترین راه برای اینکه بدانید تمام موارد به‌خوبی و با دقت در نظر گرفته‌ شده است خرید و سفارش سایبان پارکینگ خودرو از شرکت‌های معتبر و بهنام می باشد.

 

نصب و اجرا سایبان پارکینگ

 

نصب و اجرای سایبان پارکینگ خودرو

همان قدر که طراحی و ساخت سایبان پارکینگ حائز اهمیت می باشد ، در هنگام نصب و راه اندازی سایبان های برقی و ثابت نیز باید دقت و حساسیت  بالایی استفاده شود.

بسیاری از سیستم های برقی در زمان مراحل تولید سایبان برقی ،نصب و اجرای آن کیفیت محصول را تضمین می نمایند. مشاورین و کارشناسان سایه سازان آوید شما را در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و سایبان دستی ،سایبان چتری، سایبان خودرو و ... راهنمایی می کنند تا در نهایت بهترین و مناسب ترین سایبان را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید.کیفیت سایبان پارکینگی از لحاظ عملکرد و شکل ظاهری سایبان به مهارت و تجربه شرکت سازنده  ارتباط دارد..

 در نهایت  جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه خرید سایبان پارکینگ خودرو می توانید با مشاورین و کارشناسان ما با مراجعه به وبسایت در ارتباط باشید،همکاران ما در سایه سازان آوید همواره آماده  پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

 

برچسب ها : سایه بان پارکینگ,سایهبان خودرو,خریدسایه بان,فروش سایه بان,سایه بان خانه,سایه بان منزل,سایه بان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN