09123688189
  • 2

سایبان

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/4/24 13:4:4

امروزه سایبان ها از جمله لوازم مفید به شمار می روند که در کنار این مزیت به عنوان یک پوشش بیرونی استفاده می شود اما پرونده کاربرد این وسیله اینجا بسته نمی شود چرا که از کاربرد های مختلفی برخوردار می باشد. سایبان باعث زیبایی محل مورد نظر می شود اما کاربرد اصلی آن نمی باشد ، ضمن اینکه این وسیله نقش عمده ای برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید  بر عهده دارد که همانند یک کاور عمل می نماید .بنابراین می توان گفت امروزه یکی از پر کاربرد ترین سازه ها به شمار می رود.

 

سایبان از گذشته تا به امروز کاربرد زیادی در زندگی بشر دارد ، در گذشته با شکل ساده و ابتدایی برای حفاظت انسان و دیگر لوازم در برابر نور خورشید مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه با کاربرد های بیشتر و شکل و مدلی مدرن تر مورد استفاده قرار می گیرد مانند : گرد و خاک و بارش‌‌های برف و باران و ایجاد سایه‌ای ایمن در مقابل این امور، در واقع سایه ‌بان‌ها سقف‌های ثابت یا جمع شونده‌ای و متحرکی هستند که به دیوارهای بیرونی و قسمت‌های خارجی یک مکان اتصال یافته اند.

 

امروزه سایبان ها با طراحی های هنرمندانه موجب ایجاد زیبایی در مکان مورد نظر می گردد ،این محصولات قابلیت نصب در هر مکان و فضایی دارند . امروزه بشر برای گذراندن اوقات فراغت از سایبان برای ایجاد تفرجگاه استفاده می کند ، بعضی از سایبان ها به دلیل وزن سبک و راحتی حمل مورد توجه زیادی قرار گرفته است. سایبان ها از جنس های مختلفی مانند پارچه ، پلی کربنات ، شیشه و فلز ساخته می شوند که هر کدام از این نوع سایبان ها ، مزایا و معایب خود را دارند.

 

کاربرد سایبان

همان طور که گفته شد از گذشته تا به امروز سایبان ها برای محافظت در برابر بارش و تابش و حصاری در برابر ریزگردها و گرد و غبار مورد استعمال قرار می گرفتند اما امروزه یکی از ویژگی های سایبان ها که بسیار مورد توجه قرار گرفته طراحی های مخنلف برای زیبا سازی مکان مورد نظر و گذراندن اوقات فراغت  می باشد ، علاوه بر این‌ها مکان‌های مورد استفاده و نصب این سازه نیز متفاوت می باشد.

به طور کلی سایبان ها کاربرد زیادی در مناطق مختلف دارند اعم از بازارچه‌ها، سقف مراکز خرید، آمفی تئاتر، سازمان‌ها، جشنواره‌ها، سالن‌های نمایش با هدف پوشش قسمت فوقانی، استادیوم‌ها، هتل‌ها، محل‌های پارکینگ، فروشگاه، بوتیک‌ها علاوه بر این در مناطق تفریحی، محوطه سازی و سایه پارک، سایبان استخر، سایبان رستوران در محل کار شما، و مشاغل مورد استفاده در مناطقی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها به ویژه در باغ‌هایی با فضای باز، سایبان ورودی ویلا، سایبان پیاده‌روها، سایبان‌های تراس، سالن‌های ورزشی از جمله زمین تنیس، زمین بسکتبال، والیبال، فوتبال و زمین‌های کناری می‌توانند با سیستم‌های پوششی غشایی برای محافظت از باد، باران و نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند .

 

 

انواع سایبان

سایبان ها به دو گونه ثابت و متحرک ودستی و برقی وجود دارد به طور کلی سایبان ها به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند، که همین دسته بندی های نیز دارای چند نوع دیگر می باشند . انواع سایبان هاعبارت اند از : سایبان مغازه ای  سایبان بازویی(سایبان برقی) ، سایبان کالسکه ای ،سایبان تبلیغاتی ،سایبان پوششی ،سایبان پارکینگ(سایبان خودرو)،سایبان تراس(سایبان بالکن)،سایبان چتری وسایبان اتوماتیک ، سایبان مسافرتی می باشد.

سایبان های برقی می توانند با سیستم هوشمند برق ساختمان هماهنگ شوند و به طور خودکار باز یا بسته شوند. همچنین در حالت جمع فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. یکی از مزیت سایبان این است که می توان بر روی آن ها تصاویر مختلفی را چاپ کرد .

 

مزایا سایبان ها

سایبان ها مزایای زیادی از گذشته تا امروز داشته است که این مزایا اعم از پوشاندن آفتاب ، گرد وغبار باران و شرایط جوی مختلف ، با طراحی مختلف باعث زیبا کردن مکان مورد نظر می شوند  ، برخی از آنان دارای وزن سبک و قابلیت حمل راحت دارند ، در هنگام پوسیدگی ، زنگزدگی و... می توان از رنگ های مقاوم استفاده کرد ، یکی از مزیت های مهم سایبان استفاده از مواد عالی و درجه یک به خصوص پارچه مقاوم در برابر آب و آتش است ، قابلیت تنظیم شیب تا 45 درجه ، می توان بر روی سایبان ها نورپردازی انجام داد با استفاده از سیستم نورپرداز و....

سیستم‌های سایبان که فضاها را زیباتر و دلپذیر جلوه می‌دهند، امکان استفاده در همه مناطق و بدون نیاز به اخذ مجوز ساختمان (شهرداری) را فراهم می‌کنند. سایبان‌ها راه‌حلی ایده‌آل برای ایجاد سایه در مجاورت خانه‌ها و ساختمان‌هایی که در معرض نور خورشید به خصوص در گرم‌ترین ساعات روز قرار می‌گیرند، هستند.

همچنین سایبان برای افرادی که می‌خواهند کنترل آب و هوا و نور در داخل اتاق‌ها را داشته باشند بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. سایبان ‌های تبلیغاتی ضمن ارائه تبلیغات و تبلیغ برای مشاغل به عنوان محافظی در برابر نور خورشید، باد و باران عمل می‌کند. ایستاده و از اهرم سایبان خداحافظی کنید ؟ کافی است دکمه کنترل از راه دور را فشار داده و با باز شدن سایبان خود، استراحت کنید.

بین خورشید و سایه انتخاب کنید ؟ برای راحتی بیشتر، می‌توانید سنسورهای اتوماتیک باد و خورشید را به سایبان برقی خود اضافه کنید. سایبان در اوقات آفتابی باز خواهد شد، سایبان در هوای طوفانی و باد شدید جمع می‌شود، بنابراین از سایبان شما در برابر باد محافظت می‌کند و عمر آن را تمدید می‌کند.

باد خیلی زیاد است ؟ سنسور باد به طور خودکار سایبان را برای محافظت از آن جمع می‌کند. این امر باعث می‌شود مکانیسم سایبان و پارچه برای مدت طولانی‌تری دست نخورده باقی بمانند و در طول سال فضای اضافی کسب کنید.

 

مزایای سایبان ها

 

جذابیت بیشتر مغازه با سایبان مغازه

سایبان مغازه یک محصول پر کاربرد و محبوب می باشد اگر نباشد مغازه ظاهر ساده ای پیدا می کند و باعث می شود مشتریان کمتری به داخل فروشگاه یا مغازه ی برای خرید کردن بیایند پس بنابراین یکی از نیاز های واجب برای مغازه و فروشگاه های کوچک وبزرگ می باشد . با نصب سایبان ظاهر مغازه به طرز شگفت انگیزی تغییر پیدا می کند ، کند علاوه بر این قابلیت کنترل با ریموت و استفاده از پارچه های رنگارنگ در جنس های متنوع را دارد و اینکه شما میتوانید بدون نگرانی از پرداخت مالیات تبلیغتان را روی سایبان چاپ کنید که میتواند بهترین معرف شما برای مخاطبانتان باشد.

بدون هیچ هزینه ی اضافه ای دیده می شوید و روز به روز درآمد و مشتریانتان افزایش پیدا می کند. نصب سایبان مغازه باید با بالاترین کیفیت انجام شود تا ظاهر مغازه را زشت نکند. بنابراین بهترین راه برای جذب مشتری و تبلیغ نصب سایبان برقی است.

 

مزایا سایبان مغازه

سایبان ها با طراحی های متنوع و مختلف باعث زیبایی شده و نصب آن در مغازه باعث جذب مشتری زیاد و تغییر دکوراسیون عالی می گردد، سیبان مغازه به راحتی باز وبسته شده و هیچ سر وصدایی هنگام و باز وبسته شدن ندارد، همان طور که گفته شد می توان بر روی سایبان تبلیغات انجام داد بدون پرداخت مالیات و عوارض شهرداری و همچنین باعث افزایش فضای باز مغازه می شود .

 

سایبان پارکینگ

با خرید سایبان پارکینگ از سایه سازان آوید دیگر مشکل جای پارک وامنیت آن وجود ندارد از گذشته تا به امروز دغدغه جای پارک و امنیت آن یک معظل بود که امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکل برطرف شده است . سایبان پارکینگ از خودروی شما محافظت می کند و نگرانی شما را بابت خودرویتان کامل رفع می کند.

 

مزایا سایبان پارکینگ

سایبان ها انسان واشیائ مختلف را از تابش نور خورشید حفظ می کند بنابراین با نصب سایبان پارکینگ دیگر در فصل تابستان داخل ماشین داغ نمی شود و رنگ ماشین شما هیچ وقت از بین نمی رود ، علاوه بر آفتاب سایبان خودروی شما را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می کند، سایبان پارکینگ از هر خودرویی در اندازه ی مختلف محافظت می کند ،استفاده های دیگر از سایبان پارکینگ به برپا کردن دورهمی ها می توان اشاره کرد .

 

سایبان خودرو

در هر فضایی اداری ، خانگی ، فروشگاهی و.... نیاز شدید به سایبان خودرو متحرک وجود دارد به همین خاطر از سایبان های پر کاربرد می باشد. در کارگاه تمامی مراحل ساخت سایبان خودرو متحرک که فلزی می باشد انجام می گیرد . مراحل نصب سازه و کشیدن پارچه روی سایبان خودرو متحرک تنها کاری است که در محل در کمترین زمان ممکن اجرا می گردد.

 

سایبان خودرو

 

سایبان برقی

از جمله سایبان های پر طرفدار و پر مخاطب سایبان های برقی هستند که استفاده از آن بسیار آسان می باشد وهمچنین از ویژگی های بالایی برخورداراست به همبن خاطر از محبوبیت زیادی میان سایبان ها برخوردار است ، سایبان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد.

سایبان برقی در منزل ، مغازه ها ، ویلا و هر جای دیگری که شما بخواهید در هر ابعاد ، طرح و رنگی قابل اجرا و نصب است. مثلا در بالکن اگر از سایبان برقی استفاده کنید دیگر دغدغه ی آسیب دیدن به گلدان ها ، ریخت آشغال توسط همسایه ها در طبقات بالا ، داغ شدن بیش از حد بالکن و عدم توانایی گذراندن اوقات فراغت و … نخواهید داشت و از همه مهمتر با نصب سایبان بالکن یا هر نقطه ی دیگری که سایبان برقی نصب می کنید را از ظاهری ساده به زیباترین و مدرن ترین ظاهر تبدیل خواهید کرد.

 

مزیت سایبان برقی عبارت است از :

سایبان برقی دارای مزیت های فراوانی اعم از :تنوع رنگی در سایبان ها زیاد بوده وبه راحتی می توان سایبان را با رنگ دلخواه انتخاب کرد ، مقاومت بسیار بالای سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی و عوامل طبیعی مانند باران،برف،آفتاب ، می توان شیب برقی را تا 45 درجه تنظیم کرد ، زیبایی سایبان برقی و قابلیت فرم دهی به آن ، استفاده از یراق آلات مستحکم و قوی در سایبان برقی ، ریموت سایبان این امکان را دارد تا از فاصله 30 متری باز و بسته شود ، می توان چند سایبان را با یک ریموت کنترل و باز و بسته کرد ، از سیستم های گرمایش (هیتر گرمایشی) و سرمایش (مه پاش) در زیر سایبان می توان استفاده کرد ، برای زیبایی محیط از سیستم نورپردازی استفاده کرد ، استفاده از موتورهای اروپایی با دوام و ماندگاری بسیار بالا ، امکان نصب سیستم نورپردازی جهت روشنایی و زیباسازی محیط و قابلیت اتصال به سیستم BMS یا سایر سیستم های اتوماسیون ساختمانی و...

 

سایبان متحرک چیست؟

امروزه در ساختمان ها، ویلاها و سازه ها معمولا سایبان متحرک مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله کاربردهای سایبان می توان به سایبان متحرک حیاط، سایبان متحرک ماشین، سایبان متحرک استخر و… اشاره کرد  به همین خاطر دارای طرفداران زیادی است. زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان می توانید تغییر دهید . پس از مدت زمان مورد نیاز در طول روز، می توان آن را به راحتی جمع کرد به همین دلیل گاه ممکن است از عنوان سایبان متحرک دستی نیز برای آن استفاده شود.

 

سخن پایانی

سایه سازان آویدا با داشتن سالها تجربه در زمینه تولید انواع سایبان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

برچسب ها : سایبان,جذبمشتری,سایبانبرقی,سایهبان برقی,چادربرقی,سایهسازانآوید,خریدسایه بان,سایهبان,سایبان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN