09123688189
  • 2

سایبان یوپی وی سی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/5/19 11:4:57

ورق یو پی وی سی ( ورق UPVC )  یکی از بهترین مصالح موجود برای پوشش سایبان های سبک محسوب می شود. برای ساخت انواع سایبان در فضاهای مختلف مانند خانه ها ، محوطه های اداری ، باغ ها و ... علاوه بر پایه و سازه اصلی سایبان به مصالح دیگری جهت پوشش نهایی نیازمند خواهیم بود .به طوری که این پوشش بعد از برپایی سازه ، بر روی آن قرار بگیرد و نیاز های ما از سایبان را برطرف کند . این پوشش می تواند از انواع مصالح  از جمله ، مصالح چوبی ، پارچه ای ، فلزی و مصالح نوینی مانند کامپوزیت و ورق یو پی وی سی ( ورق UPVC ) تهیه و نصب گردد.
پوشش نهایی سایبان باید دارای ویژگی های خاصی باشد . ورق یو پی وی سی ( ورق UPVC ) از جمله مصالحی می باشد که ویژگی های خاص آن موجب می گردد سایبان های ساخته شده از این متریال ، دارای مزایای متعددی نسبت به دیگر انواع سایبان باشد .
از جمله این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره نمود :

 

سایبان یو پی وی سی

 

جنس سایبان ماشین

جنس ورق استفاده شده برای سایبان پارکینگ  بر روی عملکرد نهایی آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. متریال و مواد اولیه مختلف از زمان‌ های قدیم تا امروز برای  ساخت سایبان کاربرد دارد. به مرور زمان بسیاری از ایرادات و مشکلات مربوط به محصولات مختلف برطرف شدند تا بتوانیم به محصولی مناسب و استاندارد که ویژگی‌ های لازم را داشته باشد برسیم. امروزه ورق یو پی وی سی  گزینه بسیار مناسبی برای سایبان حیاط، سایبان پارکینگ اداری، دیوار کرکره‌ای و… محسوب می شود. یکی از بروز ترین محصولاتی  که در سایه سازان آوید تولید می شود  ورق UPVC می باشد که در صنعت تولید سایبان حیاط، پارکینگ و تولید سقف و دیوار کاذب پر کاربرد می باشد. این محصولات نسبت به سایر مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت سایبان مانند ورق گالوانیزه، ایرانیت و… مزایای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. شناخت بهتر این محصولات قطعا به شما کمک می کند که در زمان خرید آن ها تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

 

سایبان

استفاده از ورق با پوشش یو پی وی سی به انگلیسی UPVC درسایبان موجب سبکی کار می شود که این امر خود سبب نیاز بودن سازه سبک تر و در نتیجه هزینه کمتر برای ساخت چهارچوب سایبان است.

 

سایبان پارکینگ ماشین با پوشش UPVC

با توجه به مشخصات و خصوصیات سایبان خودرو با پوشش UPVC می توان گفت که جزو برترین و مناسب ترین سایبان های ثابت حال حاضر می باشد. این سایبان تقریبا با تمام شرایط آب و هوایی کشورمان سازگار بوده و با توجه به تنوع طرح ها و رنگ ها مورد توجه بسیاری از افراد و سازمان ها قرار می گیرد.

 

مشخصات پوشش UPVC سایبان پارکینگ ماشین

ورق های مورد استفاده در سایبان پارکینگ خودرو  از جنس UPVC درجه یک از برند های معتبر و مطرح ایران تامین می شود. این پوشش ها به علت  مقاومت بالا و خم پذیری مناسبی که دارند برای کاربری سایبان ماشین بسیار مناسب هستند و در مقابل بارش باران و برف مقاومت خود را از دست نداده و به خاطر وجود مواد UV در متریال اصلی آن در مقابل تابش نور خورشید نیز از مقاومت و عمر بالایی برخوردار می باشند.

 

مشخصات سایبان upvc

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

ویژگی های سایبان یو پی وی سی

پوشش های upvc نسل جدید پوشش انواع سقف ها هستند. پوشش هایی  به شکل پروفیل هایی که دارای عرض 20 سانتیمتر و طول 6 متر.8 متر.12 متر  می باشند.پوشش upvc قابلیت انعطاف پذیری خاصی می باشند و از مقاوتی دائمی نسبت به شکستگی . پوسیدگی و برشی برخوردار می باشد. پوشش upvc نسبت به انواع آب و هوا و همچنین عوامل جوی و عوامل غیر طبیعی مقاومت بالایی را دارا هستند.

مشخصات فیزیکی همچون مقاومت در برابر دما تا حدود 85 درجه سانتیگراد، درجه حرارت نرمی تا حدود 75 درجه سانتیگراد، سختی به میزان 70 راکول، تحمل فشار قابل اطمینان 30 اتمسفر، مقاومت کششی 35 مگاپاسکال و میزان جذب آب 2 میلیگرم بر هر سانتیمتر مربع در روز از جمله پارامترهای بسیار مناسبی می باشند که در سایبان های پی وی سی را در مقایسه با سایبان های با پوشش های دیگر متمایز می کند

 

مزایای سایبان یو پی وی سی به پوشش های دیگر

 

  • برخورداری از ظاهر بسیار زیبا، متصل و یکپارچه
  • دارای وزن بسیار مناسب حدود 5 کیلو گرم در متر مربع
  • توانایی مقاومت بالا و تغییر ندادن فرم ورق در هنگام نصب و پس از نصب
  • عدم جذب آب و پس از نصب کاملا آب بند هستند
  • در برابر شرایط نامساعد جوی و بلایای طبیعی مقاومت بالایی دارند
  • انعطاف پذیری مناسب و قابلیت برش و نصب به اشکال متفاوت
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی
  • قابلیت نصب در تمام مناطق کشور
  • امکان بازیافت و با محیط زیست سازگار می باشد
  • توانایی زیاد در تحمل بار برف
  • وزن کمورق یو پی وی سی نسبت به دیگر پوشش های موجود باعث عملکرد هر چه بهتر سازه ای سایبان می گردد . از آن جا که برخی سایبان ها به صورت طره ای و یکطرفه طراحی می گردند ، وزن کم این متریال موجب کاهش بار مرده سازه گشته و باعث می شود سایبان عملکرد سازه ای بهتری داشته باشد . 
  • سفید و براق بودن رنگ پوشش سایبان خودرو باعث انعکاس کامل نور خورشید و گرمای آن می شود که این امر موجب کاهش دمای هوای زیر سایبان و در نتیجه داشتن یک سایبان خنک می شود.

شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید 09123688189

تعمیر و نگهداری آسان سایبان یو پی وی سی

انجام سرویس‌ های مختلف و مورد نیاز در طول زمان، یکی از پارامترهای مهم این است که در زمان انتخاب سایبان پارکینگ یا حیاط منزل باید به یاد داشته باشید. سختی بالای سایبان UPVC نسبت به سایر محصولات مشابه دلیل می باشد که موجب شده  سایبان در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی را به نمایش بگذارد.ضمن اینکه  در صورتی که قسمت‌ هایی از این محصولات آسیب دید و نیاز به ترمیم یا تعمیر داشت، به راحتی این فعالیت‌ ها انجام پذیر می باشد. 

 

نصب سایبان یو پی وی سی

 

قیمت سایبان یو پی وی سی

قیمت در زمان خرید هر محصولی یکی از موارد مهم می باشد که خریدار به آن توجه دارد . ورق یو پی وی سی مورد استفاده برای ساخت سایبان خودرو و… علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب هم دارد. در نتیجه در سال های گذشته بسیاری از افرادی که قصد احداث سایبان حیاط منزل یا سایبان خودرو را دارند، از این محصول استفاده می کنند.

ضمن اینکه سایبان UPVC از نظر شکل از تنوع بالایی برخوردار می باشند. این باعث شده که مشتریان قبل از خرید بتوانند با در نظر گرفتن ویژگی‌ های ساختمان یا دکوراسیون فضای بیرونی خود، ورق UPVC مورد نیاز را انتخاب نمایند. لازم به ذکراین نکته  می باشد که به دلیل زیبایی و مدرن تر بودن این سازه طرفداران این محصول بیشتر بوده و مخاطبان بیشتری دارد.

 

عمر مفید و ماندگاری بالا ( ورق upvc )

 

محصولات پلیمر به تنهایی در برابر نور خورشید  از پایداری ضعیفی برخوردار هستند ، زیرا که استفاده از پایدار کننده های آنتی یو وی ( ANTI UV )  موجب افزایش عمر مفید و ماندگاری بالا و نیز تثبیت رنگ آن در مقابل اشعه فرا بنفش نور خورشید نیز می شود که در این صورت می تواند شاهد افزایش عمر 50 ساله ورق یو پی وی سی ورق upvc باشید.

عملکرد های مناسب سایبان پی وی سی در شرایط مختلف آب و هوایی نیز همیشه تحسین همگان را برانگیخته است. استفاده از پوشش یو پی وی سی به همراه لایه انتی یو وی و بر ضد اشعه مضر افتاب در عین اینکه سایه همیشه خنکی را در زیر سایبان پی وی سی  ایجاد می کند  بلکه از دوام  و مقاومت خیلی مناسبی در رویارویی  با افتاب سوزان مناطق گرم  ایجاد می کند. شاخص بسیار مناسب درصد ازدیاد و یا کاهش طول به وسیله گرما و یا سرما در این ورق ها فاکتور بسیار مفیدی در بهینه بودن پوشش های یو پی وی سی در ساخت سایبان پی وی سی می باشد. در سال های اخیر استقبال کارفرمایان به علت ویژگی های  مناسب و دوام های زیاد سایبان های پی وی سی به علت استفاده از این نوع پوشش ها در پوشش سقف سازه بسیار چشمگیر رشد کرده است.
همچنین ویژگی  خود پاک شوندگی مناسبی این نوع پوشش ها ، آن ها را در دسته متفاوتی قرار داد است. این عامل هزینه های  حفظ و نگهداری  را توسط کارفرمایان و مشتریان محترم بسیار کاهش داده است. این پوشش ها اساسا در مقابل گرد و خاک و غبار مقاومت مناسبی از خود بروز می دهند و معمولا گرد و عبار کمی بر روی ان ها می نشیند ولی  همین گرد و غبار اندک نیز پس از مواجه با بارش باران بسیار تمیز گشته و همانند روزهای ابتدایی نصب سازه سایبان پی وی سی به نظر می رسد.

 

خرید ورق سقف UPVC  و کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری

با خرید ورق سقفUPVC شما از مشکلات هزینه های مرسوم تعمیر و نگهداری سالانه رها خواهید شد. به دلیل برخورداری این ورق ها از طول عمر بالا ،به طور میانگین این ورقرها بین 30 تا 50 سال دوام خواهند داشت .

 

 

استفاده از طیف رنگی گسترده با خرید ورق سقفUPVC :

به دلیل تنوع رنگی گسترده این ورق ها شما می توانید با استفاده از از ورق شیروانی UPVC از رنگ بندی متنوع آن ها بهره مند شوید.این ورق ها علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد از مزئیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. این ورق ها به دلیل  داشتن قابلیت ضد اشعه بودن نور خورشید را منعکس می نمایند. همین موضوع موجب  می شود که گرمای ناشی از تابش نور خورشید به سطح زیرین سقف انتقال یابد و هزینه های سیستم سرمایشی را در فصل های گرم سال به میزان زیادی کاهش دهد .

از دیگر فوایدی که این ورق ها دارند این نکته است این ورق ها بر خلاف ورق های گالوانیزه در مقابل رطوبت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند . همین موضوع موجب شده تا طول عمر این ورق ها بیش از پیش افزایش یابد.

 

قیمت سایبان یو پی وی سی

 

قیمت سایبان upvc

 برای بدست اوردن قیمت ها تنها لازم است تا با شرکت سایه سازان آوید تماس برقرار نمایید. تفاوت قیمت ها در  جنس سایبان، کیفیت و میزان واسطه گری در این عرصه بستگی دارد. این مجموعه سعی دارد تا  با حذف واسطه ها به صورت مستقیم با مواد مرغوب و با بهترین قیمت سایبان  مورد نظر شما را  به دست شما عزیزان برساند.

سایه سازان آوید تولید کننده انواع سایبان پارکینگ اداری، سایبان کارواش، سایبان بالکن، سایبان ریلی، سایبان تمام هوشمند، سایبان پایه یک طرفه ،سایبان خرپا، سایبان بیمارستان ،سایبان دانشگاه، سایبان باغ ویلا و سایبان خانگی به طور  حرفه ای می باشد . سایبان پارکینگ و سایبان ماشین این مجموعه  دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت عالی می باشد. سایبان های پارکینگ و سایبان های خودرو به صورت ضد حریق و پوشش UPVC تولید و برای مقابله با آفتاب, باران و برف طراحی و تولید می گردد. اسکلت سایبان پارکینگ و خودرو به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تحمل بار بسیار سنگین را دارند . حذف پایه جلو و در طرح های متفاوت قابل اجرا می باشد.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : ورق UPVC,خریدورق یو پی وی سی,خریدورق upvc,کامپوزیت,سایهبان ماشین,سایبانماشین,سایهبان خودرو,سایهبان پارکینگ,سایبانپارکینگ


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...

ثانی

6/26/2023 10:54:15 PM
سلام سایبان یوپی وی سی به متراژ ۳۰ مترمربع صرفا با دو پایه در یک طرف به ابعاد ۶×۵ متر با کلیه وسایل و رنگ آمیزی و اجرا توسط پیمانکار چقدر در میاد ؟ حداقل قیمت و قیمت نهایی ؟ ممنونم

رسول اخگر

5/7/2023 1:07:09 PM
سلام لطفا لیست قیمت ها را ارسال کنید

نخعی

7/5/2022 10:20:30 PM
سلام سایبان یوپی وی سی به متراژ ۳۰ مترمربع صرفا با دو پایه در یک طرف به ابعاد ۶×۵ متر با کلیه وسایل و رنگ آمیزی و اجرا توسط پیمانکار چقدر در میاد ؟ حداقل قیمت و قیمت نهایی ؟ ممنونم

نخعی

7/5/2022 10:17:03 PM
سلام سایبان یوپی وی سی به متراژ ۳۰ مترمربع صرفا با دو پایه در یک طرف به ابعاد ۶×۵ متر با کلیه وسایل و رنگ آمیزی و اجرا توسط پیمانکار چقدر در میاد ؟ حداقل قیمت و قیمت نهایی ؟ ممنونم

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN