09123688189
  • 2

سایبانUPVC

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/6/17 0:13:48

سایبان یک سقف ثابت یا جمع شونده می باشد که به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شود و در منازل، اماکن تجاری پرکاربرد می باشند. با استفاده از سایبان ها می ‌توانید از فضای مدنظر خود از جمله تراس، بالکن، پارکینگ های بدون سقف، با کنترل میزان نور آفتاب یا محافظت در زمان بارش لذت زیادی به دست آورید. ناگفته نماند که سایبان ‌ها یک اثر هنری نیز به حساب می آیند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از پارکینگ، بالکن، تراس، استخر، رستوران، تالار، ویلا، هتل…. نمایی زیبا می ‌دهد.  سایبان معمولا  از کرباس تشکیل شدهه اند که با فیبر اکریلیک، رشتهٔ پلی‌استر یا پنبه بافته شده‌است .

در واقع این نوع روکش ها به عنوان  یک محافظ در مقابل نور خورشید برای اثاثیه منزل به حساب می آیند. این حفاظت منجر می شود تا رنگ قالی ها ولوازم خانگی در اثر نور شدید خورشید تغییر نداشته باشد. ایجاد فضا یکی دیگر از نکات مثبت می باشد، در صورت نداشتن فضایی برای استفاده از محیط بیرون خانه یا ایجاد یک پاسیو زیبا می توانید از سایبان استفاده نمایید و یا حتی به راحتی آلاچیقی کوچک جهت نشستن و دورهمی های خانوادگی  ایجاد کنید.

  • راحتی کودکان شما هنگام بازی در فضای باز
  • ایجاد سایه خنک و هوایی بهاری و مطبوع و کاهش دمای هوا تا ۱۵ درجه سانتیگراد
  • کاهش مصرف انرژی
  • امنیت
  • سلامت محیط و سلامت جسمی

 

 

سایبان پلی یوپان

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

کاربرد سایبانUPVC

همه ما از وجود ویتامین دی در نور خورشید و نیاز بدن به آن  به خوبی مطلع می باشیم .ولی در برخی موارد نور مستقیم و آزار دهنده آفتاب از بین برنده  آرامش انسان می شود. ساخت بناها و ساختمان هایی با سقف های قابل انعطاف از زمان های قدیم رایج بوده و ابنیه های تاریخی ای وجود دارد که از سقف بازشونده و جمه شونده برخوردار بودند، از چادرهای تئاترهای رومی گرفته تا انواع چادرهای عشایر به نوعی سقف ها و سایبان های بازشونده محسوب می گردند.

این سایبان ها از تابش مستقیم نور آفتاب پیشگیری به عمل می آوردند  و این امکان را فراهم می کند که از فضاهای بیرونی در روزهای آفتابی و گرم نهایت استفاده را ببرید. امروزه و با گسترش استفاده از فضاهای آزاد از جمله ویلاها، هتل ها، بالکن ها و تراس ها استفاده از سایبان بسیار شایع شده است. سایبان ها و سقف های جمع شونده در طرح ها و رنگ های مختلف و با انواع پارچه طراحی و ارائه می شود.

سایبانupvc این روزها تبدیل به یکی از متریال محبوب در سطح جهانی گردیده است که بی تردید ویژگی ‌های بهتری نسبت به ورق های پلی وینیل کلراید یا PVC دارد. ورق‌ها در برابر حرارت مقاومت بیشتری از خود نشان می ‌دهند و از سویی  پایداری رنگ آن ها در برابر امواج ماورای بنفش یا UV به ما کمک می ‌کند که بتوانیم به راحتی برای قسمت ‌های مختلف ساختمان خود از آن ها بهره مند شویم. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

 

کاربرد سایبان پلی یوپان

 

مزایای سایبانUPVC

شرکت سایه سازان آوید به عنوان ارائه دهنده ورق ­های upvc با رنگ سفید و استابیلیزر آلمانی دارای آنتیUV مقاوم در برابر اشعه آفتاب می باشد. این ورق از جنس upvc می باشد که برای نصب بروی سایبان پارکینگ، سایبان اداری و کلا سازه های قوسی به هر قوس قابلیت اجرا و نصب دارند.  این ورق ها انتی یو وی دارند و در برابر آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. عرض این ورق ها 20 سانتیمتر و به هر طول دلخواه قابل تولید می باشد.

طراحی و ساخت محصولاتی با ورقupvc در صورتی که  بر اساس ویژگی های فنی این متریال باشد ، می تواند موجب به پدید آمدن فرم های خاص و ویژه ای شود . به عنوان مثال با در دست داشتن ویژگی هایی چون وزن، مقاومت کششی و فشاری ، مقاومت برشی ، پیچشی و ... می توان حداکثر طول مجاز بر اساس تعداد پایه ها و میزان کنسول شدگی را در نظر گرفت  و بر اساس آن دست به طراحی زد .

این ورق ها در مقابل آسیب هایی که ناشی از فشار و ضربه می باشند نمره قبولی دارند. ورق پلی یوپان علی رغم باور عمومی از پلیمرها، از مقاومت فشاری و ضربه ای مناسبی برخوردار می باشند.

 با توجه به مقاومت کششی مناسب و برگشت پذیری عالی ورقupvc، فارغ از مشخصات بدست آمده در محاسبات سازه، می توان از شبکه تیرریزی با فاصله تا 1 متر برای نصب ورق یو پی وی سی مصرف نمود. این مزیت عالی، منجر می گردد تا وزن آهن آلات مصرفی و زمان اجرای آن در این بخش تا حد بسیار قابل توجهی کمتر باشد  که به تبع آن هزینه های ریالی پروژه نیز کاهش چشم گیری خواهد داشت.

 

سایبان

ساخت سایبان با استفاده از پوشش پلی یوپان یا دیگر پوشش های از این دست نظیر پوشش یو پی وی سی سبب می شود شما بتوانید سایبان قوس داری بسازید که علاوه بر استحکام بالا، سبک نیز هست، این نوع پوشش به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی داخل آن ها، دارای عمر بالایی می باشند و به همین دلیل کاربرد بیشتری دارند. همانطور که می دانید خاصیت پلاستیک به دلیل حجیم  و سبک بودن آن، جذب صوت است که این بدان معناست که شما می توانید سایبانی بسازید که صداهای اطراف را نیز کاهش دهد.

 

مزایای ورق upvc

یکی از ویژگی های مهم پوششupvc ضریب پایین انتقال دما به سطح زیر پوشش می باشد، که این امر به حفظ رنگ بدنه خودرو در برابر تابش نور خورشید کمک کرده و باعث ایجاد سایه خنک برای افراد می باشد.

  • تحمل بار زنده
  • تحمل بار برف و اجسام
  • قابلیت قوس پذیری بالا که باعث ایجاد زیبایی و خلاقیت در طراحی سازه سایبان ها توسط طراحان می شود.
  • سبک بودن ورق های upvc از دیگر مزیت های این پوشش می باشد، بطوری که وزن برمتر مربع ورق پوششی ۳۸۰۰۰گرم بر مترمربع می باشد.
  • مقاوم در برابر پوسیدگی
  • قابلیت نصب سریع
  • آب بندی کامل (بدلیل شکل ظاهری مقطع پوشش و نحوه نصب آن)
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل باد
  • قابلیت جذب بالای صدا (عایق صوت)
  • شعله پذیری بسیار پایین، تحمل حرارتی بسیار بالا (25- تا 75+ سانتیگراد)
  • وزن مخصوص بسیار پایین (کمتر از 4 کیلوگرم بر متر مربع)

به طور کلی  این نوع ورق های پوششی، با نام ورقupvc، پلی پانل نیز در بازار معرفی می شوند. نصب ورق یو پی وی سی و نصب انواع پوشش سایبان و نصب سقف سایبان از دیگر خدمات این مجموعه می باشد .
 پوششupvc دارای تنوع رنگی نیز از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد ، اما استفاده از ورق های رنگی (به جز سفید) به علت  عدم پایداری رنگ و قیمت بالاتر توصیه نمی گردد.

 

مزایا سایبان پلی یوپان

 


   در آخر  :

شرکت سایه سازان آوید به عنوان مرکز ارائه دهنده ورق های یو پی وی سی ورق UPVC و طراحی و اجرا کننده انواع سازه های سقف سبک با سایبان upvc (انواع سایه بان، سایبان پارکینگ، سایبان خودرو، سایبان ماشین، سایبان حیاط و سایبان صنعتی، سایبان اداری، سوله سبک و کانکس و.... به عنوان یک مرکز معتبر می باشد. شما می توانید برای سفارش و یا  کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایه بان,روکش,پلییوپان,ویتامیندی,سایهبان پلی یوپان,مزایایسایه بان,ورقپلی یوپان,UPVC,آببندی,پوششسایه بان,پوشش UPVC,شرکتسایه سازانآوید


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN